چگونگی استفاده از grahpics.h در ++dev c و در windows

pouria5412

عضو جدید
به طور معمول استفاده graphics.h در windows و در ویرایشگر های زبان های c و ++c باعث ایجاد خطا می شود ولی راه هایی در خصوص بعضی از این ویرایش گر ها وجود دارد که با استفاده از آنها می توان از این header و توابع آن استفاده کرد.برای این کار ابتدا باید دو فایل دانلود کرد:1-فایل graphics.h را که می توانید از لینک
http://www.mediafire.com/download/cab84c70wh7c79l/graphics.h دانلود کنید.
2-فایل libbgi.a که می توانید از لینک http://www.mediafire.com/download/2jhzl2imuh5yy4a/libbgi.a دانلود کنید.
پس از این کار ها فایل libbgi.a را در فولدر lib در جایی که ++ dev c نصب است کپی کنید.یک پروژه در ++dev c ایجاد کنید.نوع پروژه بهتر است که از نوع windows application باشد.سپس دو تا فایلی رو که از بالا دانلود کردید را فولدر پروژه کپی کنید.سپس پروژه را باز کرده و با فشار دادن ALT+P پنجره ای باز می شود.در بخش Parameters به بخش Linker رفته و عبارت زیر را تایپ کرده:
lbgi-
lgdi32-
lcomdlg32-
luuid-
loleaut32-
lole32-
با فشار دادن OK می توانید به صورت زیر از grahpics.h استفاده کنید.فقط به جای زدن<include<graphics.h# باید از"include"graphics.h# استفاده کنید.:)



 

Similar threads

بالا