چهار ماسک موی خانگی برای انواع موها

S i s i l

عضو جدید
کاربر ممتاز



ماسک آلوئه ورا برای موهای چرب :
اگر موهای چربی دارید ، پوست یک برگ آلوئه ورا رابکنید و آب گوشت آن را بگیرید .در ظرفی شیشه ای آب یک عدد لیمو را به آن اضافه کنید و مخلوط کنید . به مدت نیم ساعت مواد را به پوست سرتان بمالید .در انتها موهایتان را خوب بشویید.



  • ماسک مرطوب کننده ی آووکادو : یک عدد آووکادوی پوست کنده را داخل یک کاسه له کنید تا به صورت پوره ی یکدست در بیاید. یک زرده ی تخم مرغ و نصف قاشق سوپ خوری روغن زیتون به آن اضافه کنید و هم بزنید تا کاملا یک دست شود . مو ها را به چند قسمت تقسیم کنید و ماسک را روی هر قسمت به خصوص روی نوک موها قرار دهید . پس از نیم ساعت مو ها را با آب گرم بشویید.





  • گیاه آلوئه ورا برای موهای معمولی : در موهای معمولی ، استفاده از گیاه آلوئه ورا باعث تغذیه ی سلول ها ، افزایش مقاومت و درخشندگی موها و همچنین باعث تنظیم چربی پوست سر ، کنترل شوره ، بازسازی پوست سر ، کنترل ریزش مو و رشد بهتر آن می شود .





  • ماسک تخم مرغ و ماست برای درخشندگی موها: این ماسک برای موهای خشک و شوره دار مناسب است . کافی است ، بعد از شامپو زدن موهایتان از این ماسک صد درصد طبیعی استفاده کنید. یک عدد تخم مرغ را با چهار قاشق غذاخوری ماست هم بزنید تا یک دست شود.بعد از شامپو زدن موها ، این ماسک را روی آن قرار دهید و پوست سر و نوک موها را ماساژ دهید. اجازه دهید ماسک به مدت پنج دقیقه روی موهایتان بماند سپس با آب ولرم بشویید .
 

Similar threads

بالا