چطور عشق خود را مستحکم کنیم؟

love eternal

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز


اکثر زوج ها دوست دارند عشق و علاقه ی آنها به اندازه و شدت روزهای اول آشنایی شان باشد که این را غیر ممکن می دانند اما ما میدانیم که فقط غیر ممکن غیر ممکن است.از لحاظ روانشناسی عشق و علاقه هرگز نمی تواند به طور یکسان و روند یکنواختی را طی کند چرا که انسان در طول دوران زندگی دچار تغییراتی از لحاظ روحی و از لحاظ جسمی می شود.اما راهکارهایی هست که می توان با دنبال کردن آنها زندگی را به شیرینی اولیه اش باز گرداند و این راه کارهها...

1-سرآپا گوش شوید:
اگر به یاد داشته باشید اوایل آشنایی و حتی ازدواج با تمام وجود به صحبت های همسرتان گوش می دادید مهم نبود او در چه موردی صحبت می کند فقط خود او برایتان مهم بود الان هم او همان مهم برایتان است فقط شاید موضوع صحبت هایش فرق کرده است.

2-کیفیت زمان با هم بودنتان را بالا ببرید:
در طول روز همیشه وقت برای تماشای تلویزیون بازی با گوشی تلفن همراهتان و.. هست اما زمانی را مختصص همسرتان قرار دهید که در آن زمان به هیچ کاری نپردازید.


3-انتظارات بیجا نداشته باشید:
به عنوان مثال اگر نقصی در کارتان است آن را به گردن همسرتان نیاندازید چرا که او وظیفه ی رفع اشکالات شما را ندارد شاید نقش او در حد اشاره به اشکالات شما باشد.

4-ابراز علاقه کنید:
فکر نکنید که چون دیگر نامزد یا تازه ازدواج نکرده اید دیگر لازم به ابراز علاقه نیست بلکه برعکس برای استحکام عشق و علاقه تان باید بیشتر از پیش این کار را انجام دهید.

5-بخشش را یاد بگیرید:
اگر در زندگی به همسرتان به عنوان یک حریف نگاه نکنید و اشتباهات یکدیگر را به راحتی ببخشید همه چیز حل است
 

moein550

عضو جدید
انصافا اگه آدم بتونه از مسائلی که پیش میاد زود بگذره و ببخشه خیلی عالیه خیلی خوب جواب میده . ابراز علاقه هم همیشه عالیه مخصوصا وقتی که خانم احساس خطر یا ناامنی میکنه
 

Similar threads

بالا