بهبودهای صورت گرفته در هوندا سیویک HFP را میتوان در تریم داخلی خودرو، سیستم تعلیق و کیت بدنه آن خلاصه کرد .
علاوه بر کاهش ۱۵ میلیمتری ارتفاع خودرو، سیستم تعلیق سیویک نیز خشکتر شده تا احساس رانندگی اسپرتتری را القا کند. رینگهای ۱۸ اینچی با تایرهای یوکوهاما و کفی جدید کابین از دیگر مشخصه های ظاهری این خودروست.
از آنجایی که پیشرانه این خودرو تغییری نکرده، میتوان به وجود موتور ۲/۴ لیتری با قدرت حدودی ۲۰۰ اسب بخار در دور ۷۰۰۰ و حداکثر گشتاور ۱۷۰ نیوتنمتر در دور ۴۴۰۰ همچنان امیدوار بود.
علاوه بر کاهش ۱۵ میلیمتری ارتفاع خودرو، سیستم تعلیق سیویک نیز خشکتر شده تا احساس رانندگی اسپرتتری را القا کند. رینگهای ۱۸ اینچی با تایرهای یوکوهاما و کفی جدید کابین از دیگر مشخصه های ظاهری این خودروست.
از آنجایی که پیشرانه این خودرو تغییری نکرده، میتوان به وجود موتور ۲/۴ لیتری با قدرت حدودی ۲۰۰ اسب بخار در دور ۷۰۰۰ و حداکثر گشتاور ۱۷۰ نیوتنمتر در دور ۴۴۰۰ همچنان امیدوار بود.