هنر مدرن (جدید)

yasser_proe

عضو جدید
کاربر ممتاز
مجموعه آثار هنری Tang Yuehui

مجموعه آثار هنری Tang Yuehui

مجموعه آثار هنری Tang Yuehui

۱ فایل rar شامل ۲۷ تصویر | فرمت: JPG | اندازه: ۷۴۰×۱۰۲۴ پیکسل | حجم: ۶/۱ مگابایت | لینک دانلود مستقیم
ادامه مطلب را کلیک نمایید


ادامه مطلب
 

eder

عضو جدید
کاربر ممتاز
چرا همش شیشه مشروب کشیده ؟؟؟؟؟
آدم دلش آب میشه.....
 

canopus

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
نقـاشی روی سنـگ

نقـاشی روی سنـگ












ابتدا سنگ مناسبی را انتخاب کرده آن را بشویید و یک لایه چسب چوب روی آن بزنید.بدون چسب چوب هم می توانید نقاشی را شروع کنید.از رنگ های اکریلیک یا روغنی می توانید استفاده کنید.در نهایت روی نقاشی را با اسپری های کیلر یا انواع ورنی می توانید روی کار رابا یک لایه محافظ براق یا مات بپوشانید.

 

*vernal*

عضو جدید
کاربر ممتاز
البته با ذکر این که ما موزاییک کار نیتیم:Dهنرمندیم.رشتمون یکه....دیگه چی؟......:D
 

nj_un

عضو جدید
کاربر ممتاز
رونمایی نقاشی دیواری لاله اسکندری

رونمایی نقاشی دیواری لاله اسکندری

بخش دوم نقاشي ديواري لاله اسکندري در ضلع ديگري از ديوار بزرگراه شهيد همت ، تقاطع بزرگراه شهيد ستاريترکيبي از نقاشي و کاشي، نهم ارديبهشت با حضور دوستان و خانواده این بازیگر و گرافیست رونمایی شد.
اسکندری در مورد این اثر گفت: از اسفند سال قبل کارهای ساخت را شروع کردیم که تا 22 فروردین به طول انجامید و ترکیبی از نقاشی و کاشی است. موضوع آنهم طبیعتی است که به یک نوعی در فضای شهری ما فراموش شده است.
وی در مورد جزئیات دیگر این اثر توضیح داد: حجم کار 560 مترمربع است که 250 متر کاشی کاری و 110 متر به نقاشی اختصاص دارد. همچنین در کنار اثر قبلی من که سال گذشته نصب شد قرار گرفته است. البته دوست داشتم تمام فضای دیوار زیرپل را کار کنم که به دلیل وسعت زیاد و اینکه بخشی از دیوارها را پوشش گیاهی پوشانده بود تنها بخشی از دیوار برای طراحی در نظر گرفته شد اما در کل از نظر فضای طراحی نزدیک به همان اثر پارسال است.
لاله اسكندري در يادداشتي كه به بهانه رونمايي دومين بخش از اين نقاشي ديواري مي‌نويسد:
«ما وارث نقش و نگارهاي ماندگار، وارث روحانيت و طراوت، وارث نقش برجسته بر كاشي‌هاي مسجد امام كه هارموني يكدستي از زيبايي و زندگي‌اند هستيم. وارث نقش‌ و نگارهاي اصيل ايراني و زيبايي و صلابت ثبت‌شده بر عمارت تخت‌جمشيد كه صدها سال جنگ و سختي را تاب آورد و به ما رسيد تا يادآوري كند كه نياكان ما هنر را پاس مي‌داشتند.»
 

SHRP

همکار مدیر تالار مهندسی کامپیوتر متخصص برنامه نوی
کاربر ممتاز
به به
کار جالبی است
خودش تنها انجامش داده؟
 

linux_0011

عضو جدید
رون موئک (Ron Mueck) استراليايي تبار، خالق پيکره هاي
رئاليستي، درحال حاضر ساکن لندن است. وي پيش از روي آوردن به خلق اين پيکره ها
به حرفه ساخت عروسک براي شوهاي تلويزيوني و سريالهاي کودکان مشغول بود. وي پس
از آن به لندن مهاجرت کرد و در شرکت تازه تاسيسش به عکاسي حرفه اي براي صنعت
تبليغات پرداخت. سرانجام به اين نتيجه رسيد که “عکاسي
تاحد زيادي حضور فيزيکي شيء اوليه را نابود ميکند
“. بنابراين بار ديگر
به هنرهاي زيبا و اين بار مجسمه سازي روي آورد. در اوايل دهه نود درحالي که
هنوز در صنعت تبليغات بود از وي خواسته شد تا اثري فوق العاده طبيعي خلق کند.
رون در اين انديشه بود که چه ماده اي ميتواند اين منظور را برآورده کند. لاتکس
(لاستيک خام) پاسخ معمول به اين پرسش بود، اما رون در پي يافتن ماده اوليه اي
بود که سخت تر بوده وامکان اعمال جزييات بيشتري را ميسر سازد. خوشبختانه، وي
جواب خود را بر روي يک مجسمه تزئيني که بر ديوار يک بوتيک آويخته شده بود يافت.
پاسخ رزين فايبرگلاس بود که تا به امروز به عنوان ماده اصلي پيکره هاي ساخته
شده توسط آقاي موئک مورد استفاده قرار ميگيرد.
 

canopus

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
نقاشی روی اتومبیل های خاکی

نقاشی روی اتومبیل های خاکی












 

E . H . S . A . N

مدیر تالار مهندسی معماری مدیر تالار هنـــــر
مدیر تالار
ریزترین آثار هنری جهان+تصاویر

ریزترین آثار هنری جهان+تصاویر

«ویلارد ویگان» را خالق کوچکترین مجسمه‌های جهان می‌نامند. او مجسمه‌اش را داخل سوراخ یک سوزن خیاطی ساخته است! و برای ساختن مجسمه اباما و خانواده‌اش واقعا سختی کشیده است!

«آدمک‌های کوچک» هنر خیابانی مورد علاقه Slinkachu است، او در مکانهای عمومی ‌شهر لندن این آثار را به وجود می‌آورد. این اثر هنری او «ابرقدرت» نام دارد.

مجسمه اباما و خانواده اش

. او مجسمه بالا را داخل سوراخ یک سوزن خیاطی ساخته است! و برای ساختن مجسمه اباما و خانواده‌اش واقعا سختی کشیده است! او برای خلق یک اثر معمولا چندین ماه وقت صرف می‌کند، و برای تراشیدن این شکلها از یک تیغ جراحی و نیزه‌هایی مخصوص برای تراشیدن طلا استفاده می‌کند و برای سهولت کار آنها را روی سر سنجاق نصب می‌کند. برای رنگ کردن کارها هم از یک موی کنده شده از پروانه‌های مرده استفاده می‌کند (البته این پروانه حتما باید به مرگ طبیعی مرده باشد!، وگرنه او از کشتن پروانه‌ها به خاطر خلق اثر هنری اش اجتناب می‌کند).

...
استیون بکمان کسی که با خلال دندان شاهکار می‌آفریند، او نسخه مینیاتوری پل Golden Gate سان فرانسیسکو را با خلال دندان ساخته است. او برای ساختن این اثر فقط از یک خلال دندان و چسب استفاده کرده است.
...

...
FeelUnique، یک سایت مربوط به زیبایی ویلام ویگان را استخدام کرد تا اولین مجسمه‌های رژلبی جهان را خلق کند؛ مجسمه‌های بازیگران محبوب یعنی براد و آنجلینا! او برای ساخت این رژلبها در اندازه 4 در 9 میلی متر 50 ساعت وقت صرف کرد و بعد از کامل شدن نیز در همین سایت به مزایده گذاشته شد.
...

...
چه کسی گفته که شما نمی‌توانید یک شتر را داخل سوراخ سوزن و جلوی چشمهایتان قرار دهید؟! نیکلای آلدونین هنرمند دقیق روسی هفت شتر را درون سوراخ یک سوزن جای داده است. او چنان آثار ریز و کوچکی خلق کرده که برای تماشای بعضی از آنها به میکروسکوپ نیاز داریم.

...

یک گروه از مهندسین دانشگاه اساکا در ژاپن کوچکترین مسجمه جهان را خلق کردند. این مهندسین به وسیله تیزاب یک گاو سه بعدی به اندازه گلبولهای قرمز خون را روی پلاستیک درست کردند. اندازه این گاو فقط 10 در 7 میکرومتر است (هر میکرومتر معادل یک هزارم یک میلیمتر است). این گاو واقعا کوچکترین مجسمه سه بعدی‌ای است که تا بحال ساخته شده است.
.
ادامه دارد...
.
.
.
 
آخرین ویرایش:

E . H . S . A . N

مدیر تالار مهندسی معماری مدیر تالار هنـــــر
مدیر تالار
ریزترین آثار هنری جهان+تصاویر

ریزترین آثار هنری جهان+تصاویر

ادامه مطلب ...
.
.
.

...
این نسخه بسیار ریز از ساختمان بیمه لندن را هم ویلارد ویگان ساخته و در مزایده به مبلغ 94.000 دلار آن را فروخته است. او در ساخت این اثر از طلای سفید و پلاتین استفاده کرد و برای ساختش چهار ماه زمان صرف کرد. البته این اثر هنری حتی از یک دانه شکر هم کوچکتر است و برای دیدنش باید از میکروسکوپ استفاده کنیم.
...

...
هالک شگفت انگیز، اثر ویلارد ویگان.
...

...

...
نمونه دیگری از «آدمکهای کوچک» در فستیوال مشهوری در Grottaglie ایتالیا
...
...
...

تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ/ مریم محبعلی‌نژاد
www.seemorgh.com/culture
.
.
.
 

elahe84

عضو جدید
نه فقط باید کاشی آماده از بازار تهیه کنیم و اونارو به اندازه های دلخواه در بیاریم و کنار هم قرار بدیم
 

azam2007

عضو
شروع به کار هنر موزائیک

شروع به کار هنر موزائیک

www.Jashnha.ir
انتخاب طرح اولیه برای هنر موزاییک
برای شروع كار با موزائيك و سراميك، به منظور یافتن ایده‌ای مناسب و زیبا، به خوبی به طبیعت، کتاب‌ها، مجلات و دیگر منابع الهام بخش نگاه کنید. هر عکس یا تصویری که نظر شما را به خود جلب کرد انتخاب کرده و در مجموعه‌ای نگه دارید تا هر زمان که خواستید بتوانید به آنها مراجعه و از آن استفاده كنید.

طرح اولیه‌اي كه انتخاب مي‌كنيد، به عنوان یک راهنما برای کار شما است. آن را با خطوط پر رنگ روی کاغذ بکشید و سعی کنید تا حد امکان ساده و واضح باشد. چنانچه نمی‌توانید طرح را بکشید، می‌توانید عکس مورد نظر را کپی گرفته و آن را تا حد لازم بزرگ كنید، سپس طرح بزرگ شده را زیر کاغذ گذاشته و از روی آن طرح اولیه خود را بکشید. شما با این روش می‌توانید چندین تصوير زمينه از یک طرح تهیه كرده و قبل از خرید کاشی‌ها و موزائیک‌ها، رنگ‌آمیزی‌های گوناگون را روی آن امتحان کنید. به اين طريق، بهترين رنگ‌بندی را از میان آنها انتخاب و با خيال آسوده‌تري اقدام به خرید خواهيد كرد.




• نیازی نیست که از ابتدای کار تمام تصمیمات را در مورد طرح بگیرید زیرا در حین کار خود به خود ایده‌های مناسب و بکری به ذهن شما خواهد رسید كه باعث ايجاد تغييرات در قسمتي از طرح يا بافت مواد مي‌شود.
• هنگامی که به طرح خود فکر می‌کنید، تمام ابعاد کار از جمله رنگ، بافت و چگونگی ترکیب آنها را در ذهن خود داشته باشید؛
• مشخص کنید که چه مقدار زمان می‌خواهید برای کار خود صرف کنید زیرا هر چه زمان بیشتری به کارتان اختصاص دهید، بیشتر می‌توانید به ریزه‌کاری‌ها رسیدگی كنيد.
• چنانچه برای اولین بار قصد دارید هنر موزائیک کاری را تجربه کنید، به شما توصیه می‌کنیم از طرح‌های ساده‌تر و با ریزه‌کاری‌های کمتر شروع کنید؛ در ادامه راه، مي‌توانيد طرح‌های پیچیده‌تر و سخت‌تر را انتخاب كنيد.


کیفیت کاشی‌ها

یادتان باشد که همه انواع کاشی برای تمام شرایط مناسب نيستند؛ بنابراین بسیار مهم است كه در زمان خريد کاشی‌ها حتما به ویژگی و کیفیت آنها توجه كنيد.
• اگر کاشی‌های شیشه‌ای در کف مکان‌های پر رفت و آمد نصب شوند، سریعا آسیب می‌بینند.
• کاشی‌های لعابی ظریف منحصرا برای نصب در دکوراسیون داخلی هستند.
• کاشی‌های لعابی محکم‌تر برای نصب به عنوان کفپوش مناسب‌ترند.
• کاشی‌های لعابی مقاوم در برابر سرما نیز برای نصب در نما و قسمت‌های خارجی بنا توصيه مي‌شوند.
• سفال‌های پخته شده در تنور نیز ویژگی‌های خاص خود را دارند؛ برای مثال، این کاشی‌های سفالی خاصیت جذب بالایی دارند و بسیار نفوذ پذیرند.



انتخاب کاشی‌ها

ظاهر موزائیک‌هایی که انتخاب مي‌كنيد، به موادی که قصد دارید از آنها استفاده کنيد بستگی دارد. شما می‌توانید از مواد گوناگون و متنوعی از قبیل سنگ، مرمر، خرده‌های آینه، کاشی‌های سرامیکی و سفالی در کنار موزائیک استفاده کنید و هیچ‌گونه محدودیتی در این مورد نخواهید داشت؛ فقط دقت کنید موزائيك‌ها را بر اساس موادی که استفاده مي‌شود انتخاب كنيد.
در کنار مسائل زیبايي‌شناسی،مساله اقتصادی را نیز نباید فراموش کنید؛ برای مثال، سنگ مرمر از لحاظ زیبایی و دوام بی‌نظیر است اما قیمت آن بسیار گران‌تر از پورسیلین مي‌شود

کارگاه مناسب
اگر چه برخی از پروژه‌های کوچک حتی در آشپزخانه نیز قابل اجرا هستند، اما به شما توصیه می‌کنیم برای خود مکانی را به عنوان کارگاه در نظر بگیرید. کارگاه شما یک محیط کاملا شخصی به حساب می‌آید که می‌توانید نمونه کارهای‌تان را روی دیوار آن نصب کنید، ابزار کار خود را به آساني در دسترس داشته باشید و با آرامش کامل در آن مشغول به کار شويد.

لوازم و ابزار مورد نياز در كارگاه
1 - برای کار با موزائیک، بهتر است یک سه پایه یا یک میز داشته باشيد. براي كارهاي هنري لازم است گاهي ساعت‌ها روی یک پروژه کار کنید، پس اگر حالت نشستن و محیط کار شما مناسب و راحت نباشد ممکن است با مشکل درد کمر و شانه مواجه شوید. داشتن یک چهارپایه یا صندلی با ارتفاع مناسب از موارد بسیار مهم است. (طرح‌هایی با سایز خیلی بزرگ را می‌توانيد روی زمین یا هر جایی که بتوان کل طرح را مشاهده کرد اجرا كنيد.)
2 - چنانچه موزائیک‌هایی که قصد کار با آن را دارید به نسبت میز کار شما بزرگ است، می‌توانید طرح را روی زمین اجرا كنيد. شما به سطحی سفت نیاز دارید، بنابراین اگر زمین فرش شده است یک قطعه چوب بزرگ روی آن قرار دهید. اگر قصد دارید روی زمین طرح خود را اجرا كنید، باید توجه داشته باشید که برای جلوگیری از کمردرد، حتما باید در فواصل کار به خود استراحت دهید.
3 - میز کار شما بايد در معرض نور طبیعی باشد؛ زیرا نور طبیعی در هنگام روز رنگ‌ها را به صورت كاملا واقعی نشان می‌دهد. اگر به كار در شب عادت داريد،‌ از لامپ‌هایی با نور طبیعی استفاده کنید كه زياد كم‌نور يا پرنور نباشد. همچنین از چند منبع نوری استفاده کنید تا سایه تشکیل نشود.
4 - در کارگاه خود طبقاتی را روی دیوار نصب كنيد، هر یک از کاشی‌ها را در یک قوطی شیشه‌ای بریزید و روی طبقات قرار دهید. به اين صورت، می‌توانید به راحتی کاشی و رنگ مورد نظر خود را بدون دردسر پیدا و استفاده كنید.
5 - ابزار کار در هنر موزائيك،‌ هم گران هستند و هم به راحتی زنگ می‌زنند، بنابراین از آنها به خوبی مراقبت کنید.
6 - دوغاب‌ها و مواد چسب‌دار اگر در معرض رطوبت قرار گیرند خشک می‌شوند؛ بنابراین آنها را در جای بدون نم و ترجیحا در ظروف در دار نگهداری کنید.
7 - نظافت و پاکیزگی کارگاه از موارد مهمي است که باید به آن توجه کنید. کارگاه خود را مرتب جارو كرده، وسایل اضافه را جمع‌آوری کنید و هر چیزی را سر جای خود قرار دهید. اگر دوغاب یا مواد چسب‌دار روی زمین ریخت سریعا آن را تمیز کنید زیرا اگر زمان بگذرد و همان جا بماند، تمیز کردنش بسیار سخت و وقت‌گیر می‌شود.
پس از اینکه مقدمات اولیه کار فراهم شد، زمان آن رسيده است که ابزار و مواد مورد نیاز را انتخاب و جمع‌آوری کنید و در دسترس خود قرار دهید.
نکات ایمنی!
خطر همواره در کمین افراد است برای اینکه در حین کار آسیبی نبینید توصیه می‌کنیم نکات زیر را رعایت کنید:
• هنگام خرد کردن و برش مواد از عینک ایمنی استفاده کنید تا خرده‌های موزائیک به چشم شما آسیب نرساند.
• هنگام برش چوب یا ترکیب پودرهای مختلف، از ماسک استفاده کنید تا ماده مضری وارد دستگاه تنفسی شما نشود و ریه‌های شما آسیب نبیند.
• هنگام ساخت دوغاب یا بریدن سیم، دستکش ضخیم در دست کنید؛ زیرا ممکن است پوست دست شما در اثر تماس با پودرها و مواد آسیب ببیند و خشک شود.
• هنگام استفاده از چکش مراقب دست خود باشید.
 

E . H . S . A . N

مدیر تالار مهندسی معماری مدیر تالار هنـــــر
مدیر تالار
آثار و مقالات مربوط به هنر مدرن (جدید)

آثار و مقالات مربوط به هنر مدرن (جدید)

///

///

///

///

///

///

///

///

///

///

///

///

///

///

///

///

.
.
.
منبع : تاپ ناپ
 

E . H . S . A . N

مدیر تالار مهندسی معماری مدیر تالار هنـــــر
مدیر تالار
نقاشی های خلاقانه روی صورت

نقاشی های خلاقانه روی صورت


این نقاشی های هنرمندانه را گراسیا مورانو بر روی صورت به تصویر کشیده است. نکته جالب این عکسها در اینجاست که او بر روی صورت خودش نقاشی کرده است. یعنی فردی که در تمام عکسها دیده میشود و صورتش بعنوان بوم نقاشی استفاده شده در واقع خود نقاش است. او قصد دارد هر روز یک نقاشی بر روی صورت خود بکشد و تا یک سال یعنی 365 نقاشی این کار را ادامه میدهد.


///

///

///

///

///

///

///

///

///

///

///

.
.
منبع : تاپ ناپ
 

Similar threads

بالا