نگاه نزدیک به سخت‌افزارهای تازه‌ استیم: استیم‌ ماشین، استیم کنترلر و استیم لی

mehgostar94

عضو جدید
[h=2]به زودی، شرکت ولو جدا از هدست واقعیت مجازی مشترکش با اچ‌‌تی‌سی، سخت‌افزارهای دیگری را نیز به بازار خواهد آورد. استیم ماشین، استیم کنترلر و استیم لینک نام‌های این سه سخت‌افزار تازه است.[/h]
این اواخر جدا از اخبارهای همیشگی بازی‌ها، کنسول‌های نسل‌هشتم، هدست‌های واقعیت‌مجازی و… در دنیای‌گیم اخبار دیگری نیز به گوش می‌رسد. این اخبار همگی سمت و سو گرفته از کمپانی بزرگی است که همگان آن را با بازی‌های بی‌نظیر و خاطره‌انگیزش به یاد دارند و می‌شناسند، اما هیچ‌کس نقش بزرگ ولو در دنیای بازی‌های کامپیوتری و حتی تجارت در دنیای‌ گیم را نیز فراموش نمی‌کند. ولو نام آن کمپانی بزرگی است که دنیایی خاص به نام استیم را برای هر گیمری که پی‌سی را مکان تجربه بازی‌های خود قرار داده‌است، خلق کرد.

استیم یعنی آن نقطه‌ای که تمام گیمران پی‌سی باز را دور هم جمع می‌کند، یعنی همان‌جایی که هر بازی توانایی عرضه‌ی دیجیتالی در آن را دارد و شاید بتوان آن را بهشتی برای سازندگان بازی‌های مستقل نیز به‌شمار آورد. به هر شکلی و به هر دلیلی دیگر همگان از این موضوع آگاهی کامل دارند که اگر استیم نباشد بازی‌ کردن با کامپیوتر خیلی سخت‌‌تر خواهد بود.



از آن‌جایی که بسیاری از گیمران، هنوز نمی‌دانند که این کمپانی در حقیقت برایشان چه نقشه‌ای کشیده است و هر کدام از این محصولات دقیقا چه کاری را انجام می‌دهند، در این مقاله به معرفی این سه محصول تازه‌ی دنیای‌گیم برای شما عزیزان می‌پردازیم و صد البته که این معرفی را به صورت مرحله به مرحله انجام می‌دهیم.
 

Similar threads

بالا