نمونه های مدلسازی و رندرینگ:SKETCHUP

romak_m

عضو جدید
ممنون از راهنماييتون
راستش انقدر براي خروجي كارم عجله داشتم كه قسمت view > toolbar رو درست نگاه نكرده بودم كه چه امكاناتي داره :D
 

parisa_m66

عضو جدید
نمونه كار با نرم افزار sketch up

نمونه كار با نرم افزار sketch up

طراحي فرهنگسرا با نرم افزار sketch up
 

پیوست ها

  • Farhangsara.jpg
    Farhangsara.jpg
    54.6 کیلوبایت · بازدیدها: 0

yeganegi

متخصص sketchup
کاربر ممتاز
رندر شمع

رندر شمع

اولی رو یه مدت قبل ساخته بودم و برای شعله از یه صفحه تخت استفاده کرده بودم ولی دومی رو یه حجم گذاشتم و نورش رو کمی با فتوشاپ محو کردم.
 

پیوست ها

  • can1Edited.jpg
    can1Edited.jpg
    16.6 کیلوبایت · بازدیدها: 0
  • bath-det-temp_bmlt.jpg
    bath-det-temp_bmlt.jpg
    19.5 کیلوبایت · بازدیدها: 0

ALI-F

عضو جدید
سلام آقای یگانگی
کاراتون واقعا عالیه ;)
یه سوال داشتم برای بامپ تو پودیوم گفته
:

Bump maps are created simply by editing the texture name to include a suffice of _bumpx ("x" being a bump map value of 1 through 5).

نمیدونم شاید درست متوجه نشدم باید بعد از اسم متریال، تو متریال باکس پسوند
suffice of _bumpx رو اضافه کنیم ؟؟ و تعداد
x میشه مقدار بامپش ؟؟ من اینطوری امتحان کردم چواب نداد.:(
ممنون میشم توضیح بدید :gol:
 

yeganegi

متخصص sketchup
کاربر ممتاز
ابتدا متریالی رو به سطحی بدید. سپس به انتهای اسمش bump1 _ رو مثلا واسه کمترین مقدار بامپ اضافه کنید. مثلا اولین متریال آجر اسمش Brick_Antique ، به انتهاش که بامپ بدید میشه Brick_Antique_bump1 ...میتونید بامپ رو از 1 تا 5 بدید و رندر بگیرید.
 

ALI-F

عضو جدید
ابتدا متریالی رو به سطحی بدید. سپس به انتهای اسمش bump1 _ رو مثلا واسه کمترین مقدار بامپ اضافه کنید. مثلا اولین متریال آجر اسمش Brick_Antique ، به انتهاش که بامپ بدید میشه Brick_Antique_bump1 ...میتونید بامپ رو از 1 تا 5 بدید و رندر بگیرید.
ممنون از توضیحتون ;););)
موفق باشید
 

hamid_gh

عضو جدید
سلام دوستان
این کارها پروژه طرح 3 خودمه که با v-rey رندر شده و بعضی ها نیز با piranesi کار کردم
نظرتون خوشحالم می کنه.





 

yeganegi

متخصص sketchup
کاربر ممتاز









برخی کارایی که لینک دانلودشو داده بودم. متعلق به یکی از اعضای انجمن اسکچاپ SFC و صرفا جهت بالا بردن استاندارد خودم و سایرینه. ظاهرا اسکچاپ با تعداد پولیگون مشکلی نداره ولی تکسچرینگ زیاد ، سنگینش میکنه.
 

jey_jey

عضو جدید
vismat material collection

vismat material collection

The .vismat Material Collection contains 140 high quality .vismat materials for use with VRay for SketchUp and VRay for Rhino, most of which are new and not included in the standard 'Sample Materials' distribution.

Liquid Sample

Car Paint Sample

A wide range of material types are included such as the following:

  • Architecture
  • Car Paint
  • Cloth
  • Emissive
  • Glass
  • Leather
  • Liquid
  • Marble
  • Metal
  • Misc
  • Plastic
  • Porcelain
  • Rubber
  • Stone
  • Wax
  • Wood
Wood Sample

Glass Sample

Free Download (34.9 MB)
Click here to download
 
آخرین ویرایش:

shima_422

عضو جدید
با سلام .آقای یگانگی سوالی داشتم راجع به رندر گرفتن در پودیم.
من هر view رو که می سازم و از اون رندر می گیرم،رندری که گرفته میشه،محدوده ای که نشون میده کمتر از محدوده view هست که من انتخاب میکنم.در واقع از گوشه های کارم میزنه و من همیشه مجبورم که view رو خیلی باز در نظر بگیرم.میخواستم بپرسم آیا تنظیماتی داره که درستش کنم؟میخوام همون محدوده ای رو که در نظر میگیرم همونو رندر بگیره..
 

yeganegi

متخصص sketchup
کاربر ممتاز
به تنظیمات نگاه کنید و حتما نتیجه رو به ما هم بگید.
 

پیوست ها

  • resolution.JPG
    resolution.JPG
    49.6 کیلوبایت · بازدیدها: 0

yeganegi

متخصص sketchup
کاربر ممتاز
فقط بازی کردن با فرم بوده و تمرین رندر، ...
 

پیوست ها

  • 2a.jpg
    2a.jpg
    83.5 کیلوبایت · بازدیدها: 0

mehrad1982

عضو جدید
Register software

Register software

با سلام خدمت همه دوستان
كسي سريال نامبر پوديوم براي رجيستري داره؟
سريال نامر براي podium v1.7
ممنون ميشم اگه بدين تا ديگران هم استفاده كنن
 

yeganegi

متخصص sketchup
کاربر ممتاز
9815-0374-2898-9548 از 9815 شروع کنید یا هرکدوم از سریالای فایل ضمیمه رو وارد کنید
 

پیوست ها

  • podium Serials.zip
    518 بایت · بازدیدها: 0

Similar threads

بالا