textileworld
عضو جدید
دوست دارم نظر دوستان را در خصوص تبلیغات به ویژه تبلیغات اینترنتی محصولات و خدمات و ماشین آلات نساجی بدونم.آیا به نظر شما در صنعت نساجی ایران نقش تبلیغات کمرنگ نیست؟ چرا بیشتر فعالان نساجی تبلیغات را فقط شرکت در نمایشگاههای می دونند؟ آیا عدم حضور خیلی از شرکتهای فعال در اینترنت و مخصوصاً معرفی خود علاوه بر زبان فارسی به زبان انگلیسی اثر منفی بر صادرات کشور نداشته؟ آیا واقعاً این صنعت یک صنعت مرده به حساب میاد؟ چرا خیلی از شرکتهای نساجی از اینترنت به عنوان ابزار تبلیغاتی مناسب جهت معرفی خود استفاده نمی کنند در حالیکه در اکثر صنایع این امر تقریباً جا افتاده؟