نظر رهبر معظم انقلاب در خصوص طرح حجاب و عفاف

ddahmadss

عضو جدید
کاربر ممتاز
ضمن انتقاد از برخی مواضع ! توسط محمد‌تقی‌رهبر نقل شد:
نظر رهبر معظم انقلاب در خصوص طرح حجاب و عفاف


رهبر انقلاب در پاسخ به سؤال بنده با قاطعيت فرمودند: خير! کار فرهنگي جداست؛ برخورد با منکرات جداست و اين آخرين اعلام موضع مقام معظم رهبري است پس ما نتيجه مي گيريم کساني که دم از ولايت مداري مي زنند يا ظاهری مي گويند و يا در تشخيص مسائل گمراهند!

«محمدتقي رهبر» نماينده مردم اصفهان با بیان مطلب فوق به دیدار با رهبر انقلاب و طرح بحث حجاب و عفاف با ایشان اشاره کرد و گفت: ما فرمانده نيروي انتظامي را قبل از ديدار با مقام معظم رهبري دعوت کرديم و ايشان هم گفت که دست ما را بسته اند. بنده هم در اين راستا از حضرت آقا سؤال کردم کدام مقام مسؤول و با کدام مجوز مي تواند نيروي انتظامي را از وظيفه ذاتي خود باز دارد؟ حضرت آقا اين مسأله را بارها به نيروي انتظامي هشدار داده اند که نيروي انتظامي به حکم وظيفه ذاتي خود موظف به برخورد با مظاهر بي حجابي و فساد است و هيچ مقام حتي رييس جمهور هم نمي تواند نيروي انتظامي را از اجراي وظيفه ذاتي خود بازدارد.

وی در خصوص اینکه برخی دولتی ها معتقدند که بی حجابی هنوز منکر نشده است گفت: اينکه عده اي اين وضعيت لجام گسيخته را يک منکر اجتماعي نميدانند به این دلیل است که از جامعه فاصله گرفته اند، به اين مفهوم که در بنزهاي آخرين مدل خود با شيشه هاي دودي مي نشينند و بين مبدأ و مقصدها تردد مي کنند! خوب از کجا بايد باخبر شوند که داخل جامعه چه وضعي در جريان است؟ ايشان يک روز سري به پاساژها، خيابانها و کوچه و بازار بزنند تا از اوضاع مطلع شوند! يکسري به همين همايشهايي که سازمان ميراث فرهنگي متبوعشان در حال ترتيب دادن است بزنند تا به عمق فساد و همه گيري آن پي ببرند يا حداقل عکسهاي تهيه شده از اين صحنه هاي مستهجن را ملاحظه کنند تا درک کنند که آيا اين منکر، تبديل به يک منکر عمومي و اجتماعي شده است يا خير؟!

رهبر در ادامه تأکید کرد: این آقایان انتظار دارند 30 ميليون زن ايراني کشف حجاب کنند تا بتوان نام آن را منکر اجتماعي گذاشت؟! اشکال اينجاست که ايشان يا در محلهاي مربوط به کار حضور دارند يا در جايي که انبوه جمعيت با کف و سوت به استقبالشان ميآيد و طبيعتاً خبر از وضعيت ندارند!

نماینده مردم اصفهان ادامه داد: دليل ديگري که مي توانيم براي اتخاذ چنين مواضعي عنوان کنيم اين است که ايشان جامعه هدف را گم کرده اند، آيا ايشان دهها هزار نفر در سرتاسر کشور را كه در اعتراض به اين وضعيت به خيابانها آمدند، نديدند؟! آيا دهها خطبه نماز جمعه را كه در مورد بي حجابي ها هشدار دادند، نشنيدند؟! آيا غير از اين است که گوش خود را بسته اند؟! اجتماع با چه زباني بايد بگويند که بي حجابي را يک منکر ميداند؟ متأسفانه اين راه بدي است که دولت را به ترکستان مي برد! دولت بايد به نداي مردم گوش فرا دهد!

وی در رابطه با ادعای کار فرهنگی برای مقابله با حجاب گفت: متأسفانه هر وقت صحبت از مسأله عفاف و حجاب مي شود ترجيع بند کلام آقايان مسؤول؛ کار فرهنگي است. من از اين افراد اين سؤال را دارم که شما مدعيان کار فرهنگي کجا کار فرهنگي انجام داده ايد؟ بگوييد اصلاً طرحي براي فرهنگ سازي داريد؟ در چه مکانهايي قصد فرهنگ سازي داريد؟ اگر شما برنامه اي براي فرهنگ سازي داشتيد، امروز ما شاهد اين وضعيت نابهنجار در دانشگاهها نبوديم.

رهبر در خصوص بحث های اخیر در رابطه با کروات و تراشیدن ریش نیز گفت: به نظر بنده ورود به اين بحثها بر محور همان بحثهايي است که مسؤول دفتر ايشان به آن ورود پيدا مي کند و بنده نميدانم اين عده از کجا اسلام شناس شده اند و از کدام منبع احکام اسلام را استخراج مي کنند؟ متأسفانه اينگونه ديدگاهها در حالي هر روز تکرار مي شود که دارد دولت و نظام را از درون ميخورد! من متعجبم ورود به مسائل کارشناسي فقه در حالي که بر آن تسلط نداريم چه معني ميدهد؟ مگر يک فقيه در حوزه کار يک مهندس ورود پيدا مي کند که در مقابل يک مهندس هم به حوزه کار تخصصي او وارد شود؟! کار کارشناسي دولت رسيدگي به مناطق محروم است که از بي آبي خشک شده و مستضعفين ساکن اين مناطق نياز به کمک دارند. الان 6 ماه است که در شرق اصفهان کشاورزان مستضعف به روز سياه نشسته اند و فرياد ما به جايي نمي رسد و در عوض پول بيت المال به هنرپيشه هاي زن با آن سابقه و وضع حجاب داده مي شود و مسؤول دفتر رييس جمهور هم زانو به زانوي ايشان عکس يادگاري مي گيرد!







www.tabnak.com

 

ddahmadss

عضو جدید
کاربر ممتاز
جالب اینجاست که یکی از سایت های مدعی ولایت پذیری هنوز این خبر را به صورت ویژه بیان نکرده.(فک کنم همه بشناسید این سایت رو)

اما همین سایت به اصطلاح ولایت پذیر که پرچمداریش گوش عالم و آدم رو کم کرده در مورد اعضای معرفی شده شورای نگهبان چه نظری داره.


انتخاب‌اعضای‌جديد شوراي‌نگهبان همزمان‌با كنارگذاشتن حقوقدان باسابقه
سه عضو جديد حقوقدان شوراي نگهبان قانون اساسي در جلسه امروز (يكشنبه) مجلس شوراي اسلامي در
شرايطي انتخاب شدند كه نام دكتر غلامحسين الهام حقوقدان باسابقه عضو شورا در ميان گزينه‌هاي پيشنهادي رئيس قوه قضائيه به مجلس نبود.
در جلسه امروز، نمايندگان پس از استماع سوابق و برنامه‌هاي پنج حقوقدان پيشنهادي، محمد رضا عليزاده را با 207 راي ، محمد سليمي با 162 راي و سيامک ره پيک را با 114 راي انتخاب کردند. بر طبق اصل 91 قانون اساسي، حقوقدانان به پيشنهاد رئيس قوه قضائيه و با رأي نمايندگان مجلس براي مدت شش سال فعاليت در شورا انتخاب مي‌شوند.
چهارشنبه گذشته، در اجراي بند 2 از اصل 91 قانون اساسي در نامه‌اي به رئيس مجلس شوراي اسلامي آقايان:
1- محمد سليمي، رئيس شعبه 31 ديوان عالي كشور
2- احمد بيگي‌حبيب‌آبادي، مشاور رئيس قوه قضائيه
3- محمدرضا عليزاده، عضو فعلي حقوقدان شوراي نگهبان
4- محمد هادي‌صادقي، عضو هيئت علمي دانشگاه شيراز
5- سيامك ره‌پيك، رئيس دانشكده علوم قضائي و خدمات اداري
به مجلس معرفي شدند كه با اين معرفي مشخص شد رئيس قوه قضائيه دكتر غلامحسين الهام و حجت‌الاسلام كعبي را از ليست حقوقدانان پيشنهادي خود كنار گذاشته است.
با اين حال، در ميان گزينه‌هايي كه رأي مجلس را به‌عنوان حقوقدان شوراي نگهبان كسب كردند، نام محمد هادي صادقي استاد دانشگاه شيراز با وجود آنكه شوراي مركزي فراكسيون اصولگرايان در جلسه صبح امروز به وي رأي داد، ديده نمي‌شود.
انتخاب و معرفي حقوقدانان مورد نظر رئيس قوه قضائيه و جابجايي افراد اگرچه حق قانوني وي است اما طراز علمي و اجرايي دكتر غلامحسين الهام به‌ويژه در شوراي نگهبان به‌اندازه‌اي است كه به‌جز محمد رضا عليزاده، گزينه‌هاي ديگر با او فاصله دارند. همچنين بازخواني مذاكرات تدوين قانون اساسي در اصل 91 روشن مي‌سازد كه تأكيد نويسندگان بر اولويت داشتن شأن حقوقداني بر جهت‌گيري‌هاي سياسي بوده است.
در سوابق حقوقي- اجرايي الهام كه دكتراي حقوق جزا و جرم شناسي دارد، دادیار و قائم مقام دادستان انقلاب اسلامی سپاه پاسداران ۱۳۶۳-۱۳۵۹، دفتر نظارت و دفتر سیاسی دادستانی کل کشور ۱۳۶۵-۱۳۶۳، دبیرکمیته حقوقی دادستانی کل کشور ۱۳۶۵-۱۳۶۳، عضو هیات بازرسی شورای عالی قضایی در دادگاههای کیفری ۱۳۶۸، مشاور سیاسی دادستان عمومی تهران ۱۳۷۰-۱۳۶۸، عضو هیات علمی مدعو دانشکده علوم قضایی ۱۳۷۱-۱۳۸۴، سخنگوی قوه قضائیه ۱۳۸۳-۱۳۸۱، عضو کمیته منصوب شورایعالی قضایی در تاسیس سازمان‌های قضایی نیروهای مسلح، عضو کمیته تدوین لوایح قضایی نیروهای مسلح، مشاور وزارت دادگستری در تدوین لوایح حقوقی ۱۳۷۰-۱۳۶۸، رئیس مرکز تحقیقات شورای نگهبان ۱۳۸۴-۱۳۷۹، عضو حقوقدان شورای نگهبان از ۱۳۸۳، معاونت دانشکده حقوق دانشگاه تهران ۱۳۷۳-۱۳۷۱، عضو هیات علمی مدعو دانشگاه‌های علوم انتظامی، مجتمع قضایی قم (وابسته به دانشگاه تهران)، موسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره)، دانشکده مدیریت وزارت آموزش و پرورش، مراکز تربیت معلم تهران و... از سال ۱۳۶۵ به بعد و مسئوليت وزارت دادگستري در دولت نهم وجود دارد.
مجلس هشتم طرح دوشغله بودن حقوقدانان شوراي نگهبان را كه در مجلس هفتم تهيه شده بود، تصويب كرد؛ طرحي كه به‌نظر اغلب ناظران سياسي هدف از تصويب آن، جدا كردن الهام از دولت يا شوراي نگهبان بود.
دكتر الهام در جريان فتنه سال گذشته به‌رغم جدا شدن از دولت، روشنگري‌هاي فراواني در رسانه‌ها انجام داد و انتقادات صريحي را از عوامل اين اتفاقات بيان كرد.
 

butterfly_سبز

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
بله و این هم نظر ایشون درباره اطاعت از ایشون. که هر کس مخالف ایشون باشه مخالف ائمه و رسول ا.. میباشد:
یه گزارش پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، در این استفتاء آمده است:خواهشمند است در خصوص«التزام به ولایت فقیه» توضیح دهید؛ به عبارت دیگر چگونه باید عمل نماییم تا بدانیم که به جانشین بر حق آقا امام زمان (عج) اعتقاد و التزام كامل داریم؟ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرموده‌اند: ولایت فقیه به معناى حاكمیت مجتهد جامع‌الشرایط در عصر غیبت است و شعبه‌اى است از ولایت ائمه اطهار (علیهم السلام) كه همان ولایت رسول الله (صلى الله علیه وآله) مى‌باشد و همین كه از دستورات حكومتى ولى امر مسلمین اطاعت كنید نشانگر التزام كامل به آن است.

ما مخالفان با اجازه بریم بمیریم!!
 

ddahmadss

عضو جدید
کاربر ممتاز
یکی از نظرات همین رسانه دوست و برادر و معاند نیز این لینک است که با زبان بی زبانی به این تفکر دامن میزند که امام تحت تاثیر دیگران بوده است. جالبتر از اینها روانشناسی متن امام است.

http://www.rajanews.com/detail.asp?id=55450
 

R3iHan3H

عضو جدید
کاربر ممتاز
باز سران این مملکت سوژه کم آوردن بند کردن به یه چیز
آخه یکی نیست بپرسه کدوم یک از شما به وظایف خودش عمل میکنه که حالا به اجبار میخواهید خانومها رو دیندار کنید.
 

mahan 2

عضو جدید
زنان خودشون در مورد حجابشون تصميم ميگيرن نيازي به دستور صادر كردن اين و اون نيست:mad:


ببین برو تو گوگل یه سرچی بکن یه اجلاسی هستش که تو فرانسه برگزار شده(اخیرا) در مورد خانما بعد ببین چه نتیجه ای گرفتن که خانما .... .:cool:
 

sharifi1984

عضو جدید
کاربر ممتاز
1.به اين مفهوم که در بنزهاي آخرين مدل خود با شيشه هاي دودي مي نشينند و بين مبدأ و مقصدها تردد مي کنند!


2.يا حداقل عکسهاي تهيه شده از اين صحنه هاي مستهجن را ملاحظه کنند تا درک کنند که آيا اين منکر، تبديل به يک منکر عمومي و اجتماعي شده است يا خير؟!





3.امروز ما شاهد اين وضعيت نابهنجار در دانشگاهها نبوديم.



4. در عوض پول بيت المال به هنرپيشه هاي زن با آن سابقه و وضع حجاب داده مي شود و مسؤول دفتر رييس جمهور هم زانو به زانوي ايشان عکس يادگاري مي گيرد!
1.استغفرالله ماکه تو حکومت اسلامی ایران از این چیزا نداریم!حتما بلاد کفر و فرنگ را فرمودند
2.ای بابا آقا عکس و فیلم مستهجن گناه کبیره دارد. هیچ کی نبینه ها! میره جهندم
3.مشکل کشور ما وجود دانشگاه هاست.
4.باز این مشایی شیطونی کرده! بهش گیر ندین بابا این عزیز دردونه ی ا.ن هست . و فکر میکنم از معصومین باشه
 
آخرین ویرایش:

*Essi*

اخراجی موقت
نظر فوق العاده ارزشمندی بود.

این نظر را
توتیای چشمم خواهم کرد.
 

*Essi*

اخراجی موقت

مسیح 110

عضو جدید
الان 12:30 نصفه شبه کجا روشنه،پیش حواریونت نشستی میگی همه جا روشنه ای مسیح.



من عاشق بیانات گوهربار معظم له هستم و خودم و شما را گول نمیزنم.

مخالفت وضدیت با دروغ گفتن .............
ودر لفافه طنز ونیش ؛........بیان نمودن
؛ شیوه تو وامثال تو است
همین آواتار تو بعمد انتخاب کردی..........
تا مصداق آنچه گفتم را نشان میدهد
تمام پست های تو دلیل بر صحت ودرستی تشخیص بیماری تو ;)
http://www.www.www.iran-eng.ir/customavatars/avatar39151_3.gif
 

*Essi*

اخراجی موقت
همین آواتار تو بعمد انتخاب کردی..........
تا مصداق آنچه گفتم را نشان میدهد
تمام پست های تو دلیل بر صحت ودرستی تشخیص بیماری تو ;)

مسیح110 داری به سمتی پیش میروی که من در نقش یهودا آخرین فرد از حواریون شوم و با لو دادن تو به حاکم روم کاری کنم که دوباره مصلوب شوی.
 

ddahmadss

عضو جدید
کاربر ممتاز
هدفم از زدن این تاپیک روشن کردن این قضیه بود که یه عده فکر میکنن رهبر مؤید احمدی نژاد هست و هی مانور میدن که رهبر احمدی رو همه جانبه تایید کرده اما وقتی بر علیه احمدی صحبت بکنن تفاسیر به رای و بایکوت خبری شروع میشه.
 

سرمد حیدری

مدیر تالارهای مهندسی شیمی و نفت
مدیر تالار
هدفم از زدن این تاپیک روشن کردن این قضیه بود که یه عده فکر میکنن رهبر مؤید احمدی نژاد هست و هی مانور میدن که رهبر احمدی رو همه جانبه تایید کرده اما وقتی بر علیه احمدی صحبت بکنن تفاسیر به رای و بایکوت خبری شروع میشه.

نمیخواین علیه احمدی یه راهپیمایی با شکوه برگذار کنید تا چشمان استکبار چهانی در بیاد؟
نمیخواین شعار مرگ بر احمدی سر بدین تا گوش استکبار جهانی کر بشه؟
نمیخواین برای احمدی شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه سر بدید تا دنیا ولایتمداران رو ببینه؟
نمیخوای با همچین فرد ضد ولایتی برخود قاطع انجام بدین؟
نمیخواین براش کفن بپوشین؟
نمیخواین برای اعدام و دستگیریش امضا جمع کنید؟
هر چی باشه نظرش مخالف نظر جانشین بر حق امام زمان و ولایت مطلقه فقیه هست.

حرفش خلاف حرف جانشین بر حق امام زمان هست و خلاف جانشین بر حق امام زمان یعنی خلاف امام زمان و خلاف امام زمان یعنی خلاف امامان و خلاف امامان یعنی خلاف پیغمبر و خلاف پیغمبر یعنی خلاف خدا.
نمیخواین بخاطر مخالفتش با خدا به جهاد برخیزید؟

چطوره برای افراد دیگه که نظرشون خلاف نظر جانشین بر حق امام زمان بود راهپیمایی برگذار کردید و هزارتا بر چسب ضد ولایت مطلقه فقیه و ضد دین و ضد اسلام و ... بهشون چسبوندن ولی الان که یه نفر داره خلاف جانشین بر حق امام زمان حرف میزنه کسی صداش در نمیاد.
 

Similar threads

بالا