نشست ها - سشن ها

niman2d

عضو جدید
سلام ، خسته نباشید ،
من یک مشکل در رابطه با session دارم ،
session رو ایجاد کردم ، ولی ارور زیر رو میده :
Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sentاین رو ذکر کنم که قبل از start به هیچ وجه خروجی ندارم ، حتی space و این دست موضوعات .
مشکلی که میدونم داره UTF-8 هست صفحات ، نمی دونم چی شد که بعضی از صفحات این مشکل رو نداره و session به خوبی کار میکنه ، session-id ایجاد میشه و کوکی برقراره ، اما زمانی 2 صفحه این مشکل رو داره و نمی دونم چطور میتونم از حالت UTF-8 خارج کنم ،
از این جهت میگم از utf-8 هست که وقتی echo ها رو به جای فارسی انگلیسی تایپ میکنم و در یک فایل جدید درج میکنم ، مشکل برطرف میشه .

ممنون میشم راهنمایی کنید .

با تشکر و سپاس .
 

baback

کاربر فعال
خوب مشخص هست که شما قبل از استارت session یه خروجی ارسال میکنید. با توجه به مواردی که گفتی ایراد از utf-8 بودن صفحات شماست. زمانی که code صفه شما utf-8 باشه ، این کد قبل از اجرای صفحات یکسری اطلاعات رو که بهش BOM گفته میشه به صورت خروجی ارسال میکنه که مربوط به خود کد utf8 هست و قابل دیدن و حذف کردن از سمت کاربر نیست. راه حل این است که از یک ادیتور پیشرفته مثل ++Notepad استفاده کنی و کد صفحه مورد نظرت رو به encode in utf8 without BOM تغییر بدی و یا اگر از برنامه dreamwaver استفاده میکنی ، از منوی مشخصات صفحه در قسمت title/encoding وقتی unicode utf8 رو انتخاب میکنی گزینه زیر اون رو insert unicode sianature BOM رو از حالت انتخاب خارج کنی و تیکش رو برداری. مشکلت حل خواهد شد.
 
بالا