نسل جدید کتاب های صوتی هوشمند به همراه متن ،مبتنی بر موبایل

minoorkt

عضو جدید





شاید شما هم مثل من علاقه مند به کتاب های صوتی باشید،و سایت های زیادی که تو اینترنت هستند رو در این زمینه دیده باشید ( سایت هایی که افراد کتاب رو با صدای خودشون خوندن و فایل صوتیش رو گذاشتن جهت استفاده عموم ...کار جالبیه )

ولی یه مشکلی هست و اونم اینه که متن کتاب همراه فایل صوتی نیست و از طرفی شما نمی تونید تو صوت کتاب جستجو کنید ، مثلا اگر بخواهید برید فصل دوم کتاب رو بخونید باید کلی جلو عقب کنید تا به قسمت مربوطه برسید ، این مشکل رو یک شرکت ایرانی حل کرده وکلی امکان هم اضافه کرده و ازون جاییکه محصول یه محصول جدیده 10 کتاب معروف رو بصورت رایگان در این بستر آورده و در اختیار عموم قرار داده...
10 تا کتاب رایگان هم میدن ( متن کتاب + صوت+ همگام)
اینم لینک دانلود کتب رایگان
فروشگاه اینترنتی آوا بوک
راهنمای نصب
http://www.avaabook.com/help.pdf
حتما دانلود کنید و از مطالعه کتاب به این سبک لذت ببرید
توضیحات از وبسایت شرکت مربوطه

آوابوک چیست؟

ما کتاب را برای شما می خوانیم ! شما فقط خط ببرید ( البته اگر دوست داشتید)
آوابوک یک بستر جدید نرم افزاری در زمینه ارایه کتب صوتی بر روی موبایل است که این امکان را برای شما فراهم میکند تا در هر زمان و مکان بدون هیچ محدودیتی به مطالعه بپردازید و دانش خود را افزایش دهید. شما با استفاده از کتاب هایی که در این بستر تولید شده اند دیگر مشکلات کتاب های سنتی (چاپی) را نخواهید داشت . مشکلاتی از قبیل : خستگی چشم، حمل کتب سنگین، کمیاب بودن کتاب،قیمت بالای کتاب و….
صوت هم گام با متن ! ، تجربه ای متفاوت
در این بستر نرم افزاری متن کتاب به همراه صوت آن ارایه می شود . صوت و متن با هم همگام هستند ، یعنی شما در هر قسمت از متن کتاب ،صوت همان قسمت را خواهید شنید، آن هم با صدای بهترین گوینده ها متناسب با موضوع کتاب. از اینرو تجربه ای متفاوت در مطالعه را خواهید داشت.
مطالعات ثابت کرده است که شنیدن صدای کتاب به همراه خط بردن متن آن، ۳۸ درصد در به یادسپاری مطلب و ۷۶ درصد در درک مطلب کمک می کند.
ویژگی هایی فراتر از کتاب ها چاپی
نگران نباشید ما تمامی کارهایی را که شما در یک کتاب چاپی می توانید انجام دهید را برای شما بصورت نرم افزاری شبیه سازی کرده ایم ! جستجو، علامت گذاری ، نشانه گذاری و…. امکانات را در این قسمت می توانید ببینید.
آیا ما رقیب کتب چاپی هستیم؟
آوابوک ، رقیبی برای کتابهای مکتوب نیست.زیرا مشتریان آنها خوانندگان معمولی یا حرفه ای کتاب نیستند ، که از این طریق ، نسبت به کتابهای چاپی احساس بی نیازی کنند.به عکس ، آوابوک ، برای کتاب ، مشتریان و مخاطبان جدیدی ایجاد می کند ، که چه بسا پیش از آن ، با این مقوله سر و کاری نداشته اند.حتی این امکان وجود دارد که این نوع مخاطبان ، پس از آنکه از طریق آوابوک ، به مرور، شیرینی و تاثیر مثبت و سازنده کتاب را در کام و وجودشان تجربه کردند ، به مطالعه مستقیم کتابهای چاپی نیز رو بیاورند ؛ و از این مسیر ، مخاطبان جدیدی برای کتابهای چاپی پرورش داده شوند.
شما پیشنهاد بدهید ما تولید می کنیم
آوابوک فراتر از یک نرم افزار است ، آوا بوک یک فرآیند و سیستم مبتنی بر نظر مشتریان است.
شما دوست دارید چه کتابی روی این بستر تولید شود؟ آیا ناشر هستید ؟ آیا نویسنده هستید؟
دوست دارید کتاب مورد علاقه شما به چه صدایی تولید شود؟
آیا دوست دارید کتابتان با صدای خودتان تولید شود؟ امتحان کنید ، این فرصت هم اکنون برای شما فراهم شده است.​
 
بالا