نحوه ی به دست آوردن نمره ی هفت در آزمون آیلتس

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار
1712854220123.png

خيلي از کساني که براي مهاجرت به کشورهاي استراليا، نيوزلند و کانادا اقدام مي کنند و همچنين آن دسته از زبان آموزاني که قصد ادامه تحصيل در کشورهاي مختلف اروپايي يا امريکاي شمالي را دارند به نمره 7 در امتحان آيلتس نياز دارند.اگر شما سطح زبان متوسطي داشته باشيد، به معني سطح زباني حدود 5.5 هست که کسب آن پس از آشنايي با تکنيکهاي امتحان کار نسبتا راحتي است.


مشکل ازآنجايي شروع مي شود که مي خواهيد از سد نمره 6 در اسپيکينگ و رايتينگ IELTS بگذريد. به خاطر داشته باشيد شما در شرايطي مي توانيد به 6.5 برسيد که غلط گرامري نداشته باشيد. به اين معني که بتوانيد مثلا زمان هاي مناسب با شکل هاي مناسب را درست بکار ببريد و اگر مي خواهيد به عدد 7 برسيد بايد Topic Vocabulary هم داشته باشيد. يعني ترکيبات يا اصطلاحات مرتبط با موضوع را درست بکار ببريد.


به دو مثال زير توجه کنيد:

Example 1: I have always been engrossed by books about psychology.Sometimes, I start by reading a few lines in its opening chapter and I get to the closing chapter very fast.

Example 2: I would rather to read a lot. I read many books about psychology.reading is enjoyable.


خب در مثال شماره 1 کالوکيشن هايي راجع به کتابخواني بکار رفته و در ضمن بازه زماني که همان استفاده از زمان هاي مختلف در صحبت کردن هست رو مي بينيد. ولي مثال شماره 2 جواب تيپيکال بسياري از زبان آموزان هست درسته همون مفهومه ولي براي شما نمره اي بيشت از 5 به ارمغان نمیاره.
 

Similar threads

بالا