باسلام
من یادم راجع به این موضوع یک بار نوشته بودم ، ولی بازم می نویسم. اما باید بگم که هرکدوم رو باید مستقل بخونید ، خوب که بخونید ارتباط ش معلوم میشه.
مهندسی کیفیت یعنی مهندسی جلب رضایت مشتری ( البته می دونید که چهار نوع سطح رضایت مشتری داریم) رابطه اون با کنترل کیفیت آماری رابطه مستقیم نیست چراکه کنترل کیفیت آماری وسیله یا ابزاری برای تحت کنترل دراومدن میزان تولید ناقص و یا دوباره کاریه که کاهش هزینه ها رو به دنبال داره ولی توی بحث جنس با کیفیت دادن هم نقش داره.پس اینطوری تمومش میکنم که یکی از ابزارهای اجرای مهندسی کیفیت، کنترل کیفیت آماریه.
بااحترام