مهم ترین اخبار فوتبال جهان

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
مسي تاييد کرد؛ کلاهبرداري کار پدرم بود

مسي تاييد کرد؛ کلاهبرداري کار پدرم بود

[h=1]مسي تاييد کرد؛ کلاهبرداري کار پدرم بود[/h]
[h=2] بازپرس پرونده فرار مالياتي ليونل مسي اعلام کرد که اين ستاره آرژانتيني تاييد کرده که اين کلاهبرداري توسط پدرش صورت گرفته است.[/h]

ستاره آرژانتيني بارسا متهم است که بين سال هاي 2006 تا 2009 حدود 4 ميليون يورو از مالياتش را پرداخت نکرده است؛ اتهامي که علاوه بر او، پدرش را هم شامل مي شد.

به گزارش گل، در همان زمان روزنامه آ.اس گزارشي منتشر کرد که براساس آن، از نظر دادگاه قضايي، خورخه اوراسيو مسي پرس، پدر ليونل ، برنامه ريز و ايدئولوگ اين فساد مالي بوده و در زماني که سن مسي کمتر از سن قانوني بوده او با بهره گيري از اجاره حق تصاوير او درآمدزايي اقتصادي زيادي داشت.

دادگاه براين باور است زماني که مسي به سن قانوني رسيده، که او نيز تاکتيک پدرش را دنبال کرده و در طول سالهاي 2006 تا 2009 اختلاس مالياني داشته و سران باشگاه بارسلونا، بانک سابادل، کمپاني دانون، آديداس، پپسي کولا، تلفونيکا، کويت فود کمپاني و برخي ديگر از کمپاني هايي که با مسي همکاري داشتند، مي دانستند که او به خاطر حق تصاويرش، هيچ مالياتي نمي پردازد.

در واقع آنها با انتقال پول حاصل از اين درآمدها به کشورهاي بليز و اروگوئه که شرايط مالياتي متفاوت و آزادتري دارند، از پرداخت ماليات به دولت اسپانيا خودداري مي کردند.

اکنون بازپرس مدعي شده که مسي تاييد کرد که اين کار با ايده پدرش صورت گرفته است.

قرار است مسي و پدرش روز 17 سپتامبر براي پاسخگويي به اين اتهامات در دادگاه حاضر شوند.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
بهترين بازيکن فصل اروپا از نگاه کاربران آس

بهترين بازيکن فصل اروپا از نگاه کاربران آس

رونالدو بهترين بازيکن فصل اروپا شد
[h=1]بهترين بازيکن فصل اروپا از نگاه کاربران آس[/h]
[h=2] کاربران سايت اينترنتي روزنامه «آس» ستاره پرتغالي رئال مادريد را به عنوان بهترين بازيکن فصل اروپا انتخاب کردند.[/h]

پس از اعلام ليست 10 نفره نامزدهاي کسب جايزه بهترين بازيکن اروپا در فصل 13-2012 خوانندگان رسانه «آس» براي انتخاب بازيکن برتر در رأي گيري شرکت و کريستيانو رونالدو را انتخاب کردند. بازيکن ملي‌پوش پرتغال بيش از نيمي از آرا از ميان 17 هزار و 891 رأي را به خود اختصاص داد (10 هزار و 491 رأي برابر با 58.63 درصد).

به گزارش فارس،ليونل مسي با اختلاف فراوان نسبت به رقيب مادريدي خود در جايگاه دوم ايستاد،مسي توانست چهار هزار و 481 رأي برابر با 25.04 درصد آرا را به خود اختصاص دهد. روبرت لواندوفسکي با کسب 685 رأي در جايگاه سوم ايستاد.

مسئله جالب توجه در اين فهرست حضور چهار بازيکن بايرن‌مونيخ است. بايرن‌مونيخ فصل گذشته به سه قهرماني مهم (ليگ قهرمانان، بوندس‌ليگا و جام حذفي آلمان) دست يافت. با اين حال نتايج نظرسنجي «آس» نشان مي‌دهد که بازيکنان اين تيم بختي براي کسب اين جايزه انفرادي ندارند. آرين روبن با قرار گرفتن در جايگاه چهارم با 636 رأي بهترين بازيکن باشگاه در اين نظرسنجي است. فرانک ريبري پس از گرت بيل در جايگاه ششم قرار گرفته و باستين شواين‌اشتايگر و توماس مولر به ترتيب در مکان‌هاي هفتم و هشتم قرار گرفتند.

دو جايگاه آخر به زلاتان ايبراهيموويچ که تيمش قهرمان ليگ يک فرانسه شد و روبين فان‌پرسي که با شياطين سرخ توانست قهرماني در ليگ برتر را جشن بگيرد، اختصاص يافت.

جايزه بهترين بازيکن اروپا براي اولين بار در فصل 11-2010 اهدا شد و ميشل پلاتيني، رئيس يوفا آن را به مسي تقديم کرد. در 12-2011 اين جايزه به آندرس اينيستا اختصاص يافت.

نتايج نظرسنجي از خوانندگان «آس» به اين شرح است:

1- کريستيانو رونالدو: 10 هزار و 491 رأي (58.63 درصد)

2- ليونل مسي: چهار هزار و 481 رأي (25.04 درصد)

3- روبرت لواندوفسکي: 685 رأي (3.82 درصد)

4- آرين روبن: 636 رأي (3.55 درصد)

5- گرت بيل: 634 رأي (3.54 درصد)

6- فرانک ريبري: 439 رأي (2.45 درصد)

7- باستين شواين‌اشتايگر: 203 رأي (1.13 درصد)

8- توماس مولر: 183 رأي (1.03 درصد)

9- زلاتان ايبراهيموويچ: 71 رأي (0.39 درصد)

10- روبين فان‌پرسي: 68 رأي (0.38 درصد)

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
اوزيل: هميشه به دنبال فيلم حرکات زيدان بودم

اوزيل: هميشه به دنبال فيلم حرکات زيدان بودم

[h=1]اوزيل: هميشه به دنبال فيلم حرکات زيدان بودم[/h]
[h=2] هافبک آلماني رئال مادريد اعلام کرد که براي تقليد از زيدان فيلم حرکاتش را در اينترنت تماشا مي‌کرده است.[/h]

مسعود اوزيل براي جادو کردن در زمين مسابقه از يک فرد خاص الهام گرفته است و او کسي نيست جز زين‌الدين زيدان. هافبک هجومي رئال مادريد در گفت‌و‌گو با يک مجله فرانسوي درباره ستاره سابق تيم ملي فوتبال فرانسه صحبت کرد و گفت: زيدان را در فينال جام‌جهاني 1998 فرانسه کشف کردم.

به گزارش فارس،اوزيل با يادآوري خاطرات کودکي‌اش ادامه داد: از آن زمان هميشه در بازي‌هاي کامپيوتري مي‌خواستم يا رئال مادريد باشم و يا تيم ملي فرانسه.

ملي‌پوش آلماني خاطرنشان کرد: وقتي برخي حرکات استثنايي او را مي‌ديدم، در يوتيوب آن را جستجو مي‌کردم. در نوار ابزار جستجو نام زين‌الدين زيدان را تايپ مي‌کردم و فيلم حرکاتش را تماشا مي‌کردم. به خودم مي‌گفتم بايد اين کار را در زمين انجام دهم تا جايي که توانستم با سرعت خوبي از حرکاتش تقليد کنم. هرگز چنين جذابيتي را در زمين مسابقه نديده بودم.

با توجه به اظهارات کارلو آنچلوتي که زيدان را دستيار دوم خود در رئال مادريد معرفي کرده، اوزيل مي‌تواند فرصت دريافت توصيه‌هاي اسطوره سابق فرانسه در زمين تمرين را داشته باشد.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
تيتو نمي‌داند چطور از نيمار و مسي استفاده کند

تيتو نمي‌داند چطور از نيمار و مسي استفاده کند

گوارديولا:
[h=1]تيتو نمي‌داند چطور از نيمار و مسي استفاده کند[/h]
[h=2] سرمربي بايرن‌مونيخ در اظهار نظري به پدر نيمار گفت که سرمربي بارسلونا شيوه استفاده از ستاره آرژانتيني و بازيکن تازه وارد برزيلي در کنار هم نمي‌داند.[/h]

راديو گلوبو اعلام کرد که پپ گوارديولا بايرن‌مونيخ را براي خريد نيمار تحت فشار گذاشته بود.

به گزارش فارس،سرمربي سابق بارسلونا با پدر اين بازيکن ملاقات کرده و به او گفت که جانشينش در نيوکمپ نمي‌داند چگونه بايد از پديده برزيلي در کنار ستاره تيمش يعني ليونل مسي استفاده کند.

گوارديولا در عوض به پدر نيمار گفت که حضور پسرش در بايرن‌مونيخ مي‌تواند فرصتي براي تبديل شدن او به بهترين بازيکن دنيا باشد.

نمايندگاني از آث ميلان نيز با پدر مهاجم برزيلي مذاکره کردند، اما نيمار هميشه مي‌خواست براي بارسا بازي کند.

اطلاعات راديو گلوبو با توجه به اظهارات چند روز پيش گوارديولا در نشستي خبري کمي عجيب به نظر مي‌رسد. وي در اين نشست اظهار داشت: نيمار و مسي در کنار هم عالي خواهند بود.

اين در حالي است که بر اساس ادعاهاي راديو گلوبو، گوارديولا باوري بر خلاف اين حرف دارد يا حداقل معتقد است که ويلانووا نمي‌تواند بهترين عملکرد را از هر دو بازيکن استخراج کند.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
رونالدوبهترين ورزشکارپرتغالي خارج ازکشورشد

رونالدوبهترين ورزشکارپرتغالي خارج ازکشورشد

[h=1]رونالدوبهترين ورزشکارپرتغالي خارج ازکشورشد[/h]
[h=2] ستاره رئال مادريد به عنوان بهترين ورزشکار پرتغالي در خارج از خاک اين کشور انتخاب شد.[/h]

انجمن خبرنگاران ورزشي پرتغال (CNID) براي هفتمين بار کريستيانو رونالدو را به عنوان بهترين ورشکار پرتغالي در خارج از اين کشور انتخاب کرد.

به گزارش فارس،ستاره رئال مادريد که از برنده اين جايزه در سال 2012 يعني ژوزه مورينيو پيشي گرفت، پيش از اين از سال 2006 تا 2011 در 6 سال متوالي اين عنوان را به دست آورده بود. بازيکن 28 ساله در 55 حضورش براي مادريد در فصل گذشته 55 گل به ثمر رساند.

فهرست برندگان اعلام شده توسط CNID شامل فردريکو سيلوا، تنيسور جوان پرتغالي به عنوان پديده سال اين کشور هم است.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
جزئيات قرارداد نيمار فاش شد

جزئيات قرارداد نيمار فاش شد

[h=1]جزئيات قرارداد نيمار فاش شد[/h]
[h=2] جزئيات قرارداد بارسلونا با باشگاه سانتوس براي جذب ستاره برزيلي فاش شد.[/h]

گلوبو اسپورت گزارشي در خصوص انتقال نيمار به بارسلونا منتشر کرد که فاش مي‌کند غول‌هاي کاتالان 17.1 ميليون يورو در کل به عنوان حق و حقوق اين بازيکن به سانتوس و شرکت‌هاي DIS و Teisa پرداخت کرده‌اند. 40 ميليون يورو ديگر به عنوان کميسيون به پدر اين بازيکن پرداخت شده است.

به گزارش فارس،بارسلونا در جلسه‌اي در سانتوس به اوديليو رودريگز، نايب رئيس باشگاه رقم 16.5 ميليون يورو را پيشنهاد داد، اما ساندرو روسل در پايان مجبور شد پيشنهاد را به 17.1 ميليون يورو افزايش دهد که سپس اين مبلغ تقسيم شد؛ بيش از 9 ميليون يورو به سانتوس و حدود 7 ميليون يورو به DIS و يک ميليون هم به Teisa پرداخت شد.

علاوه بر اين مبلغ 171 هزار يورو به عنوان هزينه‌هاي اجرايي پرداخت شد.

بارسلونا همچنين در صورتي که نيمار به جمع 3 نامزد نهايي توپ طلا راه يابد، بايد مبلغ 2 ميليون يورو ديگر پرداخت کند. همچنين دو ديدار دوستانه بايد بين دو باشگاه برگزار شود؛ يکي در تاريخ دوم آگوست (11 مرداد) در نيوکمپ و يک بازي هم در تاريخي بين جولاي و سپتامبر امسال يا همين تاريخ در سال 2014 در برزيل برگزار خواهد شد و درصورت برگزار نشدن اين مسابقه بارسا بايد مبلغ 4.5 ميليون يورو ديگر پرداخت کند.

گلوبو اسپورت همچنين تأييد کرد که توافقي بين دو باشگاه صورت گرفته که به بارسلونا اين فرصت را مي‌دهد که بهترين بازيکنان جوان برزيل را به اسپانيا بياورد.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
نظر جالب ريبري درباره تمرينات گوارديولا

نظر جالب ريبري درباره تمرينات گوارديولا

[h=1]نظر جالب ريبري درباره تمرينات گوارديولا[/h]
[h=2] هافبک تيم فوتبال بايرن مونيخ اظهارنظري جالب درباره نحوه تمرينات گوارديولا داشته است.[/h]

بايرن مونيخ موفق شد فصل گذشته به همراه يوپ هاينکس سه‌گانه‌اي تاريخي را با قهرماني در ليگ آلمان، جام حذفي و ليگ قهرمانان اروپا بدست آورد و در اين فصل پپ گوارديولا جانشين مربي آلماني شده است.

به نقل از فارس،در اين رابطه فرانک ريبري که فصل گذشته يکي از تاثيرگذارترين مهره‌هاي باوارايي‌ها در راه قهرماني بود، در رابطه با حضور گوارديولا گفت: ما سرمربي جديدي را در تيم خود مي‌بينيم که طبيعتاً ايده‌هاي جديدي‌ هم خواهد داشت.

وي افزود: سيستمي که گوارديولا در زمين پياده مي‌کند عجيب و غريب است و ما بايد تاکتيک‌هاي او را به خوبي مقابل حريفان اجرا کنيم.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
براهيموويچ خواهان پيوستن به رئال است

براهيموويچ خواهان پيوستن به رئال است

[h=1]براهيموويچ خواهان پيوستن به رئال است[/h]
[h=2] رسانه هاي خبري در کشور سوئد اعلام کرده اند که زلاتان ابراهيموويچ مهاجم تيم پاريسن ژرمن خواهان جدايي از اين تيم است.[/h]

رسانه هاي خبري در سوئد اعلام کرده اند که زلاتان ابراهيموويچ مهاجم سوئدي تيم فوتبال پاري سن ژرمن بعد از جدايي کارلو آنچلوتي از اين تيم ديگر حاضر به ادامه همکاري نبوده و مي خواهد از پاري سن جدا شده و کارش را در ديگر تيم هاي اروپايي از سربگيرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اين در حالي است که برخي منابع آگاه خبري مدعي هستند که کارلو آنچلوتي سرمربي جديد تيم فوتبال رئال مادريد هم خواهان در اختيار گرفتن اين بازيکن بوده و دوست دارد روساي مادريد را براي خريدن اين بازيکن متقاعد کند.

گفتني است، اين خبر هنوز توسط اين بازيکن مورد تأييد رسمي قرار نگرفته است.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
کاواني فردا در تست‌هاي پزشکي پي‌اس‌جي

کاواني فردا در تست‌هاي پزشکي پي‌اس‌جي

[h=1]کاواني فردا در تست‌هاي پزشکي پي‌اس‌جي[/h]
[h=2] به گزارش رسانه هاي ايتاليايي، ادينسون کاواني، مهاجم ناپولي، فردا در تست هاي پزشکي باشگاه پاري سن ژرمن شرکت مي کند تا انتقالش به اين باشگاه فرانسوي را نهايي کند.[/h]

براساس اين گزارش، بعد از حضور در تست هاي پزشکي، کاواني جلسه با لئوناردو و ديگر مديران پاري سن ژرمن خواهد داشت تا جزئيات پاياني قراردادش را نهايي کند و در نهايت، قرارداد 5 ساله اش با دستمزد سالانه 10 ميليون يورو را به امضا برساند.

به گزارش گل، مبلغ انتقال هم 63 ميليون يورو خواهد بود که براي ليگ فرانسه يک رکورد محسوب مي شود. پيش از اين رادامل فالکائو، مهاجم موناکو، با انتقال 60 ميليون يورويي، گران ترين بازيکن لوشامپيونا بود.

اين در حالي است که آئورليو دي لورنتيس، رئيس باشگاه ناپولي، امروز با انتقاد از کاواني، اعلام کرد که او تنها به پول فکر مي کند.

او همچنين ادعا کرد که پيوستن کاواني به پاري سن ژرمن، زلاتان اين باشگاه را ترک خواهد کرد.

 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
ورزشگاه آزادی در بین 10 ورزشگاه برتر جهان

ورزشگاه آزادی در بین 10 ورزشگاه برتر جهان

[h=1][/h]
» سرویس: ورزشي - جهان ورزش

کد خبر: 92042414569
دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۲



یک سایت انگلیسی با معرفی 10 ورزشگاه برتر جهان، ورزشگاه "آزادی" را نیز در بین 10 ورزشگاه برتر گنجانده است.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ورزشگاه 100 هزار نفری آزادی در کنار ورزشگاه‌های بزرگ دنیا نظیر سانتیاگو برنابئو، ومبلی، نوکمپ و آلیانس آره‌نا به عنوان یکی از 10 ورزشگاه برتر فوتبال جهان، انتخاب شد.
به نقل از سایت انگلیسی what culture، ورزشگاه "ومبلی" لندن به عنوان بهترین ورزشگاه فوتبال جهان انتخاب شده است و ورزشگاه "آزادی" در بین 10 ورزشگاه برتر جهان، در رده دهم قرار گرفته است.
** فهرست 10 ورزشگاه برتر فوتبال جهان به این شرح است:
1- ومبلی (انگلیس)
2- آلیانس آره‌نا (آلمان)
3- اولدترافورد (انگلیس)
4- نوکمپ (اسپانیا)
5- آستکا (مکزیک)
6- ساکر سیتی (آفریقای جنوبی)
7- سانتیاگو برنابئو (اسپانیا)
8- آنفیلد (انگلیس)
9- سن سیرو (ایتالیا)
10- آزادی (ایران)
در توضیح ورزشگاه "آزادی" آمده است: ورزشگاه آزادی که در سال 1971 افتتاح شد، ورزشگاهی است که بازی‌های خانگی تیم ملی ایران و بازی‌های استقلال و پرسپولیس در آن برگزار می‌شود.
این ورزشگاه با گنجایش بیش از 80 هزار نفر علاوه بر زمین چمن، چندین مجموعه ورزشی دیگر نیز در کنار خود دارد. در کنار این ورزشگاه یک دریاچه ، سالن شنا و زمین‌های تمرین فوتبال قرار دارد.
مجموعه ورزشی "آزادی" واقعا بی‌نظیر است که در قلب آن زمین فوتبال قرار دارد که به خوبی قدرت مالی ایران و شور و اشتیاق در عرصه بین‌المللی را نشان می‌دهد .
این ورزشگاه به عنوان تنها ورزشگاه آسیایی در بین 10 ورزشگاه برتر فوتبال جهان قرار دارد.
 

Aghrab Khatoon

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اصلا" اول باشه تو جهان چه فایده وقتی ما اجازه ی ورود رو نداریم؟؟؟؟


(ممنون استارتر)
 

solo4

عضو جدید
فارس: پس از بازنشستگی الکس فرگوسن به نظر می‌رسد لقب پدرخوانده لیگ برتر انگلیس باید به مربی دیگری برسد.

سر الکس فرگوسن پس از 27 سال حضور روی نیمکت داغ منچستریونایتد در پایان فصل گذشته از دنیای مربیگری کناره گیری کرد تا به دوران باشکوه حضور خود در فوتبال پایان دهد.

او با حضوری طولانی مدت در منچستریونایتد به نوعی به پدرخوانده فوتبال باشگاهی در انگلیس تبدیل شده بود. اکنون که او از فوتبال کنار رفته به نظر می‌رسد این لقب باید به شخص دیگری برسد.

ژوزه مورینیو که چندی پیش و پس از توافق با سران چلسی بار دیگر هدایت این تیم را به دست گرفت در این خصوص اظهار نظر کرده است.

«می‌خواهم پدرخوانده فوتبال انگلیس شوم. تغییر بزرگی که در لیگ انگلیس رخ داده که به ما مربی‌ها برمی‌گردد این است که رییس ما دیگر در فوتبال حضور ندارد. کسی بود که همه به او احترام می‌گذاشتند. قابل ستایش و به مانند پدر تمامی مربیان لیگ بود. او اکنون رفته و به نظر من بزرگ‌ترین تغییر در لیگ جزیره است.»

مورینیو در ادامه افزود: اکنون من یکی از کسانی هستم که زمان بیشتری در فوتبال دارم. تنها کسی هستم که تمامی جام‌ها در انگلیس را فتح کرده‌ام و قهرمان لیگ قهرمانان شده‌ام. مسئولیت بیشتری روی شانه‌هایم احساس می‌کنم و می‌توانم تجربه‌های بسیار بیشتری در زمینه فوتبالی داشته باشم.
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
برترين تيم‌هاي باشگاهي فوتبال جهان

برترين تيم‌هاي باشگاهي فوتبال جهان

بايرن برترين تيم جهان / استقلال 104 جهان
[h=1]برترين تيم‌هاي باشگاهي فوتبال جهان[/h]
[h=2] بايرن‌مونيخ در فهرست برترين‌ تيم‌هاي فوتبال باشگاهي جهان بالاتر از رئال‌مادريد و بارسلونا در رده نخست قرار دارد. استقلال با 1576 امتياز در رده يکصدوچهارم جهان و چهارم آسيا قرار دارد و برترين تيم ايران به شمار مي‌آيد.[/h]

در پايگاه اينترنتي Footballdatabase پس از استقلال تيم‌هاي سپاهان (در رده 151) و تراکتورسازي (رده‌ 311) قرار دارند.

فهرست 10 تيم برتر فوتبال جهان به اين شرح است:

1- بايرن‌مونيخ

2- رئال‌مادريد

3- بارسلونا

4- بوروسيادورتموند

5- منچستريونايتد

6- پورتو

7- يوونتوس

8- پاري‌سن‌ژرمن

9- چلسي

10- آرسنال

فهرست 10 تيم برتر ايراني در رده‌بندي برترين تيم‌هاي باشگاهي فوتبال جهان نيز به اين شرح است:

1- استقلال 104

2- سپاهان 151

3- تراکتورسازي 311

4- فولاد 455

5- پرسپوليس 476

6- ذوب‌آهن 494

7- مس کرمان 511

8- نفت تهران 580

9- صباي قم 640

10- سايپا 688

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
کاناوارو: به مربيگري در فوتبال خواهم پرداخت

کاناوارو: به مربيگري در فوتبال خواهم پرداخت

[h=1]کاناوارو: به مربيگري در فوتبال خواهم پرداخت[/h]
[h=2] فابيو کاناوارو کاپيتان اسبق تيم ملي فوتبال ايتاليا گفت: آينده من در مربيگري خلاصه مي شود.[/h]

فابيو کاناوارو کاپيتان اسبق تيم ملي فوتبال ايتاليا گفت: من هنوز يک سال ديگر با تيم عربي دبي قرار داد دارم و تصميم گرفته ام تا طي اين مدت وارد کادر فني اين تيم شده و کارم را به عنوان مربي در دنياي فوتبال از سر بگيرم کار خود را در عرصه مربيگري از همين تيم بطور رسمي آغاز کرده و اعلام مي کنم که آينده ام در مربيگري خلاصه شده و من مي خواهم در اين عرصه به صورت کاملا حرفه اي حرکت کرده و قدرتم را بکار گيرم فعاليت در اين تيم به عنوان کمک مربي اتفاق خوبي براي من بود و شخصا براي کسب تجربه تمام توان و قدرت خود را بکار خواهم گرفت.
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
موشک هامبورگ 36 ساله شد

موشک هامبورگ 36 ساله شد

[h=1]موشک هامبورگ 36 ساله شد[/h]
[h=2] مهدي مهدوي کيا امروز 36 ساله شد، در حالي که در آلمان به سر مي برد.[/h]

براي نوشتن و ياد کردن از خوب ها و ستاره ها حتما نبايد منتظر يک اتفاق جنجالي يا يک اتفاق ناراحت کننده بود. گاهي مي شود براي يک اتفاق خوب ياد آدم هاي خوب و تاثيرگذار باشيم.

به گزارش فارس، گاهي يک اتفاق ساده مي تواند بهانه خوبي براي ستايش و تمجيد از مردي باشد که خاطره هاي خوبي از او داريم. لحظات شيريني را برايمان رقم زد و به نام ايران هم غرور ايراني را سربلند کرد. هر چند که خداحافظي او از دنياي قهرماني غم انگيز و دور از شان او برگزار شد اما مهدي مهدوي کيا هميشه در قلب ايراني ها جا دارد.

امروز روز تولد مهدي مهدوي کيا است. شايد عادت نداشته باشيم در چنين مواقعي از افتخار آفرينان کشورمان ياد کنيم اما مي خواهيم اين بار سنت شکني کنيم و به بهانه 36 سالگي بزرگمرد کوچک فوتبالمان از او بنويسيم.

****

مهدي مهدوي کيا در سن 18 سالگي در روزهايي که بازيکنان بزرگي در پرسپوليس بودند به اين تيم پيوست و خيلي سريع توانست نظر استانکو را جلب کند. مهدوي کيا که در تمامي رده هاي سني در تيم بانک ملي حضور داشت خيلي سريع توانست استعداد خود را در تيم ملي هم شکوفا کند. اين بازيکن در جام جهاني 98 فرانسه با گلزني در ديدار با آمريکا علاوه بر اينکه به شهرت خود افزود توانست راهي فوتبال اروپا شود.

مهدوي کيا 11 سال موفق و پر افتخار را در ليگ آلمان سپري کرد. او لقب موشک را از آن خود کرد. مهدوي کيا به دليل بازي هاي خوب و اخلاق پسنديده يکي از محبوب ترين بازيکنان هامبورگ بوده است.

****

در سالي که براي مهدوي کيا گذشت هر چند که خداحافظي بسيار سوال برانگيزي در فينال جام حذفي براي او گرفته شد اما او با چند رويداد بين المللي روبرو شد.

قرار گرفتن مهدوي کيا در تيم قرن هامبورگ، دعوت وي به جشن 121 سالگي باشگاه هامبورگ، بازي کردن در تيم ستارگان جهان،حضور در بازي خداحافظي ميشاييل بالاک،کسب دومين بازيکن محبوب جهان،حضور در مراسم قرعه کشي مقدماتي جام جهاني به دعوت AFC ، حضور در فينال ليگ قهرمانان اروپا از جمله اتفاقات خوب براي او بود.

مهدي مهدوي کيا وارد 36 سالگي شده و البته با قدم گذاشتن در عرصه ديگري مي خواهد تجربيات خود را در اختيار نسل جوان قرار دهد.

****

تولد او بهانه خوبي براي صحبت با وي شد.

مهدي اين روزها همراه خانواده خود براي استراحت و تفريح در آلمان بسر مي برد« براي پيگيري کارهايم و همچنين استراحت به آلمان آمده ام. من هميشه در فوتبال بودم و کمتر توانستم همراه خانواده باشم. »

مهدوي کيا اما در آلمان چندان هم بيکار نيست و به فکر تيم ملي زير 17 ساله هاي ايران است« با توجه به اينکه تيم ملي زير 17 ساله ها بايد در مسابقات جام جهاني بازي کند به دنبال فراهم کردن مقدمات برگزاري اردو اين تيم در آلمان هستم. همچنين در کلاس مربيگري B بوندس ليگا ثبت نام کرده ام. چون سال ها در هامبورگ بازي کردم دوست دارم يک بازي خداحافظي با اين تيم داشته باشم و در حال مقدمات اين کار هستم. همچنين چون سفير فوتبال آسيا در تيم هاي پايه هستم به دنبال يکسري کارها در اين مورد هستم.»

مهدي مهدوي کيا در مورد تولد خود هم نظر جالبي دارد« امروز 36 ساله شدم. يک سال پيرتر شدم. از من گذشته دنبال جشن گرفتن باشم اما خانواده ام هميشه به من محبت داشته و غافلگيرم کرده اند.»

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
منتخب 98 با ترکيب کامل در جام ستاره‌ها

منتخب 98 با ترکيب کامل در جام ستاره‌ها

باقري امد، خداداد 4 گل زد
[h=1]منتخب 98 با ترکيب کامل در جام ستاره‌ها[/h]
[h=2] شب چهارم مسابقات فوتبال جام ستاره ها ديشب از گروه دوم و با قضاوت سعيد مظفري زاده پيگيري شد که بيش از هزار نفر از نبرد ستاره هاي سرشناس سينما، موسيقي و ورزش ايران ديدن کردند.[/h]

به گزارش ورزش سه ، شب چهارم چهارمين دوره مسابقات فوتبال جام ستاره ها که به همت پژمان جمشيدي و صدرا مهرابي و بدون حمايت بخش دولتي برگزار مي شود، با استقبال گرم تماشاگران و ستاره ها همراه شد. در بازيهاي ديشب که از گروه دوم و با قضاوت سعيد مظفري زاده به انجام رسيد بيش از هزار نفر از نبرد ستاره هاي سرشناس سينما، موسيقي و ورزش ايران ديدن کردند.

در بازي نخست اين شب تيم منتخب 98 فرانسه که بر خلاف مسابقه شنبه شب با تيم جام جهاني 2014، کريم باقري و خداداد عزيزي را نيز در ترکيب خود مي ديد، 5-3 در يک نبرد تماشايي هنرمندان را از پيش رو برداشت. خداداد ستاره بي چون و چراي نود و هشتي ها در اين مسابقه بود که بارها و بارها با حرکات تکنيکي خود، تماشاگران را شگفت زده کرد. ستاره شماره 11 تيم منتخب 98 در اين مسابقه 4 گل به ثمر رساند و بهترين بازيکن شب جام نيز انتخاب شد. سيروس دين محمدي زننده ديگر گل 98 در اين مسابقه بود. هنرمندان که در اين بازي رضا يزداني، کامبيز ديرباز، سام درخشاني، عارف لرستاني، محمد رضا حيدريان، بهروز رهبري فر و عليرضا امامي فر را در اختيار داشتند، با باخت ديشب براي صعود در انتظار بازيهاي شب آخر خواهند نشست.

در بازي دوم ديشب تيم يکدست و دوست داشتني موسيقي که ستاره هايي چون همايون شجريان، احسان خواجه اميري، علي لهراسبي، علي اذري و پژمان جمشيدي را در اختيار دارد به مصاف رينوزيت رفت که در نهايت خواننده ها 4-1 بازنده از زمين خارج شدند. موسيقي که در نيمه اول نمايش بهتري داشت با بازي دادن به شجريان، خواجه اميري و لهراسبي بارها و بارها مورد تشويق تماشاگران قرار گرفت. پژمان جمشيدي تنها گل تيم موسيقي را در اين مسابقه به ثمر رساند. با بازيهاي انجام شده در گروه دو منتخب 98 فرانسه با 6 امتياز در صدر است و تيم هاي رينوزيت و هنرمندان با 3 امتياز در تعقيب نود و هشتي ها هستند. گفتني است خداداد عزيزي فعلا با 6 گل زده در صدر جدول گلزنان چهارمين دوره جام ستاره ها قرار دارد.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
مويس: مي‌خواهم تاريخ‌سازي کنم

مويس: مي‌خواهم تاريخ‌سازي کنم

[h=1]مويس: مي‌خواهم تاريخ‌سازي کنم[/h]
[h=2] ديويد مويس گفت، به خاطر جانشيني موفق‌ترين مربي جزيره مي‌ترسد با اين حال مي‌خواهد تاريخ‌سازي کند.[/h]

مويس در منچستريونايتد جانشين سرآلکس فرگوسن شد که موفق‌ترين مربي تاريخ فوتبال دنياست.

سرمربي اسکاتلندي جديد يونايتدها درباره جانشيني سرآلکس فرگوسن گفت: بابت جانشيني فرگوسن و هدايت تيمي مثل منچستريونايتد در من هراس وجود دارد. حضور در منچستريونايتد يعني اين که همواره بايد سخت کار کني و تمرکزت را حفظ کني. از قبل هم مي‌دانستم هدايت تيمي مثل منچستريونايتد کاري بسيار سخت و در عين حال لذتبخش است.

مويس ادامه داد: منچستريونايتد اکنون وارد عصري جديد شده است. اکنون وظيفه من تاريخ‌سازي است. جانشين کسي شده‌ام که تاريخچه‌اي غني دارد و همه از بزرگي‌اش حرف مي‌زنند. هم سر مت بازبي و هم سرآلکس فرگوسن مربيان بزرگي بودند که قبل از من در اين تيم بوده و هنوز هم همه از آنها صحبت مي‌کنند. من هم بايد کاري کنم که مردم و هواداران منچستريونايتد در آينده از کار من حرف بزنند.

سرمربي جديد منچستريونايتد که همراه اين تيم در تور آسيايي شرقي حضور دارد، در ادامه گفت: بازيکنان تيم در اين دو هفته کاملا من را تحت تاثير قرار دادند. مي‌خواهم بهترين عملکرد را از بازيکنان ببينم. آنها بايد همه توانايي‌شان را در منچستر نشان دهند.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
پيروزي بايرن مقابل بارسا در ديداري دوستانه

پيروزي بايرن مقابل بارسا در ديداري دوستانه

[h=1]پيروزي بايرن مقابل بارسا در ديداري دوستانه[/h]
[h=2] ديدار دوستانه بايرن‌مونيخ و بارسلونا در ورزشگاه آليانس آره‌نا با برتري 2 بر صفر باواريايي‌ها به پايان رسيد.[/h]

تيم فوتبال بايرن مونيخ در ديداري دوستانه به در ورزشگاه آليانس آره‌نا به مصاف تيم بارسلونا رفت که با نتيجه 2 بر صفر به برتري رسيد.

به گزارش فارس، فيلپ لام در دقيقه 13 و ماندژوکيچ در دقيقه 86 براي بايرن در اين بازي گلزني کردند. بارسلونا در اين بازي بيشتر از بازيکنان غير اصلي خود استفاده کرد.

اين دو تيم در نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا نيز در خردادماه امسال به مصاف يکديگر رفتند که بايرن در آن زمان با سرمربيگري يوپ هاينکس در دو ديدار رفت و برگشت 7 بر صفر تيم بارسا را شکست داد و فنياليست شد.

بايرن فصل گذشته قهرمان اروپا شد و در فينال دورتموند را شکست داد.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
رئال مادريد مقابل المپيک ليون متوقف شد

رئال مادريد مقابل المپيک ليون متوقف شد

در ديداري دوستانه
[h=1]رئال مادريد مقابل المپيک ليون متوقف شد[/h]
[h=2] تيم فوتبال رئال مادريد در ديداري دوستانه مقابل المپيک ليون به تساوي رسيد.[/h]

در ديداري دوستانه براي آماده‌سازي باشگاه‌هاي اروپايي به منظور حضور موفق در ليگ‌هاي داخلي، تيم فوتبال المپيک ليون در ورزشگاه ژرلان ميزبان رئال مادريدي بود که در اين فصل هدايتش بر عهده کارلو آنجلوتي سرمربي ايتاليايي و موفق تيم‌هاي آث ميلان و پاري‌سن‌ژرمن است.

به نقل از فارس،اين بازي در نهايت با نتيجه تساوي دو بر دو به پايان رسيد.

در اين بازي و در حالي که تا دقيقه 78 بازي با نتيجه دو بر صفر به سود ميزبان پيش بود رئال مادريد موفق شد با گل‌هاي موراتا 78 (پنالتي) و کاسيميرو 84 بازي را به تساوي کشاند.

گل‌هاي المپيک ليون نيز توسط گرونيه 20 و لوپز 62 به ثمر رسيد.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
ژالما سانتوس، اسطوره فوتبال برزيل، درگذشت

ژالما سانتوس، اسطوره فوتبال برزيل، درگذشت

[h=1]ژالما سانتوس، اسطوره فوتبال برزيل، درگذشت[/h]
[h=2] ژالما سانتوس، اسطوره فوتبال برزيل که با تيم ملي اين کشور دو بار قهرمان جام جهاني شد، در 84 سالگي درگذشت.[/h]

ستاره سابق سلسائو که 98 بازي ملي در کارنامه دارد، در چهار جام جهاني براي اين تيم به ميدان رفت و در جام هاي 1958 و 1962 به قهرماني رسيد.

به گزارش گل، ژالما سانتوس که بسياري او را يکي از بهترين مدافعان راست تاريخ مي دانستند، ژانويه گذشته به بيمارستان منتقل شد و در شش ماه اخير با بيماري دست و پنجه نرم کرد تا اينکه شب گذشته دار فاني را وداع گفت.

او دوران حرفه اي اش را در سال 1948 با پورتوگسا آغاز کرد و سپس در سال 1959 به پالميراس پيوست. ژالما در 41 سالگي و با پيراهن اتلتيکو پاراناينزه از فوتبال خداحافظي کرد.

او در دوران حرفه اي اش هيچ وقت اخراج نشد و به همراه فرانتس بکن باوئر، تنها بازيکناني هستند که در تيم منتخب سه جام جهاني حضور داشتند.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
مورينيو: قصد جنگ رواني با مويس را ندارم

مورينيو: قصد جنگ رواني با مويس را ندارم

[h=1]مورينيو: قصد جنگ رواني با مويس را ندارم[/h]
[h=2] سرمربي تيم فوتبال چلسي برخي نظرها را در مورد اينکه وي تلاش مي کند با پيش کشيدن بحث احتمال خريد وين روني ، تمرکز سرمربي جديد منچستريونايتد را تحت الشعاع قرار دهد تکذيب کرد.[/h]

ژوزه مورينيو پرتغالي تاکيد کرد او سرمربي جديد يونايتد را مورد تمجيد قرار مي دهد و او را مربي بزرگي مي داند.

مورينيو گفت :« مويس مربي بزرگي است و شايسته موفق بودن است.بايد به او زمان داد.اگر او نتوانسته در اورتون جامي کسب کند به اين خاطر است که با تيمي مثل اورتون قهرمان شدن بسيار سخت است.»

مورينيو افزود‌:« اينکه جنگ رواني خوب يا بد است موضوع من نيست.بنابراين بهتر است در اين مورد صحبتي نکنم.اگر من حرفي نزنم ، کسي هم چيزي نخواهد گفت.همه باشگاه ها براي خريد يا فروش بازيکنان تا آخرين فرصت فکر مي کنند اما مشکل اين است که اين تصميم نه تنها يک يا دو باشگاه بلکه چندين باشگاه را تحت تاثير قرار خواهد داد.»

مورينيو گفت :« در مورد فروش ما خوش شانس هستيم زيرا من نمي خواهم هيچکدام از بازيکنانم را بفروشم.اين براي من خوب است زيرا بسياري از باشگاه ها تا آخرين لحظه تحت فشار هستند.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
چه تيمهايي گوچي را مي خواهند؟

چه تيمهايي گوچي را مي خواهند؟

[h=1]چه تيمهايي گوچي را مي خواهند؟[/h]
[h=2] احتمال جدايي رضا قوچان نژاد از استاندارد ليژ افزايش يافت.[/h]

با توجه به تعدد مهاجمان باشگاه استاندارد ليژ، رضا قوچان نژاد احتمالا از اين تيم مي رود چرا که مهاجم تيم ملي ايران دوست دارد در سال منتهي به جام جهاني، در تيم باشد که فرصت بازي کردن به او برسد.

به گزارش اوج نيوز و به نقل از سايت voetbalnieuws بلژيک، در بين تيمهايي که احتمال حضور گوچي در آنها وجود دارد، نام تيمهاي KV Mechelen و ليرس بلژيک ديده مي شود ضمن آنکه قوچان نژاد مي تواند در خارج از بلژيک هم به فوتبالش ادامه دهد.

او از باشگاههاي اسپانيايي و هلندي پيشنهاد دارد. اوساسونا تيمي است که دوست دارد از مهاجم تيم ملي ايران در ترکيبش استفاده کند ضمن آنکه تيمهاي هيراکلس و گرونيخن هلند هم گوچي را مي خواهند.

 

solo4

عضو جدید
به گزارش خبرگزاری تسنیم، گروه ورزشی فنوی، مالک سهام باشگاه لیورپول که در سال 2010 این باشگاه را از تام هیکس و جورج ژیلت خرید، اعلام کرد برنامه‌ای برای فروش سهام خود ندارد و اخبار منتشر شده در این خصوص شایعه‌ای بیش نیست. رسانه‌های انگلیسی امروز (شنبه) از تصمیم شرکت تحت مدیریت جان هنری برای کنار کشیدن از لیگ برتر انگلیس و فروش تمامی سهامی خود به یک شرکت نفتی واقع در عربستان سعودی خبر دادند که این خبر بلافاصله از سوی قرمزهای مرسی ساید تکذیب شد. یکی از سخنگویان لیورپول در بیانیه‌ای که سایت پرس آسوشیشن آن منتشر کرده است، گفت: گروه ورزشی فنوی، موضع خود را کاملا مشخص کرده است. لیورپول فروشی نیست و هیچ یک از اخباری که در این باره منتشر شده صحت ندارد. مانند بسیاری از شایعاتی که پیش از این در خصوص فروش لیورپول مطرح شد، این داستان به هیچ وجه حقیقت ندارد و ما با هیچ فرد یا گروهی مذاکره‌ای نداشته‌ایم. مالکیت باشگاه لیورپول ماه اکتبر سال 2010 پس از به راه افتادن یک موج منفی و اعتراض‌آمیزعلیه هیکس و ژیلت به جان هنری انتقال داده شد. هنری از زمان خرید سهام لیورپول 2 مربی، روی هاجسون و کنی دالگلیش را برکنار کرد.
به گزارش فارس، طبق برنامه قرار بود اردوي تيم ملي فوتبال ايران مردادماه در پرتغال برگزار شود که به علت عدم تامين منابع مالي اين اردو لغو شد، اما کارلوس کي‌روش سرمربي تيم ملي امروز خبر داد که اين اردو با يک ماه تاخير يعني در شهريورماه 93 در کشور پرتغال برگزار مي‌شود.
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
حسن‌زاده به "نو ريليسک نيکل" روسيه پيوست

حسن‌زاده به "نو ريليسک نيکل" روسيه پيوست

[h=1]حسن‌زاده به "نو ريليسک نيکل" روسيه پيوست[/h]
[h=2] علي اصغر حسن زاده بازيکن فصل گذشته تيم فوتسال صباي قم به تيم ليگ برتري نو ريليسک نيکل روسيه پيوست.[/h]

محسن حسن زاده سرمربي تيم فوتسال صباي قم در اين زمينه گفت: حسن زاده از تيم هاي داخلي و خارجي زيادي پيشنهاد داشته و در نهايت با تيم ليگ برتري روسيه به توافق رسيد.

به گزارش ايرنا، وي خاطرنشان کرد: هر چند جدايي حسن زاده از تيم صباي قم سخت است، ولي سعي خواهيم کرد با تلاش مضاعف بازيکنان تيم جاي خالي ايشان را پرکنيم.

علي اصغر حسن زاده از بازيکنان ملي پوش تيم فوتسال صباي قم مي باشد که سابقه بازي در تيم فوتسال ماهان سپاهان اصفهان را دارد.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
مهاجم تيم ملي اکوادور درگذشت

مهاجم تيم ملي اکوادور درگذشت

[h=1]مهاجم تيم ملي اکوادور درگذشت[/h]
[h=2] کريستين بنيتس، مهاجم تيم ملي اکوادور، روز گذشته در 27 سالگي درگذشت.[/h]

بنيتس که خيلي ها او را با لقب چوچو مي شناختند، به تازگي راهي باشگاه قطري الجيش شده بود اما پيش از اينکه اولين بازي اش را براي اين باشگاه انجام بدهد، درگذشت. در مورد دليل مرگ او، اخبار ضد و نقضي منتشر شده است.

به گزارش گل، در توئيتر رسمي باشگاه الجيش آمده است:" باشگاه الجيش همدردي را با خانواده کريستين بنيتس که صبح يکشنبه درگذشت، اعلام مي کند."

آنتونيو والنسيا، هافبک منچستريونايتد، که زماني که در تيم ناسيونال اکوادور، هم تيمي بنيتس، بود نيز در توئيترش نوشت:" تو هميشه برادر من خواهي بود. تحمل اين درد دشوار است. ما هميشه دوستت خواهيم داشت."

کلبر چاچا، ديگر هم تيمي بنيتس در ناسيونال نيز چنين پيغامي در توئيترش منتشر کرد:" او براي هميشه در قلب ما خواهي بود، چوچو."

بنيتس که سابقه بازي در بيرمنگام را نيز داشت، 58 بار براي اکوادور بازي کرده و 24 گل زده بود.

باشگاه الجيش هنوز در مورد دليل مرگ بنيتس اظهارنظر نکرده است.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
جهانبخش پيراهن 16 ان.اي.سي را به تن کرد

جهانبخش پيراهن 16 ان.اي.سي را به تن کرد

جشن پيراهن باشگاه ان.اي.سي؛
[h=1]جهانبخش پيراهن 16 ان.اي.سي را به تن کرد[/h]
[h=2] در اين جشن بازيکنان تازه‌وارد با پيراهن‌هاي جديد خود به هواداران معرفي شدند که جهانبخش نيز عضوي از آن‌ها بود، عضوي که حالا پيراهن شماره‌ي 16 را برتن مي‌کند.[/h]

شب گذشته فصل جديدي در فوتبال ايران آغاز شد، فصلي که قرار است در قاره‌ي سبز دنبال شود و ثمره‌ي آن با پيراهن تيم ملي ايران در عرصه‌هاي بين المللي درخشش پيدا کند. بي‌ترديد ديگر اهالي فوتبال از پيوستن عليرضا جهانبخش به تيم ان.اي.سي در پنجره‌ي نقل و انتقالات پيش فصل خبر دارند و مي‌دانند که اين پديده‌ي جوان که سال جاري را با درخشش در قالب تيم ملي اميد و تورنمنت چهارجانبه‌ي قطر آغاز کرده است، بايد از اين پس در ليگ برتر هلند توپ بزند و در کنار سردار آزمون، ديگر جوان خوش‌آتيه‌ي حاضر در تيم روبين کازان روسيه، موج جديدي از لژيونرها را در فوتبال ايران رقم بزنند.

به گزارش گل، جهانبخش و آزمون دو ستاره‌ي 19 ساله‌اي هستند که پس از مسعود شجاعي و جواد نکونام قدم به فوتبال اروپا مي‌گذارند. بدون ترديد هيچ‌گاه نبايد امثال اشکان دژاگه، رضا قوچان‌نژاد، دانيال داوري و ... را در زمره‌ي لژيونرها قرار دارد.

عليرضا جهانبخش، کاپيتان تيم ملي جوانان در ليگ دوازدهم يک پديده بود و توانست بسياري را به آينده اميدوار کند، هرچند او هيچ‌گاه نتوانست به مانند بسياري از ستارگان بزرگ جهان از جمله نيمار پس از لقب گرفتن عنواني مشابه پديده‌ي ليگ داخلي و ترنسفر شدن به يکي از ليگ‌هاي معتبر اروپائي، به تيم ملي کشورش راه يابد.

هافبک جوان و خوش‌آتيه‌ي ان‌.اي‌سي که به واقع محصول باشگاه داماش گيلان است، شب گذشته براي نخستين‌بار برابر تيمي به ميدان رفت که تا همين سال پيش چشم بسياري از اهالي فوتبال در ايران را به خود و نتايجش دوخته بود، چون دو ستاره‌ي ملي‌پوش ما يعني جواد نکونام و مسعود شجاعي در اين تيم شاغل بودند. گويا ديشب شب تحويل پست بود، پست حمل لژيونر ايراني در ترکيب يک تيم اروپائي!

شب گذشته در دهکده‌ي کوچک اما مورد علاقه‌ي کاپيتان تيم ملي اميد، جشني برپا بود، جشني به مناسبت بازسازي استاديوم گوفراشتاديون که استاديوم اختصاصي باشگاه ان.اي.سي است. در اين جشن بازيکنان تازه‌وارد با پيراهن‌هاي جديد خود به هواداران معرفي شدند که جهانبخش نيز عضوي از آن‌ها بود، عضوي که حالا پيراهن شماره‌ي 16 را برتن مي‌کند. اين شب جدا از اين جشن، براي عليرضا شب فراموش نشدني بود، شبي براي درود به قاره‌ي سبز، شبي براي لبيک گفتن به نداي موفقيت آن‌هم در اوج جواني ! اين 14 دقيقه حضور در ميدان شايد هيچ‌گاه از خاطر جهانبخش پاک نشود، 14 دقيقه‌اي که مثل هميشه طعم و ماندگاري اولين‌ها را داشت.

نيم‌نگاهي مصمم دارد، شايد با انگشتانش موفقيتي را نشان مي‌دهد که در آستانه‌ي آن قرار دارد. او نيمي از راه را آمده است، مانند بزرگاني همچون مهدي مهدوي‌کيا، علي دائي، وحيد هاشميان، آندرانيک تيموريان و جواد نکونام توانسته است بر اساس شايستگي‌ها و پتانسيل‌هاي خود به اروپا راه‌ يابد، اما نيمي از راه مانده است، نيمي از راه به نام ثبات در مسير موفقيت. اميدواريم که او روي خطي صاف و بدون پستي و بلندي با شيبي مثبت حرکت کند، رهرو باشد، آهسته و پيوسته به سمت موفقيت خيز بردارد و با بلند پروازي آينده‌ي روشن خود را تباه نکند. جهانبخش به لحاظ شرايط سني فوق العاه‌اي که دارد مي‌تواند تجربه‌ي اسطوره‌هاي فوق الذکر را بارها و بارها مرور کند تا در چند سال آينده از او به عنوان يک ستاره‌ در قد و قامت علي کريمي و مهدي مهدوي‌کيا ياد کنيم.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
درخواست رائول از دراکسلر براي پيوستن به رئال

درخواست رائول از دراکسلر براي پيوستن به رئال

[h=1]درخواست رائول از دراکسلر براي پيوستن به رئال[/h]
[h=2] اسطوره سابق رئالي‌ها به تمجيد از ملي‌پوش آلمان پرداخت و ابراز اميدواري کرد که هم‌تيمي سابقش در آينده به سانتياگو برنابئو برود.[/h]

رائول مطمئن است که جوليان دراکسلر آينده‌اي درخشان در پيش دارد و فکر مي‌کند ستاره شالکه آماده پيوستن به رئال مادريد در دو سال آينده است.

به گزارش فارس، بازيکن 19 ساله در ما‌ه‌هاي گذشته مورد توجه باشگاه‌هايي چون مادريد، چلسي، يوونتوس و منچسترسيتي قرار گرفته است اما ترجيح داد تا قراردادش را با شالکه تا سال 2018 تمديد کند تا به پيشرفتش در بوندس ليگا ادامه دهد.

به هر حال رائول شک ندارد که هم‌تيمي سابقش مي‌تواند در يکي از بهترين باشگاه‌هاي اروپا بازي کند و در اين باره گفت: جوليان آينده درخشاني دارد. انتظار دارم او در دو سال آينده در يکي از بهترين باشگاه‌هاي آلمان يا اسپانيا بازي کند.

وي ادامه داد: مطمئنا ترجيح مي‌دهم او به رئال مادريد برود تا بارسلونا. دوست دارم همچنان به او پيشنهاد و مشاوره بدهم.

دراکسلر محصول آکادمي جوانان شالکه است و بيش از 100 بازي رسمي انجام داده است.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
پيروزي استاندارد‌ ليژ با حضور قوچان‌نژاد

پيروزي استاندارد‌ ليژ با حضور قوچان‌نژاد

[h=1]پيروزي استاندارد‌ ليژ با حضور قوچان‌نژاد[/h]
[h=2] تيم‌هاي «استاندارد ليژ» و «روبين کازان» بازي‌هاي رفت خود در ليگ اروپا را با پيروزي مشابه دو بر يک پشت سر گذاشتند.[/h]

دور رفت مرحله سوم ليگ اروپا شب گذشته (پنجشنبه) با انجام ديدارهايي در قاره اروپا برگزار شد که طي آنها تيم‌هاي استاندارد ليژ و روبين کازان موفق شدند حريفان خود را شکست دهند.

به گزارش ايسنا، در يونان استاندارد ليژ موفق شد ميزبانش خانتي را با نتيجه‌ دو بر يک شکست دهد.

جئوفري بيا (18) و لورنت سيمان (74) براي استاندارد ليژ در اين ديدار گلزني کردند. رضا قوچان‌نژاد، مهاجم استاندارد ليژ که زمزمه‌هاي پيوستن او به ليگ هلند به گوش مي‌رسد از دقيقه‌ 76 به جاي جئوفري بيا به ميدان آمد.

در ديگر ديدار روبين کازان موفق شد ميزبانش راندس دانمارک را با نتيجه‌ دو بر يک شکست دهد.

در اين ديدار سردار آزمون، بازيکن ايراني روبين کازان در بين 18 بازيکن اصلي تيمش براي اين ديدار حضور نداشت.

در ديگر ديدارهاي مهم ليگ اروپا اين نتايج به دست آمد:

* سوانسي 4 – مالمو صفر

* سويا 3 – پوگوريکا صفر

* هايدوک صفر – ديلاگوري يک

* اودينزه 3 – سيروکي يک

* سنت‌اتين 3 – ميلسامي صفر

* ليبرچ 2 – زوريخ يک

* اشتوتگارت يک – پلوويديو يک

* ترابوزون اسپور يک – دينامومينسک صفر

بازي‌هاي برگشت اين مرحله هفته‌ آينده برگزار مي‌شود و تيم‌هاي پيروز در مجموع دو ديدار به مرحله گروهي ليگ اروپا راه پيدا خواهند کرد.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
پيروزي چلسي و رئال مادريد در آمريکا

پيروزي چلسي و رئال مادريد در آمريکا

[h=1]پيروزي چلسي و رئال مادريد در آمريکا[/h]
[h=2] تيم‌هاي چلسي و رئال مادريد موفق شدند در تورنمنت چند جانبه‌ي در کشور آمريکا برابر حريفان خود به پيروزي برسند.[/h]

تورنمنت چند جانبه‌اي در کشور آمريکا در حال برگزاري است که اين مسابقات با انجام دو ديدار بامداد امروز ادامه يافت که طي آنها چلسي و رئال مادريد موفق شدند حريفان خود را با شکست روبرو سازند.

به گزارش ايسنا، در اولين ديدار بامداد امروز (جمعه) چلسي موفق شد با دو گل اينتر را شکست دهد. براي شاگردان ژوزه مورينيو در اين ديدار، اوسکار (13) و ادن هازارد (29) گلزني کردند.

در ديگر ديدار رئال مادريد موفق شد با نتيجه‌ سه بر يک لس آنجلس گالکسي را شکست دهد. آنخل دي‌ماريا (15) و کريم بنزما در دقايق 51 و 75 براي رئال مادريد گلزني کردند. تک گل لس آنچلس گالکيسي را نيز ژوزه ويارئال در دقيقه‌ 63 به ثمر رساند.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
برنامه ديدارهاي جام حذفي آلمان

برنامه ديدارهاي جام حذفي آلمان

[h=1]برنامه ديدارهاي جام حذفي آلمان[/h]
[h=2] نايب قهرمان فصل گذشته اروپا و آلمان در اولين مرحله از رقابت‌هاي جام حذفي آلمان موسوم به د.اف.ب‌پوکال مهمان گمنام‌هاي ويلهلمس‌هاوفن خواهد شد.[/h]

فردا (شنبه) اولين سري از مسابقات فصل جديد حذفي ژرمن‌ها انجام خواهد شد. بورسيادورتموند که فصل گذشته پس از بايرن در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا و بوندس‌ليگا دوم شد، با تيم گمنام ويلهلمس‌هاوفن ديدار خواهد کرد.

به نقل از فارس، برنامه ساير مسابقات به اين شرح است:

ليپ‌اشتات – بايرلورکوزن

بالينگر – بوخوم

نوي‌اشترليتس – فرايبورگ

نکارزولمر- کايزرس‌لاترن

ماگدبورگ – انرژي کوتبوس

بائوم‌برگ – اينگول‌اشتات

فورتونا کلن- ماينس

آئوموند – هوفن‌هايم

روزن‌هايم – آلن

کارلسروهه – ولفسبورگ

اينتراخت ترير- اف.ث.کلن

 
بالا