مهم ترین اخبار فوتبال ایران

اخبار

ربات
قلعه‌نویی: از بی‌سابقه ترین قرارداد تاریخ به‌خاطر استقلال گذشتم

قلعه‌نویی: از بی‌سابقه ترین قرارداد تاریخ به‌خاطر استقلال گذشتم

سرمربی استقلال گفت: از بی‌سابقه‌ترین قرارداد تاریخ فوتبال ایران به عشق استقلال گذشتم اما برخی بازیکنان به خاطر پول از این تیم رفتند.

بيشتر...
 

mohsen victor

عضو جدید
کاربر ممتاز
از یک جهت حرفاتون درسته ...بازیکنای فوتبال ایران از لحاظ فنی لیاقت این پول ها رو ندارن اما مقایسه شما هم غلطه ....مقایسه یه فوتبالیست که شغلش طوریه که چندین میلیون نفر ازش توقع دارن خوب باشه و کارشو زیر ذره بین گذاشتن و هر روز باید تلاش کنه افت نکنه و ..... با یه مهندس کارمند خیلی اشتباهه ...
همونطوری که مقایسه فوتبال و اداره ای که شما بری توش و بعنوان یه مهندس کار کنی خیلی اشتباهه ...
فوتبال فقط یه شغل نیست میلیونها طرفدار و بیننده داره .....کسایی که سودی نمی برن و ضرر مالی هم میکنن اما حاضرن جونشونو واسه تیم محبوبشون بدن و زندگیشونو روش میزارن رو چیزی که سودی ازش نمی برن ...کسی که تو این عرصه گام برمیداره باید جواب خیلی ها رو بده خیلی زیر ذره بینه شما چطور یه همچین شغلی رو با کارمند اداره مقایسه می کنید ؟..
اون پولی هم که میگین از جیب مردم خرج میشه اگه تو فوتبال خرج نشه یه جا دیگه خرج میشه شما مطمئن باش تو جیب مردم نمیاد مردم خودشون راضین و حتی از فقیرترین قشر اجتماع هم افرادی هستن که حاضرن کیلومترها راه رو بیان و پول هم بدن تا بیان همون بازیکنای میلیاردی رو تشویق و حمایت کنن بدون توجه به اینکه اون میلیارد میگیره واین پول کرایه ماشینشو به زور جور کرده ... خاصیت فوتبال اینه ..همینه که اونو از کارمند اداره متمایز میکنه..
فوتبالیست بودن خیلی هم راحت نیست دوست عزیز همه ما با این همه ادعا بعضی اوقات زورمون میاد روزی نیم ساعت ورزش کنیم
من خودم حاضرم بازیکن تیم محبوبم 2 میلیارد بگیره فقط تیممو قهرمان کنه ترجیح میدم تو سایر جنبه های زندگیم به این فکر کنم که چه کلاهی سرم رفته و فوتبال رو فقط بعنوان تفریح و علاقه م دنبال کنم نه اینکه بخوام بگم چرا اون بازیکن میلیارد میگیره و من بیکارم ..
تو کشورهای دیگه خیلی بیشتر از اینها به بازیکنا میدن اما فوتبال اونا در قبال هزینه چند برابر درآمدزایی داره ما چون چرخه تولید بازیکنمون به گِل نشسته مجبوریم به همین چند تا ستاره که داریم پول زیاد بدیم اگر بخوایم حرفه ای بشیم باید از یه جای دیگه شروع کنیم نه از کم کردن دستمزد بازیکنان ...

راستی فکر نمی کنم شما بخواید واقعا درباره اقتصاد در فوتبال صحبت کنید ظاهرا بخاطر ناراحتیتون از اینکه تیم محبوبتون نتونسته آنچنان بازیکن بگیره ناراحت هستید اینو از 2 خط اول پستتون حدس میزنم امیدوارم اینطوری نباشه .... اگر هم اینطوریه بهتره به قرارداد دروازه بان اول تیم ملی و منتظری و جباری هم نگاه کنید مطمئنم قرارداد رحمتی کمتر از 1.5 میلیارد نیست .. هم پرسپولیس هم استقلال هم سپاهان و شاید چنتا تیم دیگه بازیکن میلیاردی دارن تراکتورسازی فصل قبل 1.5 میلیارد به قلعه نوعی داده بود این فصل هم مسلما کمتر از اون به اولیویرا نداده ... این معظل کل فوتبال ایرانه و مختص یکی دو تا تیم نیست ....قانون سقف و ... هم کاری نمیتونه بکنه این راهش نیست ..
درضمن شما مطمئن باش توپ جمع کن بشی اون پول رو بهت نمیدن بهتره تجدیدنظر کنی...

حساسیت کار یه مهندس یا یه جراح بیشتره یا یه فوتبالیست؟
اشتباهات فوتبالیستا= گل نشدن توپ =گل خوردن=12ام شدن اونم نهایتا
اشتباه مهندسا،پزشکان= خرابی کار=به خطر افتادن جون ادما
تو این چند سال دادن این همه پول به فوتبالیستا جز شکاف طبقاتی چیز دیگه ای هم داشته ؟ کدوم قهرمانی رو تو سطح بین المللی داشتیم؟
چه باشگاهی چه ملی؟اما اگه باشگاه ها ی ورزشی استخر ها و غیره از این پول استفاده کنن میتونه خیلی به سلامت جامعه کمک کنه
من خودم از 6 صبح تا 9 شب بیرونم اما مطمئنا 10 میرم باشگاه یعنی واسم مهمه که ورزش کنم......
ی هم که میگین از جیب مردم خرج میشه اگه تو فوتبال خرج نشه یه جا دیگه خرج میشه
این دیگه انصافا مغلطه اس اگه ما بلد نیستیم برنامه ریزی کنیم تقصیر پول نیست
اگه اون بنده بنده خدا که فرمویدید بدونه همون پول میتونه باعث بشه هفته ای یه بار بره استخر یا از یه جای دیگه کمکش میکنه راضی نمیشه
با جیب خالی بره استادیوم قدیما که فوتبالیستا پول کمی میگرفتن واقعا تیمامون موفق تر بودن چون واقعا واسه فوتبال میومدن وسط زمین نه پول

رضمن شما مطمئن باش توپ جمع کن بشی اون پول رو بهت نمیدن بهتره تجدیدنظر کنی..
اینم که اظهر من اشمس هست.
این یه کنایه اس .......
 

shabnam...

عضو جدید
کاربر ممتاز
فوتبالیست مطرح ایرانی کارشناس شبکه مطرح عربی شد

فوتبالیست مطرح ایرانی کارشناس شبکه مطرح عربی شد

فرهاد مجیدی که تازگی به عنوان جدی ترین گزینه برای استقلال مطرح شده با شبکه تلوزیونی الجزیره به مدت 5 سال قرارداد همکاری امضاء کرده است.


به گزارش کافه سینما به نقل از قدس آنلاین، در حالی که علی فتح الله زاده اعلام کرده فرهاد مجیدی به زودی با استقلال قرارداد خواهد بست بازیکن سابق آبی ها قراردادی 5 ساله را با شبکه الجزیره اسپور منعقد کرده است.
مجیدی قراراست به عنوان کارشناس به مدت 5 سال با این شبکه همکاری کند. اینکه قرارداد مجیدی با شبکه الجزیره اسپور تا چه اندازه بتواند در نحوه همکاری احتمالی این بازیکن با باشگاه استقلال تاثیر بگذارد هنوز مشخص نیست. مجیدی به گفته فتح الله زاده سه شنبه به تهران می آید تا برای مذاکره با باشگاه استقلال رخ در رخ فرهاد مجیدی بنشیند. حال باید دید آیا خبر آمدن فرهاد که از زبان فتح الله زاده نقل شده درست است یا خیر؟! شاید یکی از دلایلی که باعث شده شبکه الجزیره با مجیدی قرارداد امضاء کند تسلط این بازیکن به زبان عربی است. شاید هم رابطه خوب مجیدی با سامی جابر عربستانی دلیل این قرارداد باشد؟
 

اخبار

ربات
سید صالحی: با تراكتورسازی آقای گل لیگ برتر می شوم

سید صالحی: با تراكتورسازی آقای گل لیگ برتر می شوم

سید مهدی سید صالحی بازیكن جدید تیم فوتبال باشگاه تراكتورسازی تبریز گفت: تجربه بازی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را دارم و با تكیه بر این تجربیات امسال با تراكتور آقای لیگ برتر فوتبال ایران می شوم.

بيشتر...
 

یک دختره

عضو جدید
کاربر ممتاز
پرسپولیس 20 میلیاردی+ارقام قرارداد

پرسپولیس 20 میلیاردی+ارقام قرارداد

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ندای انقلاب؛پرسپولیس لیگ دوازدهم، بدون شک گران ترین پرسپولیس تاریخ بوده است. تیمی که با سید جلال حسینی رکورد نقل و انتقالات را شکست و در صورت به خدمت گرفتن خلعتبری، یک بار دیگر رکورد خود را جابه جا می‌کند.این درحالی است که پرسپولیسی‌ها این خوش شانسی را دارند که علی کریمی کاپیتان و ستاره اصلی تیمشان بخاطر علاقه به تیم محبوبش وعدم احتیاج به مبالغ سنگین مالی، معمولا قراردادهای پائینی با سرخپوشان امضا می‌کند.
رویانیان مدیرعامل جدید پرسپولیس که هنوز سالگرد مدیرعاملی‌اش را برگزار نکرده، بر خلاف مدیران قبلی این تیم که منتظر کمک‌های سازمان تربیت بدنی بودند سعی در درآمدزایی داشته و خرج‌های میلیاردی می‌کند.
بمب‌های گرانقیمت و جوانان ارزان
پرسپولیس این فصل حدود ۱۴ میلیارد برای ۲۴ بازیکن خود هزینه کرده و شهاب گردان درون دروازه، ماهینی، سیدجلال، بنگر، پولادی در خط دفاعی و محمد قاضی را در خط حمله به خدمت گرفتند. محمدرضا خلعتبری، پله هافبک پرتغالی سابق اینترمیلان و یک دروازبان خارجی دیگر خریدهای احتمالی سرخپوشان خواهد بود. در صورتی که پرسپولیس در این مدت یکی دو بازیکن نسبتا خوب دیگر را به خدمت بگیرد، قطعا هزینه‌های تیم اصلی از ۱۵ میلیارد تومان فراتر نخواهد رفت.
هزینه سفر و هتل
پرسپولیس در بازی‌های خارج از خانه حدود ۲۰ میلیون تومان هزینه سفر و هتل و هزینه‌های جانبی می‌پردازد. البته در صورتی که پرواز با هواپیمایی آسمان انجام شود، این هواپمایی که اسپانسر پرسپولیس است هزینه‌ای از این تیم دریافت نمی‌کند. در بازی‌های داخل خانه پرسپولیس هم هر بازی حدود ۱۰ میلیون تومان بابت هتل و دیگر هزینه‌های متفرقه پرداخت می‌کند. با توجه به اینکه در لیگ دوازدهم با حضور تیم‌هایی مثل سایپا، پیکان، نفت تهران، استقلال و راه آهن سرخپوشان ۲۲ بار در ورزشگاه آزادی و فقط ۱۲ بار در دیگر شهرستان‌ها به میدان می‌روند از لحاظ مالی هم هزینه‌هایشان کمتر می‌شود. مجموعا ۲۲۰ میلیون برای بازی‌های داخلی و ۲۴۰ میلیون برای بازی‌های خارج از خانه هزینه ۴۶۰ میلیونی در طول فصل برای مدیران پرسپولیس ایجاد خواهد کرد که با احتساب بازی‌های جام حذفی، حدودا به ۵۰۰ میلیون تومان می‌رسد.
ورزشگاه درفشی‌فر
در حال حاضر هزینه‌های عمرانی پیشرفت ورزشگاه درفشی‌فر بر گردن پرسپولیس نیست و سازمان ساخت تجهیزات ورزشی وظیفه نوسازی کمپ را برعهده دارد. با این وجود، پرسپولیسی‌ها حدودا ماهی ۵۰ میلیون تومان برای نگهداری از این ورزشگاه هزینه می‌کنند. هزینه‌ای که تقریبا سالی ۶۰۰ میلیون تومان می‌شود و جزو هزینه‌های روزمره تمام باشگاه‌های دنیاست.
پیراهن و شورت ورزشی
کمپانی معتبر آل اشپورت آلمان وظیفه تهیه لباس‌های پرسپولیس در تمام رده‌های سنی را بر عهده دارد. با وجود اینکه همیشه هزینه تهیه پیراهن باشگاه بر عهده شرکت تولید کننده بوده و در کشورهای اروپایی این شرکت‌ها مبلغ زیادی به باشگاه‌ها می‌پردازند، آل اشپورت تنها بخشی از هزینه لباس پرسپولیس را بر عهده گرفته است. معمولا پرسپولیسی‌ها باید سالی ۳۰۰ میلیون برای لباس‌هایشان خرج کنند.
اجاره ورزشگاه آزادی
مسئولان دو تیم محبوب پایتخت، در بازی‌های خانگی باید ۲۸ میلیون برای اجاره ورزشگاه آزادی بپردازند. هزینه‌ای که همیشه با بحث و حاشیه‌های فراوان همراه بوده اما فعلا تغییری در روند آن ایجاد نشده است. این هزینه در ۱۷ بازی لیگ، رقمی نزدیک به ۵۰۰ میلیون تومان می‌شود. پرسپولیس فصل آینده در بازی‌های آسیایی حضور ندارد و فقط این هزینه را در مسابقات لیگ یا جام حذفی می‌پردازد.
کارمندان باشگاه و روزنامه رسمی
باشگاهی مانند پرسپولیس، کارمندان زیادی دارد و تقریبا ماهی ۷۰ میلیون تومان بابت حقوق این کارمندان می‌پردازد. مبلغی که در سال ۸۴۰ میلیون خواهد شد. روزنامه رسمی پرسپولیس هم ماهی ۲۰ میلیون تومان تومان خرج داشت که از یک هفته قبل این هزینه توسط اسپانسر تامین می‌شود و هزینه‌ای برای باشگاه نخواهد داشت. این اسپانسر یکی از هواداران پرسپولیس بوده که هزینه‌های روزنامه را بر عهده گرفته است.
تیم‌های پایه
پرسپولیس در تمام رده‌های سنی تیم دارد و اخیرا تیم ب این باشگاه راه اندازی شده که فصل گذشته به قهرمانی لیگ استانی رسید. مجموع هزینه‌های تیم پایه و ب پرسپولیس کمتر از یک میلیارد می‌شود. مبلغی که همیشه مدیران پرسپولیس قول افزایش آن را می‌دهند.
مجموع هزینه‌ها و درآمدها
هزینه‌های جاری پرسپولیس در لیگ یازدهم، مبلغی حدود ۱۸ میلیارد تومان می‌شود. در صورت ایجاد هزینه‌های اضافی که امری طبیعی در فوتبال ایران به شمار می‌آید، احتمالا این مبلغ حدود ۲۰ میلیارد خواهد شد. قرار است امسال وزارت ورزش مبلغی حدود ۱۲ میلیارد به پرسپولیس و استقلال بدهد و پرداخت ۸ میلیارد باقی مانده بر عهده باشگاه خواهد بود
.




 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
حساسیت کار یه مهندس یا یه جراح بیشتره یا یه فوتبالیست؟ اشتباهات فوتبالیستا= گل نشدن توپ =گل خوردن=12ام شدن اونم نهایتا اشتباه مهندسا،پزشکان= خرابی کار=به خطر افتادن جون ادما
اصلا این دو تا چه ربطی به هم دارن ....اصلا دلیلی نداره بیان سرمایه گذاری تو فوتبال رو کم کنن و دستمزد پزشک و کارمند رو ببرن بالا هر دو اینا میتونه همزمان اتفاق بیفته ... هر کس به اندازه لیاقتش حقوق میگیره پزشک و مهندس خوب حقوق خوب میگیرن پزشک و مهندس سطح پایین حقوق پایین میگیرن .. نمیشه بگیم چون پزشک با جون مردم سروکار داره باید بیشتر از همه پول بگیره ...فوتبال عشق مردم این کشوره ... مردم تنها تفریح و دلخوشی که دارن همین فوتباله .... دلیلی نداره چیزی که اقشار مختلف جامعه ازش استقبال میکنن رو کم سرمایه گذاری کنن و برن پولشو بدن به بقیه ..این جای خودش اونا هم جای خودشون ...
تو این چند سال دادن این همه پول به فوتبالیستا جز شکاف طبقاتی چیز دیگه ای هم داشته ؟ کدوم قهرمانی رو تو سطح بین المللی داشتیم؟ چه باشگاهی چه ملی؟اما اگه باشگاه ها ی ورزشی استخر ها و غیره از این پول استفاده کنن میتونه خیلی به سلامت جامعه کمک کنه من خودم از 6 صبح تا 9 شب بیرونم اما مطمئنا 10 میرم باشگاه یعنی واسم مهمه که ورزش کنم......
دلیل موفقیت نیارودن اینه که برنامه ریزی نداریم ربطی به پول نداره.. ایران خیلی کمتر از کشورهای دیگه تو فوتبال سرمایه گذاری میکنه ...بازم میگم دلیلی نداره پول فوتبالو بدن باشگاههای ورزشی این دو تا میتونه با هم رشد کنه ...
منظورم فقط شما نبودی کل سرانه ورزش کردن تو کشور رو گفتم ..
این دیگه انصافا مغلطه اس اگه ما بلد نیستیم برنامه ریزی کنیم تقصیر پول نیست
خب منم همینو میگم....الان سرمایه برای ایجاد باشگاهه و سالن های ورزشی وجود داره ولی نمیخوان سرمایه گذاری کنن ....حتی اگه دستمزد بازیکنان هم بیاد پایین نمیان این پولو برای باشگاه و استخر خرج کنن چون اگه میخواستن خرج کنن پولشو از قبل داشتن ...
اگه اون بنده بنده خدا که فرمویدید بدونه همون پول میتونه باعث بشه هفته ای یه بار بره استخر یا از یه جای دیگه کمکش میکنه راضی نمیشه با جیب خالی بره استادیوم قدیما که فوتبالیستا پول کمی میگرفتن واقعا تیمامون موفق تر بودن چون واقعا واسه فوتبال میومدن وسط زمین نه پول رضمن شما مطمئن باش توپ جمع کن بشی اون پول رو بهت نمیدن بهتره تجدیدنظر کنی.. اینم که اظهر من اشمس هست. این یه کنایه اس .......
درسته قبلا تعصب تو فوتبال حرف اول رو میزد اما الان پول .. البته هنوز هستن کسایی که آخرین بازمانده های فوتبال با تعصب و نه بخاطر پول هستن مثل علی کریمی و مهدوی کیا ... اون موقع همه چیز با الان فرق میکرد .. نه تنها تو فوتبال بلکه تو کل جامعه جو طور دیگه ایی بود همونطور که الان علاوه بر اینکه ابزیکنان پولکی شدن کل جامعه هم رویکردش عوض شده ..
کنایتون رو هم متوجه شده بودم خواستم بگم پولی که بازیکنا میگیرن همچین هم مفت نیست .. هر چند که قبول دارم هیچکدوم به اندازه این پول زحمت نمیکشن
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
راستی یک چیز برای من خیلی جالبه .. اینکه تا حالا هیچوقت اینقدر بحث درباره خوردن بیت المال و حق و حقوق مردم و مردمی که شبها نان ندارن ولی بازیکنایی که میلیاردی میگیرن و .... پیش نیومده بود ...
اما امسال به ناگهان افرادی که شاید اگه اتفاقات باب میل خودشون پیش میرفت صد سال به فکر سفره شام افراد ضعیف نمی افتادن به یکباره یادشون افتاد که تو این کشور کسایی هم هستن که شبها گرسنه میخوابن .... این میشه مصداق بارز " مرگ خوب است اما برای همسایه " .....
اینه که اصلا نمیتونم باور کنم این افراد دلشون برای بیت المال و فقرا سوخته ..واقعا بعضی افراد تو فوتبال این مملکت افتادن تو باتلاق هر چی دست و پا میزنن بیشتر فرو میرن و ......
خدا پدر بعضی ها رو بیامرزه که با کاری کردن بعد از سالها یک عده یاد بیت المال و فقرا بیفتن ...
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
راستی یک چیز برای من خیلی جالبه .. اینکه تا حالا هیچوقت اینقدر بحث درباره خوردن بیت المال و حق و حقوق مردم و مردمی که شبها نان ندارن ولی بازیکنایی که میلیاردی میگیرن و .... پیش نیومده بود ...
اما امسال به ناگهان افرادی که شاید اگه اتفاقات باب میل خودشون پیش میرفت صد سال به فکر سفره شام افراد ضعیف نمی افتادن به یکباره یادشون افتاد که تو این کشور کسایی هم هستن که شبها گرسنه میخوابن .... این میشه مصداق بارز " مرگ خوب است اما برای همسایه " .....
اینه که اصلا نمیتونم باور کنم این افراد دلشون برای بیت المال و فقرا سوخته ..واقعا بعضی افراد تو فوتبال این مملکت افتادن تو باتلاق هر چی دست و پا میزنن بیشتر فرو میرن و ......
خدا پدر بعضی ها رو بیامرزه که با کاری کردن بعد از سالها یک عده یاد بیت المال و فقرا بیفتن ...
 

اخبار

ربات
مانوئل خوزه برای مذاکره با قرمزها دوشنبه به ایران می آید

مانوئل خوزه برای مذاکره با قرمزها دوشنبه به ایران می آید

مانوئل خوزه برای مذاکره حضوری با مسئولان باشگاه پرسپولیس دوشنبه وارد ایران می‌شود.

بيشتر...
 

MK264

کاربر بیش فعال
ببخشید اگر به بنگر 1 میلیارد داده باشن که باید به کریمی 10 میلیارد بدن، این لیستو از کجا درآوردین؟ جالبه که تو بازیکنای سال جدید لیگ برتری زیر 800 تا هیچکسو تو این لیست نیاوردی! بازیکنای که برای تیم جوانان پرسپلیس آوردن رو زدی 100-150 میلیون، بازیکن های تیم جوانان بارسلونا هم بهشون 150 میلیون نمیدن.
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
برنامه کامل نیم فصل اول دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال + تایخ بازی ها

برنامه کامل نیم فصل اول دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال + تایخ بازی ها

برنامه کامل نیم فصل اول دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال + تایخ بازی ها

خبرگزاری فارس: قرعه کشی دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال برگزار و برنامه کامل دور رفت مشخص شد.



به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم قرعه کشی دوازدهمین دوره لیگ برتر با حضور غلامررضا بهروان سرپرست سازمان لیگ و نمایندگان باشگاهها برگزار شد.
برنامه کامل نیمفصل اول لیگ برتر به شرح زیر است(نام تیمهای میزبان اول آمده است.)
* هفته اول 29 و 30 تیر ماه(پنج شنبه و جمعه)
داماش- فولاد خوزستان
نفت آبادان- پرسپولیس04
فجرسپاسی شیراز- ذوب آهن
استقلال- آلومینیوم هرمزگان
صبای قم - پیکان
تراکتورسازی- سایپا
گهر زاگرس - ملوان
سپاهان- مس کرمان
نفت تهران- راهآهن
* هفته دوم 2 و 3 مرداد(دو شنبه و سه شنبه)
آلومینیوم هرمزگان- داماش
ذوب آهن - صبا
فولاد- سپاهان
پرسپولیس04- فجر
ملوان- نفت آبادان
سایپا - استقلال
راه آهن- گهر زاگرس
مس کرمان- نفت تهران
پیکان- تراکتورسازی
* هفته سوم 9 و 10 مرداد(دوشنبه و سه شنبه)
داماش- پیکان
فجر سپاسی- نفت آبادان
فولاد- سایپا
نفت تهران- آلومینیوم هرمزگان
صبای قم- ملوان
گهر زاگرس- پرسپولیس04
تراکتورسازی- مس کرمان
سپاهان- راه آهن
استقلال- ذوب آهن
* هفته چهارم 15 -16 مرداد(یکشنبه و دوشنبه)
سایپا - داماش
نفت آبادان- نفت تهران
آلومینیوم هرمزگان- فولاد
ملوان - فجر
پرسپولیس04 - صبای قم
پیکان- گهر زاگرس
مس کرمان- استقلال
راه آهن- تراکتورسازی
ذوب آهن- سپاهان
* هفته پنجم 27-28 مرداد(جمعه و شنبه)
داماش- پرسپولیس04
تراکتورسازی - نفت آبادان
فولاد- مس کرمان
صبای قم- فجر
آلومینیوم- راه آهن
سپاهان- سایپا
گهر - ذوب آهن
نفت تهران- پیکان
استقلال- ملوان
* هفته ششم 2-3 شهریور(پنج شنبه و جمعه)
مس کرمان- داماش
نفت آبادان- صبا
راه آهن - فولاد
فجر- گهر زاگرس
سایپا - آلومینیوم هرمزگان
ذوب آهن- تراکتورسازی
ملوان- نفت تهران
پیکان - سپاهان
پرسپولیس04- استقلال
* هفته هفتم 7-8 شهریور(سه شنبه و چهارشنبه)
داماش- ملوان
گهر - نفت آبادان
فولاد- پرسپولیس04
سپاهان - فجر
آلومینیوم هرمزگان- مس کرمان
تراکتورسازی- صبای قم
سایپا - راه آهن
نفت تهران- ذوب آهن
استقلال - پیکان
* هفته هشتم 24 و 25 شهریور(جمعه وشنبه)
فجر - داماش
نفت آبادان - سپاهان
ذوب آهن - فولاد
پیکان- آلومینیوم هرمزگان
صبای قم- گهر زاگرس
مس کرمان- سایپا
ملوان - تراکتورسازی
راه آهن- استقلال
پرسپولیس04 - نفت تهران
* هفته نهم 1 و 2 مهر ماه(شنبه و یکشنبه)
داماش - راه آهن
فولاد - ملوان
آلومینیوم - نفت آبادان
سایپا - پیکان
مس - ذوب آهن
تراکتور - گهر

نفت تهران - صبا
سپاهان - پرسپولیس04
استقلال - فجر
* هفته دهم 6 و 7 مهر ماه(پنج شنبه و جمعه)
نفت آبادان - استقلال
فجر - تراکتور
صبا - داماش
گهر - نفت تهران
راه آهن- مس
پیکان - فولاد
پرسپولیس04 - آلومینیوم
ملوان - سپاهان
ذوب آهن- سایپا
* هفته یازدهم 28 و 29 مهر(جمعه و شنبه)
داماش- ذوب آهن
فولاد - نفت آبادان
آلومینیوم - فجر
سایپا - پرسپولیس04
مس - ملوان
راه آهن- پیکان
نفت تهران- تراکتور
سپاهان - گهر
استقلال - صبا
* هفته دوازدهم 5 و 6 و 7 آبان(جمعه و شنبه و یکشنبه)
نفت آبادان- داماش
فجر - نفت تهران
صبا - سپاهان
گهر - فولاد
تراکتور - استقلال

پیکان - مس
پرسپولیس04 - راه آهن
ملوان - سایپا
ذوب آهن- آلومینیوم هرمزگان
* هفته سیزدهم 26 و 27 آبان(جمعه و شنبه)
داماش - گهر
فولاد - فجر
آلومینیوم - صبا
سایپا- نفت آبادان
مس - پرسپولیس04
راهآهن - ملوان
پیکان- ذوب آهن
سپاهان - تراکتور
استقلال - نفت تهران
* هفته چهاردهم 1 و 2 آذر(چهارشنبه و پنج شنبه)
نفت آبادان - مس
فجر - سایپا
صبا - فولاد
گهر - استقلال
تراکتور - داماش
نفت تهران - سپاهان
پرسپولیس04 - پیکان
ملوان - آلومینیوم
ذوب آهن- راه آهن
* هفته پانزدهم 6 و 7 آذر(دوشنبه و سه شنبه)
داماش - نفت تهران
فولاد - تراکتور
آلومینیوم - گهر
سایپا - صبا
مس- فجر
راه آهن- نفت آبادان
پیکان - ملوان
سپاهان - استقلال
پرسپولیس04 - ذوب آهن
* هفته شانزدهم 11 و 12 آذر(شنبه و یکشنبه)
نفت آبادان - ذوب آهن
فجر - پیکان
صبا - راه آهن
گهر - مس
تراکتور - آلومینیوم
نفت تهران - سایپا
سپاهان - داماش
استقلال- فولاد
ملوان - پرسپولیس04
هفته هفدهم 17 و 18 آذر(جمعه و شنبه)
داماش - استقلال
فولاد - نفت تهران
آلومینیوم- سپاهان
سایپا - گهر
مس - صبا
راه آهن- فجر
پیکان - نفت آبادان
پرسپولیس04 - تراکتورسازی
ذوب آهن- ملوان

Qaynaq : خبرگزاری فارس
 

majid_mz

عضو جدید
کاربر ممتاز
برنامه کامل نیم فصل اول دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال + تایخ بازی ها

خبرگزاری فارس: قرعه کشی دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال برگزار و برنامه کامل دور رفت مشخص شد.



به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم قرعه کشی دوازدهمین دوره لیگ برتر با حضور غلامررضا بهروان سرپرست سازمان لیگ و نمایندگان باشگاهها برگزار شد.
برنامه کامل نیمفصل اول لیگ برتر به شرح زیر است(نام تیمهای میزبان اول آمده است.)
*
* هفته ششم 2-3 شهریور(پنج شنبه و جمعه)
پرسپولیس04- استقلال
* هفته پانزدهم 6 و 7 آذر(دوشنبه و سه شنبه)
سپاهان - استقلال
Qaynaq : خبرگزاری فارس

منتظر این دو تا بازیم :w01::w08::w46:
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
منتظر این دو تا بازیم :w01::w08::w46:
منتظر 6تایی شدنتونی ؟ http://www.www.www.iran-eng.ir/images/smilies/biggrin.gif .
.
یعنی اگه فتح الله زاده خودش قرعه کشی رو انجام میداد نمی تونست اینقد به نفع تیمتون برنامه رو بچینه ....اثطغلال تا 9 هفته اولو فقط 1 بازی خارج از تهران داره ... درنوع خودش یه رکورد محسوب میشه ...
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
اینم که تو این مدت که اومده کارش شده منت گذاشتن سر عث طغ لوله اییا ...بیچاره کیسه ها کارشون به جایی رسیده که مثیم کاهو هم براشون کلاس میزاره میگه بخاطر اثطغلول از پیشنهاد 800 میلیونی گذشتم ...http://www.www.www.iran-eng.ir/images/smilies/icon_biggrin.gif
 

مهندس نفت

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
سلام من خودم پرسپولیسی هستم کی گفته اینا از کجا دراومده
این جوری باشه باید در لیگو گل بگیریم خیلی به نونه شبشون محتاجند
از استارتر میخام که دقیقا بگه حداقل به خودم بگه از کجا اورده این اطلاعاتو
 

majid_mz

عضو جدید
کاربر ممتاز
منتظر 6تایی شدنتونی ؟ :d .
.
یعنی اگه فتح الله زاده خودش قرعه کشی رو انجام میداد نمی تونست اینقد به نفع تیمتون برنامه رو بچینه ....اثطغلال تا 9 هفته اولو فقط 1 بازی خارج از تهران داره ... درنوع خودش یه رکورد محسوب میشه ...

میبریمتون .... :w18:
سپاهانم باید ببریم هنوزم اعصابم سر اون بازی آخر خورده
این دیگه قرعه کشیه .... شانس استقلال توو این مورد خوب بوده اما لیگ 34 هفته هست ....
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
برنامه کامل نیم فصل اول لیگ برتر دوازدهم/ استقلال - پرسپولیس 3 شهریور

برنامه کامل نیم فصل اول لیگ برتر دوازدهم/ استقلال - پرسپولیس 3 شهریور


دوازدهمین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور امروز یکشنبه قرعه‌کشی شد که براساس آن برنامه کامل رقابتهای نیم فصل مشخص شد. ضمن اینکه دیدار استقلال و پرسپولیس در هفته ششم روز سوم شهریور برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرنگار مهر، مراسم قرعه کشی دوازدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 15 امروز یکشنبه در محل سازمان لیگ برتر برگزار شد. در پایان این مراسم برنامه نیم فصل اول مسابقات فوتبال لیگ برتر اعلام شد. نیم فصل نخست مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از روز 29 تیرماه جاری آغاز شده و تا 18 آذرماه 1391 ادامه خواهد داشت. در این بین تیم های پرسپولیس و استقلال در چارچوب هفته ششم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت. برنامه نیم فصل این مسابقات به شرح زیر است: هفته اول - 29 و 30 تیرماه:
* داماش گیلان – فولاد خوزستان
* صنعت نفت آبادان – پرسپولیس تهران
* فجر سپاسی شیراز – ذوب آهن اصفهان
* صبای قم – پیکان تهران
* گهر درود – ملوان بندرانزلی
* تراکتورسازی تبریز – سایپای البرز
* نفت تهران – راه آهن شهرری
* سپاهان اصفهان – مس کرمان
* استقلال تهران – آلومینیوم هرمزگان هفته دوم - 3 و 4 مرداد:
* فولاد خوزستان – سپاهان اصفهان
* آلومینیوم هرمزگان – داماش گیلان
* سایپای البرز – استقلال تهران
* مس کرمان – نفت تهران
* راه آهن شهرری – گهر زاگرس درود
* پیکان تهران – تراکتورسازی تبریز
* پرسپولیس – فجر سپاسی شیراز
* ملوان بندر انزلی – صنعت نفت آبادان
* ذوب آهن اصفهان – صبای قم هفته سوم - 9 و 10 مردادماه:
* داماش گیلان – پیکان تهران
* فولاد خوزستان – سایپای البرز
* فجر سپاسی شیراز – صنعت نفت آبادان
* صبای قم – ملوان بندرانزلی
* گهرزاگرس درود – پرسپولیس تهران
* تراکتورسازی تبریز – مس کرمان
* نفت تهران – آلومینیوم هرمزگان
* سپاهان اصفهان – راه آهن شهرری
* استقلال تهران – ذوب آهن اصفهان هفته چهارم - 15 و 16 مردادماه:
* صنعت نفت آبادان – نفت تهران
* آلومینیوم هرمزگان – فولاد خوزستان
* سایپای البرز – داماش گیلان
* مس کرمان – استقلال تهران
* راه آهن شهرری – تراکتورسازی تبریز
* پیکان تهران – گهرزاگرس درود
* پرسپولیس تهران – صبای قم
* ملوان بندرانزلی – فجر سپاسی شیراز
* ذوب آهن اصفهان – سپاهان اصفهان هفته پنجم - 27 و 28 مرداماه:
* داماش گیلان – پرسپولیس تهران
* فولاد خوزستان – مس کرمان
* آلومینیوم هرمزگان – راه آهن شهرری
* صبای قم – فجر سپاسی شیراز
* گهرزاگرس درود – ذوب آهن اصفهان
* تراکتور سازی تبریز – صنعت نفت آبادان
* نفت تهران – پیکان تهران
* سپاهان اصفهان – سایپای البرز
* استقلال تهران – ملوان بندر انزلی هفته ششم - 2 و 3 شهریورماه:
* صنعت نفت آبادان – صبای قم
* فجر سپاسی شیراز – گهرزاگرس درود
* سایپای البرز – آلومینیوم هرمزگان
* مس کرمان – داماش گیلان
* راه آهن شهرری – فولاد خوزستان
* پیکان تهران – سپاهان اصفهان
* پرسپولیس تهران – استقلال تهران
* ملوان بندرانزلی – نفت تهران
* ذوب آهن اصفهان – تراکتورسازی تبریز هفته هفتم - 7 و 8 شهریورماه:
* داماش گیلان - ملوان بندر انزلی
* فولاد خوزستان – پرسپولیس تهران
* آلومینیوم هرمزگان – مس کرمان
* سایپای البرز – راه آهن شهرری
* گهرزاگرس درود – صنعت نفت آبادان
* تراکتورسازی تبریز – صبای قم
* نفت تهران – ذوب آهن اصفهان
* سپاهان اصفهان – فجر سپاسی شیراز
* استقلال تهران – پیکان تهران هفته هشتم - 24 و 25 شهریورماه:
*
صنعت نفت آبادان – سپاهان اصفهان
* فجر سپاسی شیراز – داماش گیلان
* صبای قم – گهرزاگرس درود
* مس کرمان – سایپای البرز
* راه آهن شهرری – استقلال تهران
* پیکان تهران – آلومینیوم هرمزگان
* پرسپولیس تهران – نفت تهران
* ملوان بندرانزلی – تراکتورسازی تبریز
* ذوب آهن اصفهان – فولاد خوزستان هفته نهم - 31 شهریور تا 2 مهر:
* داماش گیلان – راه آهن شهرری
* فولاد خوزستان – ملوان بندرانزلی
* آلومینیوم هرمزگان – صنعت نفت آبادان
* سایپای البرز – پیکان تهران
* مس کرمان – ذوب آهن اصفهان
* تراکتورسازی تبریز – گهرزاگرس درود
* نفت تهران – صبای قم
* سپاهان اصفهان – پرسپولیس تهران
* استقلال تهران – فجر سپاسی شیراز هفته دهم - 6 و 7 مهرماه:
* صنعت نفت آبادان – استقلال تهران
* فجر سپاسی شیراز – تراکتورسازی تبریز
* صبای قم – داماش گیلان
* گهرزاگرس درود – نفت تهران
* راه آهن شهرری – مس کرمان
* پیکان تهران – فولاد خوزستان
* پرسپولیس تهران – آلومینیوم هرمزگان
* ملوان بندرانزلی – سپاهان اصفهان
* ذوب آهن اصفهان – سایپای البرز هفته یازدهم - 28 و 29 مهرماه:
*
داماش گیلان – ذوب آهن اصفهان
* فولاد خوزستان – صنعت نفت آبادان
* آلومینیوم هرمزگان – فجر سپاسی شیراز
* سایپای البرز – پرسپولیس تهران
* مس کرمان – ملوان بندرانزلی
* راه آهن شهرری – پیکان تهران
* نفت تهران – تراکتورسازی تبریز
* سپاهان اصفهان – گهرزاگرس درود
* استقلال تهران – صبای قم هفته دوازدهم - 5 تا 7 آبان ماه:
* صنعت نفت آبادان – داماش گیلان
* فجر سپاسی شیراز – نفت تهران
* صبای قم – سپاهان اصفهان
* گهرزاگرس درود – فولاد خوزستان
* تراکتورسازی تبریز – استقلال تهران
* پیکان تهران – مس کرمان
* پرسپولیس تهران – راه آهن شهرری
* ملوان بندر انزلی – سایپای البرز
* ذوب آهن اصفهان – آلومینیوم هرمزگان هفته سیزدهم - 26 و 27 آبان ماه:
* داماش گیلان – گهرزاگرس درود
* فولاد خوزستان – فجر سپاسی شیراز
* آلومینیوم هرمزگان – صبای قم
* سایپای البرز – صنعت نفت آبادان
* مس کرمان – پرسپولیس تهران
* راه آهن شهرری – ملوان بندر انزلی
* پیکان تهران – ذوب آهن اصفهان
* سپاهان اصفهان – تراکتورسازی تبریز
* استقلال تهران – نفت تهران هفته چهاردهم 1 و 2 آذرماه:
* صنعت نفت آبادان – مس کرمان
* فجر سپاسی شیراز – سایپای البرز
* صبای قم – فولاد خوزستان
* گهرزاگرس درود – استقلال تهران
* تراکتورسازی تبریز – داماش گیلان
* نفت تهران – سپاهان اصفهان
* پرسپولیس تهران – پیکان تهران
* ملوان بندر انزلی – آلومینیوم هرمزگان
* ذوب آهن اصفهان – راه آهن شهرری هفته پانزدهم - 6 و 7 آذرماه:
* داماش گیلان – نفت تهران
* فولاد خوزستان – تراکتورسازی تبریز
* آلومینیوم هرمزگان – گهرزاگرس درود
* سایپای البرز – صبای قم
* مس کرمان – فجر سپاسی شیراز
* راه آهن شهرری – صنعت نفت آبادان
* پیکان تهران – ملوان بندرانزلی
* سپاهان اصفهان – استقلال تهران
* پرسپولیس تهران – ذوب آهن اصفهان هفته شانزدهم 11 و 12 آذرماه:
* صنعت نفت آبادان – ذوب آهن اصفهان
* فجر سپاسی شیراز – پیکان تهران
* صبای قم – راه آهن شهرری
* گهرزاگرس درود – مس کرمان
* تراکتورسازی تبریز – آلومینیوم هرمزگان
* نفت تهران – سایپای البرز
* سپاهان اصفهان – داماش گیلان
* استقلال تهران – فولاد خوزستان
* ملوان بندر انزلی – پرسپولیس هفته هفدهم - 17 و 18 آذرماه:
* داماش گیلان – استقلال تهران
* فولاد خوزستان – نفت تهران
* آلومینیوم هرمزگان – سپاهان اصفهان
* سایپای البرز – گهرزاگرس درود
* مس کرمان – صبای قم
* راه آهن شهرری – فجر سپاسی شیراز
* پیکان تهران – صنعت نفت آبادان
* پرسپولیس تهران – تراکتورسازی تبریز
* ذوب آهن اصفهان – ملوان بندرانزلی
 

navid00n

عضو جدید
علي دايي به فينال يورو 2012 دعوت شد

علي دايي به فينال يورو 2012 دعوت شد




مسئولان يوفا، مفاخر جهان را براي فينال جام ملت‌هاي اروپا دعوت کردند. از همين رو در ايميلي به علي دايي از او درخواست کردند در فينال يورو 2012 حاضر شود.

در بخشي از اين ايميل آمده است: "آقاي دايي اميدوار هستيم شما را به عنوان يکي از مفاخر فوتبال در فينال يورو 2012 ببينيم."

ديدار نهايي جام ملت‌هاي اروپا يکشنبه آينده برگزار خواهد شد. مرجله نيمه نهايي هم چهارشنبه با ديدار اسپانيا و پرتغال و پنجشنبه با رقابت ايتاليا و آلمان برگزار مي‌شود.



:surprised::eek::thumbsup2::yellowcard::w17:
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
کاپیتان مرندی سپاهان : تیم همۀ ما آذریها فقط تراکتور است

کاپیتان مرندی سپاهان : تیم همۀ ما آذریها فقط تراکتور است

[h=2][/h]
کاپیتان مرندی تیم سپاهان اصفهان:تیم همه ما آذری ها فقط تراکتور است

نصر نیوز: محرم نوید کیا، کاپیتان مرندی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: تیم همه ما آذری ها فقط تراکتورسازی است و باید از آن حمایت کنیم.نوید کیا امروز در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار نصر نیوز در مرند با بیان اینکه افتخار می کنم که آذری هستم،



دلیل عدم پیوستن خود به تیم فوتبال تراکتورسازی اظهار داشت: من افتخار می کنم که خودم یک آذری هستم و تیم محبوب من هم تراکتورسازی است اما وقتی تراکتورسازی هنوز در لیگ برتر نبود من در سپاهان بازی می کردم .

و ادامه داد: اما با این حال سپاهان برایم محبت کرده است و نمی توانم برای این تیم بی محبتی کنم .

وی همچنین در خصوص طرفداری اش از سرخابی های پایتخت گفت : تیم ما آذری ها فقط تراکتور است و باید آذری ها به این تیم تعصب داشته باشند نه به پرسپولیس و استقلال.

انتهای پیام/

منبع : nasrnews
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
مسئولان يوفا، مفاخر جهان را براي فينال جام ملت‌هاي اروپا دعوت کردند. از همين رو در ايميلي به علي دايي از او درخواست کردند در فينال يورو 2012 حاضر شود. در بخشي از اين ايميل آمده است: "آقاي دايي اميدوار هستيم شما را به عنوان يکي از مفاخر فوتبال در فينال يورو 2012 ببينيم." ديدار نهايي جام ملت‌هاي اروپا يکشنبه آينده برگزار خواهد شد. مرجله نيمه نهايي هم چهارشنبه با ديدار اسپانيا و پرتغال و پنجشنبه با رقابت ايتاليا و آلمان برگزار مي‌شود. :surprised::eek::thumbsup2::yellowcard::w17:
چرا اینقدر تعجب کردید بار اول نیست که فیفا علی دایی رو به مراسم های رسمی دعوت میکنه ...
 

اخبار

ربات
پروین: به سردار گفتم آماده‌ام

پروین: به سردار گفتم آماده‌ام

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ تمام سختی‌ها را به جان می‌خرم و اگر مربی خارجی نیامد به پرسپولیس کمک می‌کنم.

بيشتر...
 

اخبار

ربات
کریمی: هر وقت پروین رسما سرمربی شد اعلام‌نظر می‌کنم

کریمی: هر وقت پروین رسما سرمربی شد اعلام‌نظر می‌کنم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت که هر وقت علی پروین رسماً به عنوان سرمربی انتخاب شد، اعلام نظر می‌کند.

بيشتر...
 

اخبار

ربات
رویانیان: دیگر خسته‌ شده‌ام

رویانیان: دیگر خسته‌ شده‌ام

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید مسئولیت انتخاب سرمربی تیم را به علی پروین و كمیته‌ فنی باشگاه واگذار كرده است.

بيشتر...
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
حذف جام حذفي قطعي شد

حذف جام حذفي قطعي شد

کد خبر : 974630 زمان ارسال : جمعه 1391/04/09 13:11

با تصميم فدراسيون فوتبال
[h=1]حذف جام حذفي قطعي شد[/h]
[h=2] نايب رئيس فدراسيون فوتبال از عدم برگزاري جام حذفي به طور قطعي در فصل جديد خبر داد.[/h]

به گزارش فارس، در حالي که پيش از اين فدراسيون فوتبال اعلام کرده بود براي حذف جام حذفي در فصل جديد بايد بررسي‌هاي لازم انجام شود و هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال در اين خصوص تصميم گيري نهايي را مي‌کند، هادي آيت اللهي نايب رئيس اول فدراسيون فوتبال ، اظهار داشت: جام حذفي در سال جاري صددرصد برگزار نمي‌شود. براي ما شرايط تيم ملي و برگزار شدن اردوهاي تيم ملي مهم است و به همين دليل فدراسيون و سازمان ليگ تصميم گرفت جام حذفي برگزار نشود.
 

اخبار

ربات
باشگاه مس کرمان: رحمتی می‌گفت نمی‌توانم با کادرفنی استقلال کار کنم

باشگاه مس کرمان: رحمتی می‌گفت نمی‌توانم با کادرفنی استقلال کار کنم

مدیر رسانه‌ای باشگاه مس کرمان گفت: رحمتی به ما می‌گفت نمی‌تواند با کادر فنی جدید استقلال کار کند.

بيشتر...
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
حذف جام حذفي قطعي شد

حذف جام حذفي قطعي شد

جمعه 1391/04/09 13:11

با تصميم فدراسيون فوتبال
[h=1]حذف جام حذفي قطعي شد[/h]
[h=2]نايب رئيس فدراسيون فوتبال از عدم برگزاري جام حذفي به طور قطعي در فصل جديد خبر داد.[/h]


به گزارش فارس، در حالي که پيش از اين فدراسيون فوتبال اعلام کرده بود براي حذف جام حذفي در فصل جديد بايد بررسي‌هاي لازم انجام شود و هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال در اين خصوص تصميم گيري نهايي را مي‌کند، هادي آيت اللهي نايب رئيس اول فدراسيون فوتبال ، اظهار داشت: جام حذفي در سال جاري صددرصد برگزار نمي‌شود. براي ما شرايط تيم ملي و برگزار شدن اردوهاي تيم ملي مهم است و به همين دليل فدراسيون و سازمان ليگ تصميم گرفت جام حذفي برگزار نشود.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
شنبه 1391/04/10 16:01


[h=1]علي دايي با راه‌آهن قطع همکاري کرد[/h]
[h=2]علي دايي پس از جلسه‌ با مسئولان باشگاه راه‌آهن قطع همکاري خود را با اين باشگاه اعلام کرد.[/h]


علي دايي اظهار داشت: قرارداد من با باشگاه راه آهن دو ساله بود اما در سال دوم با توجه به مشروط بودن قراردادم حق فسخ داشتم.

وي افزود: با توجه به شرايط موجود و مشکلاتي که در باشگاه راه آهن وجود دارد بدون اينکه اختلاف يا مسئله‌اي باشد؛ فقط به خاطر شرايط موجود اتمام همکاري خودم را با باشگاه راه آهن اعلام مي‌کنم.

دايي تاکيد کرد: پس از بررسي‌هاي فراوان به اين نتيجه رسيدم و از اين همين جا براي تيم فوتبال راه آهن و اين باشگاه آرزوي موفقيت مي‌کنم. با شرايط موجود ديگر نمي‌توانم در خدمت اين تيم باشم.

علي دايي در حالي با راه‌آهن قطع همکاري کرد که از او به عنوان يکي از گزينه‌هاي سرمربيگري پرسپوليس نام برده مي‌شود. باشگاه پرسپوليس که هنوز سرمربي خود را نشناخته، قرار است امروز در اين باره به نتيجه نهايي برسد. اين در شرايطي است که متسو، کالدرون و مانوئل خوزه سه گزينه خارجي هدايت پرسپوليس هستند.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
شنبه 1391/04/10 22:06


[h=1]کالدرون 99درصد سرمربي پرسپوليس است[/h]
[h=2]عضو هيئت مديره باشگاه پرسپوليس گفت: به احتمال 99 درصد گابريل کالدرون سرمربي فصل آينده ما خواهد بود.[/h]


علي پروين در گفت و گو با خبرگزاري فارس در مورد انتخاب سرمربي پرسپوليس گفت: گابريل کالدرون به ما تخفيف ويژه داده و به احتمال 99 درصد او را سرمربي پرسپوليس بدانيد. نمي‌گذارم تا صبح طول بکشد و هر چه زودتر سرمربي را انتخاب مي‌کنيم.

وي در مورد کميته فني باشگاه پرسپوليس گفت: قطعا اگر افراد ديگري هم شايسته حضور در اين کميته باشند انتخاب مي‌شوند.


 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
يکشنبه 1391/04/11 09:57


[h=1]احتمال کاهش سهميه ايران درليگ قهرمانان آسيا[/h]
[h=2]سرپرست کميته روابط بين الملل فدراسيون فوتبال از احتمال کاهش سهميه ايران در ليگ قهرمانان آسيا در صورت برگزار نشدن جام حذفي خبر داد.[/h]


اميد جمالي در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در مورد اينکه چه زماني پاسخ استعلام کنفدراسيون فوتبال آسيا در مورد حذف جام حذفي به فدراسيون ارسال مي‌شود، گفت: هيچ کدام از مسئولان فدراسيون و يا سازمان ليگ به طور کتبي از کميته روابط بين الملل بين الملل نخواسته‌اند چنين استعلامي از AFC بگيريم. به همين دليل ما هم نامه‌اي به کنفدراسيون فوتبال آسيا در اين زمينه ارسال نکرده‌ايم. البته کسرايي از همکاران ما از طريق ايميل از کنفدراسيون فوتبال آسيا در اين زمينه استعلام گرفته که هنوز پاسخي در اين زمينه دريافت نکرده‌ايم. با توجه به تعطيلي شنبه و يکشنبه در مالزي احتمال دارد دوشنبه پاسخ اين استعلام ايميلي براي ما ارسال شود.

وي در مورد اينکه کميته بين الملل در چه مواردي استعلام ايميلي مي‌گيرد، عنوان کرد: معمولا در مورد مسايلي که اهميت زيادي ندارد اين کار را انجام مي‌دهيم. البته تفاوتي هم نمي‌کند کنفدراسيون فوتبال آسيا به اين استعلام هم پاسخ مي‌دهد.

سرپرست کميته روابط بين الملل در مورد اينکه برگزار نشدن جام حذفي از نظر قوانين اشکالي دارد يا نه، تاکيد کرد: طبق قوانين ليگ قهرمانان آسيا سهميه دوم ايران در اين بازي‌ها قهرمان جام حذفي است و طبيعي است زماني که جام حذفي برگزار نشود قهرماني هم وجود نخواهد داشت تا در ليگ قهرمانان آسيا شرکت کند. اين مسئله مغاير با قوانين ليگ قهرمانان آسياست و احتمال دارد سهميه دوم ايران در اين ليگ از دست برود مگر اينکه قوانين ليگ قهرمانان آسيا تغييراتي داشته باشد يا تبصره‌اي براي اين مسئله در نظر بگيرند که مثلا تيم دوم ليگ برتر راهي ليگ قهرمانان آسيا شود.

جمالي در مورد اينکه امکان دارد در صورت نيامدن پاسخ استعلام از کنفدراسيون فوتبال آسيا يک سهميه ايران در آسيا از دست برود، گفت: ماه آينده علي کفاشيان و عزيز محمدي در کميته تخصصي ليگ قهرمانان آسيا در کنفدراسيون فوتبال آسيا شرکت مي‌کنند و قطعا برگزار نشدن جام حذفي را با مسئولان AFC درميان خواهند گذاشت.


 

Similar threads

بالا