مهریه تنها حربه ی جدایی از مردان هوس ران

artinbala999

عضو جدید
دادگاه خانواده شماره 1 محلاتی

مهریه تنها حربه‌ جدایی از مردان هوسران
خانمی از پله های دادگاه خانواده شماره 1 محلاتی بالا می رفت، صدایش کردم به او گفتم خبرنگارم. در ابتدا تاملی کرد، سعی کرد از پاسخ دادن شانه خالی کند. اما وقتی به او گفتم مطمئن باشد که اسمی از او به میان نخواهد آمد، درباره حضورش در دادگاه گفت: سه سال است ازدواج کردم، اما بعد از گذشت مدتی، متوجه مشکلات اخلاقی و رفتاری همسرم شدم.

وی می گوید: همسرم ورزشکار است و به هیچ عنوان به دنبال اعتیاد و این گونه حرف ها نرفته است، اما به دلیل وضع مالی مناسب و نیز سلامتی که داشت، به دنبال زنان دیگر افتاد.

ف.ن درباره وضعیت پرونده خود در دادگاه خانواده گفت: درخواست مهریه 500 سکه ای خود را به دادگاه ارایه داده‌ام، هر چند همسرم تمام اموال خود را به دلیل نگذراندن خدمت سربازی به نام عمویش کرده بود، اما توانستم حساب او را که 112 میلیون تومان در آن پول بود، توقیف کنم تا جبران قسمتی از مهریه ام شود.

وی با بیان این مطلب که همسرم دست به‌زن داشت، افزود: او مدعی بود که در سن پایین ازدواج کرده و از این بابت پشیمان است. به‌خاطر همین من همسر مورد علاقه او نیستم، به همین دلیل با زنان دیگر مراوده داشت و من از طریق دوستانش متوجه مشکلات اخلاقی او شدم.

ف.ن در ادامه گفت: من حربه ای جز به اجرا گذاشتن مهریه ام نداشتم. خیلی سعی کردم زندگی ام را حفظ کنم، اما همسرم به دلیل تمکن مالی ای که داشت، مهریه برایش مهم نبود و من نتوانستم زندگی ام را حفظ کنم. فقط خواستم به حق و حقوقم برسم.

وی در پایان می گوید: به نظر من کسی که به‌خاطر مهریه می خواهد زندگی اش را به‌هم بزند، اگر ازدواج نکند بهتر است. برای همین تنها حربه من برای مقابله با همسر بی وفایم، به اجرا گذاردن مهریه بود، هر چند برایم هیچ ارزشی ندارد.

منبع: برنا
 

ghxzy

کاربر فعال تالار اسلام و قرآن ,
کاربر ممتاز
عجب مرد نامردی بوده....واقعا حیف عنوان مرد که واسه اون استفاده شه....
 
بالا