من خيلي تنهام...

hale a.a

عضو جدید
کاربر ممتاز
یکمی فقط تحمل کن ، بزار کلاسا شروع بشه، خوابگاه شلوغ بشه و درگیر درسا بشی، بهت قول می دم از این حال و هوا میای بیرون :smile:
از طرفی اگه تو روحیت اینطوری باشه، خونواده و مخصوصا مامانتم باید همش غصه بخوره...پس به خاطر اونا هم که شده سعی کن کنار بیای.ما هم اینجا تنهات نمیزاریم:gol::smile:
مرسي گلم ...واقعاممنونم عزيزم...سعي خودمو مي كنم....
 

Lord Kevinz

عضو جدید
کاربر ممتاز
خيلي نامردين!!!با يه خانوم محترم اينجوري برخورد مي كنن؟!كل ماشينتو بايد خالي كني تا افتخار بدم!
امين كجايي؟
وای یه حرفی زدیو.اگه به دوستام بگم دیگه جک نمیگن برام.

هرچی ادم توی ماشینه پسره باز با این حال بعضی مواقع میگرنمون کلی سوال میپرسن کلی بدبختی باید بکشیم تا ولمون کنن.ماشینو زیرو رو میکنند بببینند که این .... یا اینو..... داریم یا نه.
 

M.T.R.W

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام بچه ها من خيلي تنهام واقعا تنهام...امشب اولين شبيه كه اومدم خوابگاه ...دلم واسه خونمون تنگ شده...واسه مامانم...بغض كردم...دلم مي خواد گريه كنم...دوستام هيشكي نيست...همه رفتن...يكي به من بگه با اين همه تنهايي چيكار كنم؟...خداااااااااااااا....چرا هيشكي نيست اشكاي منو پاك كنه؟...منو از تنهايي در بياره...خسته م...خيلي...:cry:

گاهی باید تنها شد تا ببینی تنهایی بزرگ ترین سرابه
هرچند این تاپیک رو سال 87-88 گذاشتی اما منو یاده خدمت انداخت و باعث شد پی به این دروغ ببرم:smile:
 

ALIREZA.F.1988

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سلام بچه ها من خيلي تنهام واقعا تنهام...امشب اولين شبيه كه اومدم خوابگاه ...دلم واسه خونمون تنگ شده...واسه مامانم...بغض كردم...دلم مي خواد گريه كنم...دوستام هيشكي نيست...همه رفتن...يكي به من بگه با اين همه تنهايي چيكار كنم؟...خداااااااااااااا....چرا هيشكي نيست اشكاي منو پاك كنه؟...منو از تنهايي در بياره...خسته م...خيلي...:cry:
چقدر دیر این تاپیکو دیدم:wallbash:
 

essyh2003

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
چقدر دیر این تاپیکو دیدم:wallbash:
شما اون موقع داشتی مسجد جامع تیران وضو میگرفتی و بدون اجازه و صلاح‌و‌مشورت با حاج آقا آب نمیخوردی:w46: البته تو‌مسجدم‌که بودی دختر مسجدیا خیلی عاشقت بودن اما چون شما همیشه ماخوذ به‌حیا بودی و سرت پایین بووووووووود اصلا متوجه این مسایل نمیشدی:w24:مظلوم جذاب
 
آخرین ویرایش:

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
شما اون موقع داشتی مسجد جامع تیران وضو میگرفتی و بدون اجازه و صلاح‌و‌مشورت با حاج آقا آب نمیخوردی:w46: البته تو‌مسجدم‌که بودی دختر مسجدیا خیلی عاشقت بودن اما چون شما همیشه ماخوذ به‌حیا بودی و سرت پایین بووووووووود اصلا متوجه این مسایل نمیشدی:w24:مظلوم جذاب
مظلومِ جذاب رو خوب میای🤣🤣🤣🤣
 

Abannn

عضو جدید
سلام بچه ها من خيلي تنهام واقعا تنهام...امشب اولين شبيه كه اومدم خوابگاه ...دلم واسه خونمون تنگ شده...واسه مامانم...بغض كردم...دلم مي خواد گريه كنم...دوستام هيشكي نيست...همه رفتن...يكي به من بگه با اين همه تنهايي چيكار كنم؟...خداااااااااااااا....چرا هيشكي نيست اشكاي منو پاك كنه؟...منو از تنهايي در بياره...خسته م...خيلي...:cry:
خوش بحالت کاش من جات بودم یکم از خونه دور میشدم، یکم دوری بد نیست
چقد حساسی تو
 
بالا