مرسي گلم ...واقعاممنونم عزيزم...سعي خودمو مي كنم....یکمی فقط تحمل کن ، بزار کلاسا شروع بشه، خوابگاه شلوغ بشه و درگیر درسا بشی، بهت قول می دم از این حال و هوا میای بیرون
از طرفی اگه تو روحیت اینطوری باشه، خونواده و مخصوصا مامانتم باید همش غصه بخوره...پس به خاطر اونا هم که شده سعی کن کنار بیای.ما هم اینجا تنهات نمیزاریم![]()

البته تومسجدمکه بودی دختر مسجدیا خیلی عاشقت بودن اما چون شما همیشه ماخوذ بهحیا بودی و سرت پایین بووووووووود اصلا متوجه این مسایل نمیشدی
مظلوم جذاب