معرفی چندین سایت کاربردی برای طراحان وب

neda_eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
در این پست چندین سایت مفید و کاربردی وب به خصوص برای طراحان را معرفی میکنیم . از امکاناتی که این سایت ها به ما عرضه میکنند میتوان به تغییر اندازه آنلاین تصاویر و اعمال تغییرات گرافیکی در آنها را نام برد .
Splashup یک ابزار قوی برای اعمال ویرایش روی عکس های شما می باشد . این سایت امکاناتی نظیر اعمال ***** های متنوع ، انتخاب کردن(Select) قسمتی از عکس و اضافه کردن نوشته بر روی آن و غیره را به ما می دهد . به قولی میتوان Splashup را یک فتوشاپ آنلاین دانست برای اینکه واقعاً امکانات کافی را در اختیار کاربر قرار میدهد . امکان مفید دیگر این ابزار به اشتراک گذاشتن آسان عکس ویرایش شده در سایت هایی مثل فیس بوک ، فلیکر و پیکاسا است .

با کمک این سایت به راحتی میتوانید اندازه عکس های خود را تغییر دهید . با انجام دو مرحله یعنی فراخوانی عکس مورد نظر از طریق دکمه ی Browse و سپس تنظیم عرض عکس . البته می توانیدتصاویری را که روی اینترنت هستند را هم ریسایز کنید برای این کار باید آدرس تصویر مورد نظر رو وارد کرده و عرض عکس را تنظیم کنید .
به وسیله سایت CSS Creator می توانید با تعیین اندازه و مشخصات لازم ستون های استاندارد CSS را درست کنید .
PatternCooler یک بانک پترن با حدود 20 هزار طرح گوناگون است . شما در گالری این سایت میتوانید طرحی را انتخاب کنید و اگر از رنگش خوشتان نیامد آن را به هر رنگی که مایل بودید در آورید و سپس آن را دانلود و ذخیره نمائید .
net2ftp یک ابزار آنلاین جهت مدیریت بر FTP می باشد . این سایت از عهده اکثر کارهایی که نرم افزارهای FTP انجام میدهند برمی آید مثل آپلود/ جابه جایی / حذف / تغییر نام فایل ها روی هاست و … .
Picreflect یک ابزار بسیار مفید است که البته هنوز در فاز بتا قرار دارد . به وسیله این سایت شما میتوانید از تصویر موردنظرتان بازتاب ( رفلکشن ) تهیه کنید که عکس حالت قرار گرفتن روی شیشه پیدا کند .[ نوشته هایی که حالت رفلکشن دارند بسیار محبوب هستند و این روزها در بنرهای سایت ها و وبلاگ های مختلف به چشم میخورند مخصوصاً سایت های مرتبط با وب 2 ]
Colors On the Web همانطور که از نامش پیداست مربوط به رنگ ها است . در این سایت میتوانید اطلاعات متنوع و مفیدی از رنگ ها و هر آن چیزی که مربوط به رنگ می شود پیدا کنید .


 
آخرین ویرایش:

Similar threads

بالا