با سلام
خب من یه 3 ماهی میشه که به منزل جدید نقل مکان کردم، تو تاپیک قبلی توضیح دادم که 3 ماه خط تلفن نداشتم و مجبور بودم و هستم تا با هزینه گراف از اینترنت تلفن همراهم استفاده کنم، لینک تاپیک قبلی هم اینه >>>>>> لطفا کمک کنید
بالاخره با هزینه شخصی کابل تلفن رو تا دم درب منزل خونمون آوردم (فک کن سال 2015 ، خونه ات وسط شهر و نزدیک مخابرات باشه و مجبور باشی واسه خط تلفن خودت هزینه کنی و زمین رو بکنی چون که مخابرات خصوصی شده و پول نیست واسه اینجور کارا مگه اینکه مرکز دستور بده! اینه وضع ما بعد از 35 سال انقلاب برای زندگی برابر و اجتماعی عدالت محور. بگذریم سرتونو درد نیارم بیش از این)
به هر حال الان مشکلم اینه که بعد از اینکه از شرکت ارائه دهنده سرویس اینترنت ، درخواست اینترنت کردم حدود دو هفته ای شد ولی همچنان نمیتونم به اینترنت متصل بشم چرا که چراغ DSL مودمم روشن نمیشه. موارد زیر رو چک کردم و ایراد از هیچکدوم نبود
- پریز تلفن رو عوض کردم (فیشش بصورت لاین هست و نه دو شاخه)
- مودم رو در منزل یکی از دوستان تست کردم
- با شرکت ISP تماس گرفتم و گفتن خططون رانژه شده و اینترنت وصله
- اسپلیتر رو چک کردم و با اسپلیتر و بدون اسپلیتر تست کردم
- تمام وسایل مثه تلفن رو از خط جدا کردم
- کابل داخلی نو هست ( منزل جدید هست)
- صدای مکالمه با تلفن بسیار شفاف هست که نشون میده رو خط نویز نداریم.
- کانفیگ مودم و اینا رو هم چک کردم
دیگه عقلم قد نمیده اشکال از کجاست، شما دوستان کمکم کنین. اگه آموزشی بلدید بگید. و اینکه کلا در صورت مواجه شدن با این مشکل مسئول کیه؟ مخابرات؟ برقکار ساختمان؟ شرکت ISP ؟
خب من یه 3 ماهی میشه که به منزل جدید نقل مکان کردم، تو تاپیک قبلی توضیح دادم که 3 ماه خط تلفن نداشتم و مجبور بودم و هستم تا با هزینه گراف از اینترنت تلفن همراهم استفاده کنم، لینک تاپیک قبلی هم اینه >>>>>> لطفا کمک کنید
بالاخره با هزینه شخصی کابل تلفن رو تا دم درب منزل خونمون آوردم (فک کن سال 2015 ، خونه ات وسط شهر و نزدیک مخابرات باشه و مجبور باشی واسه خط تلفن خودت هزینه کنی و زمین رو بکنی چون که مخابرات خصوصی شده و پول نیست واسه اینجور کارا مگه اینکه مرکز دستور بده! اینه وضع ما بعد از 35 سال انقلاب برای زندگی برابر و اجتماعی عدالت محور. بگذریم سرتونو درد نیارم بیش از این)
به هر حال الان مشکلم اینه که بعد از اینکه از شرکت ارائه دهنده سرویس اینترنت ، درخواست اینترنت کردم حدود دو هفته ای شد ولی همچنان نمیتونم به اینترنت متصل بشم چرا که چراغ DSL مودمم روشن نمیشه. موارد زیر رو چک کردم و ایراد از هیچکدوم نبود
- پریز تلفن رو عوض کردم (فیشش بصورت لاین هست و نه دو شاخه)
- مودم رو در منزل یکی از دوستان تست کردم
- با شرکت ISP تماس گرفتم و گفتن خططون رانژه شده و اینترنت وصله
- اسپلیتر رو چک کردم و با اسپلیتر و بدون اسپلیتر تست کردم
- تمام وسایل مثه تلفن رو از خط جدا کردم
- کابل داخلی نو هست ( منزل جدید هست)
- صدای مکالمه با تلفن بسیار شفاف هست که نشون میده رو خط نویز نداریم.
- کانفیگ مودم و اینا رو هم چک کردم
دیگه عقلم قد نمیده اشکال از کجاست، شما دوستان کمکم کنین. اگه آموزشی بلدید بگید. و اینکه کلا در صورت مواجه شدن با این مشکل مسئول کیه؟ مخابرات؟ برقکار ساختمان؟ شرکت ISP ؟