مروری بر بی ام و ۲۰۱۸ سری ۷

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار
اجاره بی ام و


بی ام و ۲۰۱۸ سری ۷ بی نظیر است و در دید ساده پنهان می شود. سدان گل سرسبد از بی ام و ممکن است در میان تعداد روزافزون شرکت Crossovers گم شود، اما نباید نادیده گرفته شود.سری ۷ ویژگی های پیشرفته ترین سازنده خودرو، قدرتمند ترین و کارآمد ترین موتور و دارای آخرین فن آوری می باشد.این خودرو امتیاز ۸ از ۱۰ را از ما در مقیاس بدست آورد، که باعث می شود که آن، یکی از خودروهای با بالاترین امتیاز مورد آزمایش قرار گرفته شده باشد.برای سال ۲۰۱۸، سری ۷ به طور عمده پایدار است.

ویژگی های رانندگی نیمه مستقل در مدل های پایه در حال حاضر موجود است و ویژگی های پارک پیشرفته مانند سیستم دوربین های فراگیر در مدل های بیشتری در دسترس است. برای آشنایی با انواع خودروهای اجاره‌ای به مقاله ما مراجعه نمایید.BMW 740i 2018 اولین توقف برای بسیاری از خریداران خواهد بود، اما در انتهای دیگر طیف، یک سدان M760i xDrive V-12 که سرعت آن در ۳٫۶ ثانیه به ۶۰ مایل در ساعت می رسد.

ساختار و امکانات جدید بی ام و ۲۰۱۸​

سری ۷ به لطف ساخت و ساز فوق العاده سبک خود که از پلاستیک های تقویت شده با فیبر کربن، فولاد با مقاومت بالا و آلومینیوم به تنهایی حدود ۱۰۰ پوند از وزن بدنه کمتر شده است، کمک به کارآیی و سرعت آن میکند. با سبک تر ساختن وزن، تعادل وزن ایده آل ۵۰/۵۰ به دست می آید، که به نظر می رسد سدان بزرگ با عقب یا چرخ بزرگ به نظر برسد تا مانور بیشتری پیدا کند.

برای خریداران که ترجیح می دهند راننده داشته باشند، سری ۷ مجموعه ای از امکانات برای صندلی عقب را شامل می شود که شامل تبلتی ۷ اینچی برای کنترل کارهای آب و هوایی، صندلی های عقب دارای تهویه مطبوع و گرم کن و غیره است.امکانات راحتی موجود عبارتند از: یک صفحه نمایش لمسی ۱۲٫۳ اینچ، دوربین های دید در شب و یک گزارش کوچکتر از کنترل کننده سبک که حرکات را برای کنترل توابع مانند حجم رادیویی انجام می دهد.سری ۷ نیز، سبک داخلی خود را از سری ۵ گرفته، هر چند دارای زرق و برق بیشتر است. در حالی که سدان میانه می تواند ترکیبات با کنتراست بالا را حمل کند، سری ۷ عمدتا تسخیر شده با سایه های ثروتمند و احساس تونینگ به مواد لوکس داخلی است. اکثر خودروهای سدان در فضای گسترده ای از چرم، با سایه های قابل تنظیم، اگر قد شما به اندازه کافی بلند می باشد، صندلی های عقب عمیق و باهوش هستند، درست به ماموریت خود، در مورد یک لیموزین با شکوه و مجلل عمل می کنند.

بیشتر نسخه ها توسط یک توربوشارژ ۳٫۰ لیتری Inline-6 تحت هود های مدل ۷۴۰i طراحی شده اند. این موتور دارای ۳۲۰ اسب بخار و ۳۳۰ پوند گشتاور است و می تواند از عقب و یا هر چهار چرخ مجهز به درایو تمام چرخ، که اختیاری است، و نیرو را منتقل کند.در مقایسه با نسل های قبلی، BMW 740i جدید به دلیل کاهش وزن در شاسی، حدود ۱۰۰ پوند سبک تر است. در نتیجه احساس اعتماد به نفس پشت چرخ های مدل ۷۴۰i حس می شود، و در آن به ندرت کمبود نفس احساس می شود.

گام بعدی این است که به سمت سیلندرهای کمتری بریم، جفت ۷۴۰ با یک توربو ۴ و یک باتری ۹٫۲ کیلو وات برای مجموع خروجی سیستم ۳۲۲ اسب بخار است. این کارآمد ترین راه برای رانندگی سری ۷ و همچنین داشتن آرامش. ما زمان زیادی را پشت سر چرخ ۷۴۰ قرار داده ایم و در حالی که سیستم ارائه و هیبرید به طور یکپارچه به هم می پیوندد، حدود ۴۰۰ پوند نسبت به ۷۴۰i قابل مقایسه است و این احساس را دارد.

کسانی که به دنبال یک V-8 هستند، یک نمونه خوب در زیر کاپوت ۷۵۰i پیدا خواهند کرد،۴٫۴ لیتری توربو V-8 دارای ۴۴۵ اسب بخار می باشد و می تواند تنها چرخ های عقب و یا تمام چرخ ها را به صورت xDrive مجهز کند. اگر چه V-8s یک انتخاب سنتی برای خریداران کامل است، اما این یکی از ویژگی های دیگر است. این کاملا قابل درک نیست که به عنوان ترکیبی از آن کارآمد باشد، و نه ضروری. توربو ۶ فقط خوب است V-8 هم در بالای هرم عملکرد نیست.

این تمایز به ۶٫۶ لیتری V-12 توربوشارژ یافت شده در M760i می رسد. این مدل ۶۰۱ اسب بخار و ۵۹۰ پوند گشتاور را در اختیار دارد و موتورهای لوکس را تا ۶۰ مایل در ساعت در کمتر از چهار ثانیه قدرت می دهد. هر قدرت بیشتری نیاز به یک نشان ALPINA و جیب های عمیق تر دارد. همکاران ما در اداره، موتور ALPINA B7 را رانده اند، گزارش آنها را در اینجا بخوانید.در زیر این سری از موتورهای گیج کننده، شاسی پیشرفته BMW و تعلیق در یک سدان، تمام مدل های سری ۷ را تشکیل می دهد و به راحتی از Steely Dan پشتیبانی می کند.فرآیند ساخت هسته کربن BMW، ترکیبی از فیبر کربن و مواد کامپوزیتی، باعث تقویت شاسی ۷ سدان و کم شدن وزن می شود. تمام نسخه ها، حتی پایه ۷۴۰i، از این مواد استفاده می شود تا احساس سبکی و امنیت را در جاده ها داشته باشید.با این وجود، سری ۷ هدایت می کند، سرعت می گیرد و به راحتی حرکت می کند. به فرماندهی نیروی الکتریکی در اینجا خوش آمدید. این ماشین می تواند خیلی سریع در حالت های ورزشی قرار بگیرد، اما این به معنای بهترین استفاده ۷ سری نیست.سورنا سیر ارائه دهنده چندین مدل بی ام و برای مشتریان می باشد
 

Similar threads

بالا