مثلث اژدها، مرگبارتر از مثلث شیطان (برمودا) !

SHM.IT

عضو جدید
کاربر ممتاز
همه با پدیده‌ای شگفت انگیز به نام مثلث برمودا (مثلث شیطان) که در اقیانوس اطلس قرار دارد آشنا هستند اما مثلثی با همین خصوصیات در گوشه‌ای دیگر از جهان در اقیانوس آرام وجود دارد که نام مثلث اژدها را بر خود می‌بیند. این منطقه اسرار آمیز دقیقا دارای خصوصیاتی مانند مثلث برمودا است و تمام شناورها یا هواپیماهایی که به آن منطقه وارد می‌شوند را به کام خود می‌کشد. مثلث اژدها یکی از مکان‌های ناشناخته‌ای است که هیچ یک از دریانوردان و ماهیگیران جرات رفتن به آنجا را ندارند و به دیگران هم توصیه می‌کنند که قدم در این راه نگذارند.


مثلث اژدها از شمال به ژاپن و از جنوب به تایوان می‌رسد و شامل چندین جزیره از جمله بونین ، گوآم و یاپ است. در مثلث اژدها هم مانند مثلث برمودا آب و هوا در بیشتر مواقع طوفانی است و گرداب‌های شدیدی در دریا ایجاد می‌شود که حتی کوچک‌ترین موجود یا وسیله‌ای را که به آنجا نزدیک شود در چشم به هم زدنی به کام مرگ می‌کشد .طبق تحقیقات مشخص شده است که میدان مغناطیسی این منطقه بسیار شدید است که می‌تواند دلیل اصلی توفان‌های دریایی و امواج بسیار بلند باشد. آمارها حاکی از آن است که تا زمان جنگ جهانی دوم بیش از ۱۵۰۰ شناور و صدها هواپیما و سرنشینانشان در این منطقه ناپدید شده‌اند.


مثلث اژدها در تاریخ نقش مهمی ایفا کرده است . یکی از معروف ترین گمشدگان دریای شیطان، قوبلای خان مغول است. او که در قرن سیزدهم بر مغولستان حکومت می‌کرد با ارتش ۴۰ هزار نفری خود قصد حمله به ژاپن را داشت که در راه همگی اسیر مثلث اژدها شدند و خود و تمام ارتشش از بین رفت.
دیگر شخصیت مشهوری که جان خود را در این منطقه سحرانگیز از دست داده است “امیلیا ارهارت”، بانوی خلبان و شجاع امریکایی است که قصد داشت عرض اقیانوس آرام را با پرواز طی کند که در میانه های راه و بر فراز این مثلث شیطانی ناپدید شد و هنوز هم جسدش پیدا نشده است.



مثلث اژدها یکی از مناطقی است که داستان‌های زیادی درباره‌اش شنیده می‌شود. در طول سالیان دراز ماهیگیران از دریای شیطان هراس داشته‌اند و معتقد بودند ساکنان این دریا شیاطین ، دیوها و هیولاها هستند که کشتی‌ها و هواپیماها را می‌دزدند و بر اساس این گفته‌ها این منطقه حتی از مثلث برمودا هم شوم‌تر است. این شهرت بد تا جایی پیش رفته است که حتی دولت ژاپن این منطقه را خطرناک شناخته و از ماهیگیران و افراد محلی و گردشگران خواسته که به آنجا نروند !
 

secret11

عضو جدید
واقعا تعجب برانگیز من تنها مطالعه کمی در این مورد داشتم یعنی هر کسی اون منطقه رد بشه به داخل اب کشیده میشه حتی با هواپیما هم؟
 

mihua

عضو جدید
کاربر ممتاز
خوبه اینو دیگه نگفته : لطفا از سایت گ م ا ن ه نقل نکنید این سایت کلا مغروضانه هست!

خب این واقعی هست. چیزی رو زیرسوال نبرده. ولی بعضی مطالبش هست مغرضانههه!. اون تاپیکی که قرار بود مثال بزنم میگم
 

Tik TAAk

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
شباهت مثلث برمودا و مثلث اژدها در طول جغرافيايي آن است كه در ضلع غربي هر دو مثلث 80 درجه است اما از لحاظ عرضي شش درجه با هم اختلاف دارند. شباهت طولي اين دو منطقه به اين معني است كه اگر از قسمت غربي مثلث برمودا حركت شروع شود و در طول 80 درجه اين مسير مستقيم ادامه داده شود ، هنگام نزديك شدن به قطب اين درجه به 150 درجه تغيير خواهد كرد و با گذر از قطب دوباره به 80 درجه باز مي گردد و پس از طي قسمت جنوبي قطب شمال و شرق ژاپن به درياي شيطان يعني محل قرار گيري مثلث اژدها مي رسد. در مركز درياي شيطان ، اگر قطب نماي مغناطيسي موجود باشد هر دو عقربه قطب نما پس از چرخش هاي شديد شمال حقيقي را نشان مي دهند. اين اتفاق درست در آن سوي دنيا و در ضلع غربي مثلث برمودا نيز تكرار مي شود و تمام اين اتفاقات مي توانند دليلي براي يكسان بودن خصوصيات دو منطقه باشند.
 

Similar threads

بالا