ماشيني گردباف‎ ‎براي بافته هاي صنعتي و تکنيکي‎ Relanit 0.8

*lemon*

کاربر فعال مهندسی نساجی
بافته هاي صنعتي و يا تکنيکي به بافته هايي اطلاق مي‎ ‎شود که داراي کاربردهاي عمدتا غير پوششي نظير کاربرد هاي صنعتي ،پزشکي و يا حفاظتي‎ ‎دارند. اين بافته ها اغلب بر روي ماشين هاي حلقوي تاري و تا حدودي بر روي ماشين هاي‎ ‎حلقوي پودي بافته ميشوند. برخي از اين بافته ها بر روي ماشينهاي گردباف نيز قابل‎ ‎بافت هستند. از آن جمله ميتوان به پارچه هايي که در صنعت اتومبيل سازي براي رويه‎ ‎صندلي و بدنه اتومبيل ها استفاده نمود اشاره نمود‎.

‎بمنظور باز کردن پنجره جديدي‎ ‎براي استفاده از ماشينهاي گردباف در بافتهاي صنعتي و تکنيکي ، شرکت آلماني‎ ‎ي مدلي از ماشينهاي گردباف با نام رلانيت‎ 0.8 ‎را به بازار عرضه نموده است که قابليت بافت نخهاي غير الاستيک نظير سيمهاي مسي‎ ‎، نقرهاي و فولادي و نيز الياف شيشه و کربن که بطور گسترده اي امروزه براي بافت‎ ‎بافته هاي صنعتي و تکنيکي بکار ميرود را دارد. در اين نوع ماشينهاي گردباف از‎ ‎تکنولوژي حرکت نسبي براي توليد حلقه بهره گرفته شده است. اين تکنولوژي امکان کاهش‎ ‎تماس و اصطکاک نخ با المانهاي بافت و از اين طريف امکان بافت نخهاي غير الاستيک را‎ ‎بر روي ماشينهاي گردباف فراهم ميکند‎.
‎اين ماشين مجهز به 4 مسير بادامکي و سوزن‎ ‎مختلف بوده و داراي تراکم 0.8 ابزار در اينچ ميباشد. در ضمن قطر ماشين 22 اينچ و با‎ ‎گيج 12 به بازار عرضه شده است
 
Similar threads
بالا