لباس "جنيفر لائورنس" دوباره خبرساز شد +عکس

mis_chemi

عضو جدید
به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: عنوان برترين بازيگر نقش اول جهت دريافت جايزه اسکار براي هر بازيگري به عنوان يک لحظه مهم در زندگي ثبت ميشود، اما اين لحظه به ياد ماندني براي "جنيفر لائورنس" برنده اين عنوان مهم با يک اتفاق فراموش نشدني همراه بود.

اين بازيگر 22 ساله که برنده عنوان بهترين بازيگر زن براي بازي در فيلم "پلي بوک" شده بود هنگام رفتن روي سن اجرا براي دريافت جايزه اش دچار سانحه شد که او را به شدت دست پاچه کرد. هنگام بالا رفتن از پله ها لباس بلند او زير پايش گير کرد و روي پله ها در مقابل چشم هزاران نفر افراد حاضر در محل اهداي جايزه و ميليونها نفر که اين برنامه را به صورت زنده تماشا ميکردند به زمين افتاد. هم بازيهاي او "بردلي کوپر" و "هاو جک من" براي کمک به او شتابان به سمتش حرکتش کردند. اما او سريعا از جا برخاست و دست ياري آنها را رد کرد و به راهش ادامه داد تا به جايزه اش برسد. هنوز چند وقتي از حادثه اي مشابه که براي اين بازيگر بد شانس در يک جشنواره ديگر رخ داده بود نگذشته است.




دفعه پيش او هنگام رفتن روي سن اجرا متوجه نشد که دامن لباسش زير پايه يک صندلي گير کرده و اين امر باعث شد تا دامن لباس وي دو تکه شود . تا مدتها اين اتفاق سوژه رسانه ها بود . به نظر ميرسد اين ستاره موفق هاليوودي در انتخاب لباسهايش شانس و موفقيت چنداني ندارد.
 

daneh jou

عضو جدید
کاربر ممتاز
واقعا صلاحیت انتخاب کردن رو نداره ..... لباسش بیشتر برای مراسم عروسی خوب بود ....
 

ati3254

کاربر حرفه ای
مگه مجبوره لباس بلند بپوشه با این اوضاع!!!!!!!!!.........................مرسی!!!!!!
 

"Coral"

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
لباسش شد بهترین لباس
وقتی افتاد تا نیم ساعت خندیدم
بابا لباسای دیگه خیلی داغون بودن
من پخش زنده شو از Foxدیدم
 

♥@SH!M♥

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
هههههههههه..تا اون باشه لباس به این درازی نپوشهه...هرکسی را بهر کاری ساختن..دی::D
 

Similar threads

بالا