كل كل فوتبالی

كل كل فوتبالی


  • مجموع رای دهندگان
    968

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
قلبم از ساعت 2 تند تند داره میزنه..البته چند روزه واسه بازیه امروز استرس داشتم..نفهمیدم چه طوری امتحان دادم بدو بدو اومدم خونه..
تیم من اگه بازی رو میباخت مهم نبود فدای سرش اما....

..........
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
آخه پرسیدن داره
:heart:perspolis
جالبه ......اشتباهات داوری که کلا به نفعه اسقتلاله ...هفته پیش تو 90 می گفت داور باید 2 تا پنالتی به نفع تیم مقابلش میگرفت ....

یادمه یه خانومه اینجا می گفت نمیدونم اگه قانون پنالتی حذف شه پرسپولیس چطوری میخواد بازیاشو ببره .....:biggrin:......


معلومه که شما طرفدارای پیروزی هستین با اینکه طرفداره تراکتور هستم و بعد تراکتور به تیمهای ترک تعصب دارم همینجا بهتون یک چیز میگم تا به این استقلالیا ثابت بشه و اونم اینکه همین هفته داربییو به شما میبازن
بعد اینکه باختن و کنجکاو شدن که از کجا فهمیدم بهشون پیام خصوصی میدم میگم
اگه هم کنجکاو نشدن هیچ باختشون تسلیت باشه
از همین حالا هم میگم برد داربی مبارکتون باشه
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
تیراختور آزربایجان 0-2 تاج سر فدراسیون

امیدواری موجود در مطلب قبلی، یک شرط مهم داشت و آن این بود که “اگر اتفاقات عجیب و غریبی روی ندهد تیراختور به صدر جدول می رسد“؛ که متاسفانه این قید مسبوق به سابقه اتفاق افتاد و خیلی هم دور از ذهن نبود. آشی که افراد نالایق و البته مغرضی چون عسکری و غیاثی و دیگر متولیان فدراسیون فوتبال، برای قضاوت بازیها پخته اند آنقدر شور شده که حتی کارشناسانی که در شبکه 3 و جام جم هم صحبت می کردند هر دو پنالتی استقلال و اخراج حاج صفی را نادرست تشخیص داده، و حتی اعلام کردند باید یک ضربه پنالتی به سود تیراختور گرفته می شد. یکی از کارشناسان(تقوی) گفت: “اگر به طرفداران استقلال برنخورد، من به این دو پنالتی هدیههای آسمانی می گویم!”؛ ولی باید به آن کارشناس گفت دوست عزیز، چرا گندکاری و کثافتهای ارزانی افرادی چون عسکری را به آسمان پاک و به خداوند عادل و منصف نسبت می دهی؟!
یکی از مهمانان استادیوم آزادی که در کنار هفتاد هزار تماشاگر مظلوم استادیوم بزرگ تبریز بازی را از نزدیک در دمای زیرصفر نگاه می کرد، کارلوس کوییروش بود. آیا او که به بدی چمن ورزشگاهها و تاثیر منفی آن بر کیفیت بازی بازیکنهای برزیلی لیگ اشاره می کند آیا می تواند داوریهای تبعیض آمیز را که یفینا باعث اصلی فساد در فوتبال است، به عنوان نقطه ضعف اصلی این فوتبال مطرح کند یا نه؟! آیا اگر تیمهای بارسلون و رئال مادرید و منچستر یونایتد، پیراهنهای تیراختور را در بازی امروز بر تن می کردند، آیا بازهم بازنده از زمین بیرون نمی آمدند!؟ آیا مجتبی جباری در تیم تحت نظر او در برابر قدرتهای آسیا نیز، چنین پنالتی های مفتی به دست خواهد آورد!!؟
آزربایجان وار اولسون، ایستهمهیهن کور اولسون




تراکتور حریف استقلال 12 نفره نشد
خبرگزاری فارس: تیم تراکتورسازی تبریز از پس تیم استقلال برنیامده و سومین شکست خانگی خود را متحمل شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال کشور دیدار تیمهای استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز جنگ صدرنشیان بود که با برتری آبیپوشان پایتخت به اتمام رسید.تراکتورسازی در هوای سرد زمستانی تبریز در مقابل استقلال تا اواخر نیمه اول بیشتر صاحب توپ و میدان بود و دو فرصت خوب را نیز توسط فلاویو لوپز از دست داد.
در دقیقه 41 استقلال تهران صاحب یک ضربه کرنر شده که توپ ارسالی توسط مجتبی جباری و اشتباه محسن فروزان دروازهبان تیم تراکتورسازی یک خطر جدی بر روی دروازه میزبان ایجاد کرد که تیر دروازه و سینه احسان حاجصفی مانع از ورود توپ به دروازه شد اما در نهایت تعجب محسن ترکی ضمن اعلام یک ضربه پنالتی علیه تراکتورسازی احسان حاج صفی را نیز از میدان اخراج کرد.ضربه پنالتی استقلال توسط مجتبی جباری به گل اول استقلال منجیر شد. دو دقیقه بعد استقلال با پاس عالی ساموئل صاحب یک موقیت تک به تک با دروازه تراکتورسازی شد اما فریدون زندی با یک ضربه بد توپ را با فاصله بیرون زد.
در نیمه دوم تراکتورسازی سعی داشت با دوندگی بیشتر کمبود نفر اخراج شده خود را جبران کرده و به گل تساوی دست یابد اما مصدومیت محمد ابراهیمی بدشانسیهای قلعهنویی را تکمیل کرد. با این وجود تراکتورسازی با وجود یک نفر کمتر چند فرصت خوب را روی دروازه استقلال خلق کرد که درخشش مهدی رحمتی مانع از به ثمر رسیدن گل تساوی شد. در حالی که بازی در ثانیههای پایانی خود ادامه داشت، مجتبی جباری گل دوم خودش و تیم استقلال را به ثمر رساند تا بعد از صبای قم و نفت تهران سومین تیمی باشد که در تبریز مقابل تراکتورسازی به پیروزی رسیده است.
نظرسنجی سایت عصرایران ورزشی



به نظر شما، اراده ای مخفی در کار است تا تراکتورسازی تبریز قهرمان لیگ برتر نشود؟
نطق هاي جناب عقل كل

يكي جلوي ياوه گويي هاي عقل كل داوري ،كئچل بئي را بگيرد.بعد از حواشي كاملا مغرضانه ديدار تراكتور-تركي، درحالي كه تمام كارشناسان پنالتي استقلال را رد كردند،عقل كل داوري نطق فرموده اند:""اگر پنالتي استقلال درست نباشد،از داور حمايت نميكنيم.من موقع پنالتي بيرون بودم و نديدم ولي پنالتي دوم درست بود.فردا كه فيلم بازي به دست ما برسد ، رأي دقيق را خواهم گفت""عقل كل جان،يا خودت ... هستي يا باز خودت.تو چطور پنالتي اول را نديدي،درحالي كه بيرون بودي ولي پنالةي دوم را تأييد ميكني؟ تركي امروز نشان داد كه سخت درپي آن بوده كه اتفاقات ديدار با ذوب آهن را جبران كند.حالا تركي شده سوگلي جناب عقل كل. نميدانم يك عده چطور مي توانند اين چنين بي تفاوت باشند.۹۰هزار نفري كه از كار و زندگي خود دست كشيده بودند و آمده بودند تا بازي زيبايي ببينند،با تشخيص اشتباه جناب تركي اين چنين برآشفتند.تازه،مظلومي گفته:اين اتفاقات در فوتبال مي افتد و هواداران بايد جنبه داشته باشند. ببين چه قدر بايد آدم پر رو باشد كه اين حرف رابزند ،يعني چه كه ممكن است اين اتفاقات بيفتد؟روزي كه داور باشمابود و بازيكنانتان با خشونت تمام،اين بازي را با بازي كامپيوتري اشتباه گرفته بودند و فقط تكل ميزدند،انتظار داشتي هواداران ساكت مي نشستند؟؟مگر اينجا چاله ميدان است،اين بازي بود يا كشتي كج؟ جناب عقل كل ، ديگر اشتباهات داور بسيار فاحش است و جاي كتمان نيست.يك ملت منتظر معذرت خواهي شماست.هرچند كه هيچ دردي را دوا نميكند.
جعفری: از کمیته داوران مایوسم؛این بار از AFC تمامی حقوقمان را پیگیری می کنیم؛به هر قیمتی که شده


محمد حسین جعفری مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در خصوص بازی تراکتور-استقلال چنین می گوید:
تراکتورسازی که امروز برای کسب سه امتیاز صف آرایی کرده بود و اراده خود را بر حریف تحمیل نموده بود بعلت عنایت ویژه آقای ترکی سه امتیاز را از دست داد.
این در حالی بود که آقای ترکی سال قبل در داوری تراکتور-استقلال در همین ورزشگاه دو گل تراکتور را نادیده گرفت و این بار با عملکرد خود نه تنها حیثیت داوری بلکه عدالت و جوانمردی را هم زیر پا گذاشت.تصمیم اشتباه او که تاثیر صد در صد در نتیجه بازی داشت باعث شد لطف ایشان به استقلال همچنان ادامه یابد.
در این فصل حدود 10 امتیاز از تراکتور به لحاظ اشتباهات داوری از دست رفته است و هر بار تراکتور محکوم شده است این عملکرد نشان می دهد مدیریت در وضع داوری بسیار اسف بار است هر چند آقای تاج بعد از این بازی با من تماس گرفت و از داوری بازی شدیدا انتقاد کرد اما این التیام بخش احساسات بیش از 60 هزار تماشاگر و صدها هزار نفر علاقمند به تراکتور نیست.آیا وقت آن نرسیده است مسئولین کمیته داوری استعفای خود را تقدیم کنند؟ و این ننگ را ادامه ندهند؟ آذربایجان به زعم مقام معظم رهبری منطقه عزت و شرف است با عملکردتان این مردم عزتمند را آزرده خاطر ننمایید.
حال که کار به اینجا کشیده است و عملا امیدی به اصلاح داوری در حق تراکتورسازی نیست پیگیری حقوقی کلیه بازیهای امسال را که با اشتباهات داوری موجب از دست رفتن امتیازات شده است از طریق کنفدراسیون آسیا انجام خواهم داد،حتی اگر کمیته داوران بخواهند در زمین از تراکتور انتقام بگیرند.

سايت رسمي باشگاه
داوری 2 و تراکتور ...


دیدار دو تیم استقلال و تراکتورسازی روز یکشنبه 9 بهمن با نتیجه 2 بر صفر به نفع استقلال به پایان رسید. 3 امتیازی که محسن ترکی داور بازی به استقلال تقدیم کرد.

بازی با شور و هیجانی که تماشاگران ایجاد کرده بودند، شروع شد. اوایل بازی هر دو تیم بازی احتیاطی را در دستور کار خود قرار داده بودند. و تا دقیقه 40 بازی موقعیت های برای هر دو تیم ایجاد شد که موقعیت های تراکتور بیشتر و بهتر از استقلال بود. ولی در دقیقه 40 بازی یک سانتر از نقطه کرنر بر روی دروازه تراکتور ارسال شد و با ضربه سر بازیکن استقلال به تیرک دروازه برخورد کرد، توپ برگشتی را بازیکن استقلال(آرش برهانی) با بغل پا به سوی دروازه شلیک کرد که به سینه ای بازیکن تراکتور(احسان حاج صفی) برخورد کرد. تمام بازیکنان استقلال برای فریب داور دست های خود را به نشانه هًند بالا بردند که داور هم خوب فریب خورد و مثل آب خوردن یک پنالتی را به نفع استقلال گرفت و یک کارت قرمز مستقیم به بازیکن تراکتور داد. واقعا چقدر داوران ما سطح بالا هستند.
بازی نیمه اول تمام شد و نیمه دوم هم تیم تراکتورسازی هرچند 10 نفره بود ولی حملات خود را ادامه داد و موقعیت هایی ایجاد کرد، ولی بازیکنان تیم استقلال با دفاع چند لایه خود مانع گل خوردن تیمشان شدند.در وقت های تلف شده باز هم داور بازی یک پنالتی به نفع تیم استقلال گرفت و تیم داوری توانست با نتیجه 2 بر صفر تیم تراکتور را شکست دهد. از این بازی نتیجه می گیریم تیمی که می خواهد قهرمان شود، کمیته داوران را باید ببیند. تاثیر گذارترین بازیکن میدان هم محسن ترکی بازیکن تیم استقلال شناخته شد. مبارکش باد.

منبع: تراکتور زیو
اشتباه یا افتضاح ...


براي ديدن عكس در سايز اصلي از 620x300px اينجا كليك كنيد


در روزی كه همه چشمها به استادیوم یادگار امام ( ره ) تبریز دوخته شده بود، حساسترین دیدار این فصل به جنجالی ترین مسابقه فصل بدل شد . اتفاقی كه در مقابل دیدگان بیش از هشتاد هزار نفر افتاد، هشتاد هزار نفری كه بدون شك سینه چاك تیم سرخ پوش غرب كشور بودند، انسانهایی كه سرما و برف و جاده های یخ زده و ناملایمتی های مسئولین برگزار كننده هم نتوانست مانع حضور آنها در استادیوم شود، اتفاقی نیست كه بشود به راحتی از كنار آن عبور كرد . تصمیم مشكوك و كاملا اشتباه محسن تركی مبنی بر اعلام خطای عمد و اخراج دفاع چپ تراكتور سازی و اعطای ضربه پنالتی به تیم استقلال ، كافی بود تا همه آرزوهای یك تیم را ه باد دهد، كافی بود تا در سرمای زیر صفر، هواداران حاضر در ورزشگاه جوش بیاورند و باقی ماجرا .. در روزی كه سر تراكتور سازی را بریدند و هر سه امتیاز مسابقه را مثل گوشت قربانی پیشكش دردانه های آبی پایتخت كردند ، می شد از تصاویر تلوزیون دید وقتی احسان حاج صفی با انگشت به سمت آسمان اشاره می كرد و به داور بازی میگفت : خدایی هم هست . اما بدون شك جناب حسین عسگری در اولین مصاحبه خود در در دفاع از عملكرد شاگردان خود با فرافكنی كه انجام خواهند داد از بازی تراكتور سازی و ذوب آهن سخن به میان خواهند آورد و به تصمیم درست محسن تركی را در آن بازی اشاره خواهند كرد؛ اما جناب كمیته داوران بی غم ، قضاوت درست وظیفه مستقیم داوران است نه لطف و محبت ایشان، ما فكر می كنیم داور باید عدالت را در زمین پیاده كند حتی اگر به ضرر ما باشد، اما شما منت قضاوتهای درست را همواره بر سر تیمها گذاشته اید و صورت مسئله را پاك كرده اید . بلاخره امروز هم گذشت اما به قول احسان، خدایی هم آن بالا هست، خدایی كه در قضاوتش هیچ شكی نیست .
با عرض معزرت از تمامی کاربران و مدیران سایت ..




برگ عدالت مدتهاست پاره شده

من یک فوق دیپلم نرم افزارم به خاطر اینکه کاری تو این مملکت برام نبود ناچار به کارگری روی اوردم.ساعت 5 از کار مرخص میشم.یک هفته تمام با جان و دل کار کرده بودیم تا روز یکشنبه کارامون کم باشه تا به ورزشگاه برای حمایت تیم دیارمان برویم.صبح یکشنبه با خواهش و تمنا و ... تمام کارامونو تا ساعت 3 تموم کردیم..برای خرید بلیط به اولین دفتر مخابراتی چون بلیط حدود 800 تومان ارزانتر از استادیوم بود رفتیم ولی فقط یکی مونده بود اما سه نفر بودیم..دنبال همدیگه دوییدیم تا به چهاراه رسیدیم ساعت 3:15 بود دربست یادگار گرفتیم با چونه به 2500 راضی شد تا اتوبان که رسیدیم با مشاهده ترافیک سنگین و یک نگاه به ساعت که 3:25 رو نشون میداد از ماشین پیاده شدیم راننده 1500 ازمون گرفت..از اتوبان تا استادیوم دو سرعت به عشق تراکتورمون گذاشته بودیم..احساس خستگی نمیکردیم فقط میدوییدیم خیلی عرق کرده بودیم. به استادیوم رسیدیم صدای مردم داخل استادیوم دیوانم میکرد ورودی های استادیوم بسته بود جز یکی با خودم میگفتم ای خدا دو تا پر میخوام تا پرواز کنم داخل استادیوم.با تمام توان به سمت بلیط فروشی رفتیم و که هرکدام 3 هزارتومان حدود نصف کارکرد روزانمان را به بلیط دادیم ..وارد استادیوم شدیم .عقربه های ساعت نشان میداد 15 دقیقه از بازی گذشته اما ما بازهم خوشحال بودیم که با این حال به استادیوم رسیدیم.. ..جایی برای نشستن در طبقه اول و دیدن بازی نبود به ناچار به طبقه دوم رفتیم..وقتی پا به طبقه دوم گذاشتم شاهد عزمتی بودم که تا به حال در بازی های تراکتور با این همه تماشاگر از طبقه دوم ندیده بودم..واقعا غرور انگیز بود.
صندلی پر از برف خودمو پاک کردم همونطور خیس روش نشستم.یک هفته تمام برای رسیدن به این صندلی با جان و دل کار کرده بودم تا وقت اضافی داشته باشم..یک نفس راحتی کشیدم وبغزی که یک هفته در گلوی خود نگه داشته بودم را با تمام وجود به میدان میریختم . عجب صدایی در ورزشگاه همه با روحیه مضاعف به این بازی امده بودند.روحیه مردم باور کردنی نبود..
به صورت هر کسی نگاه میکردم بشاش بود.
ناگهان در دقیقه 41 بود که داور درس دیده تمام عشق این همه مردم را نادیده گرفت و به ناحق اعلام یک پنالتی کرد و بازکن ما را اخراج کرد این به این معنا بود که تراکتور در این بازی فلج شد.همه مردم ساکت بودند چون صحنه اهسته از اسکوربرد هنوز پخش نشده بود و تا اینکه صحنه اهسته را همگان دیدند همه شاهد یک حق خوری بزرگ دیگر در قبال تیمم بودند همان داوری که با اشتباه خود 4 سال پیش در حضور 70 هزار هوادار این تیم مانع حضور تیم تراکتور در لیگ برتر گردید مردم شروع به اعتراض کردند اما دیگر دیر شده بود پنالتی استقلال هم گل شده بود.از شدت اینکه حقم مدام پایمال میشود از خودم خجالت میکشیدم این منم؟
دوستانم در دقیقه هشتاد با اصرار برای رفتن ورزشگاه را ترک کردند.از بین دوستانم من مانده بودم تا شاهد اعتراض هواداران تا اخر بازی و در نهایت اعلام یک پنالتی دیگر برای تیم حریف باشم. در نهایت تیم ما بازی را واگزار کرد..اما مگر این پایان کار بود!!! خودم را باید برای یک پیاده روی ماراتون تا شهر شاید بیش از 10 کیلومتر پیاده روی اماده میکردم..با هزار بدبختی که نزدیک بود قفسه ام بشکند از ورزشگاه خارج شدم.از کوه که پایین میامدم مردمم را که به صورت قطار بسیار طویلی پشت سر هم حرکت میکردند و بغزی که از صورتشان معلوم بود را میدیدم.. ناگهان اشک از چشمانم جاری گشت..این مردم همه زندگی خود را تعطیل میکنند و خیلی ها از شهرستانها دور برای رسیدن به استادیوم لحضه شماری میکنند تنها شادیشان در این روز ها همین تیم تراکتور.. مگر چه گناهی دارند تا نباید بخندند..تنها دلخوشیه مردمم..یک فوتبال آنهم برای برای مردمم زیاد است؟..


حيدري:داور با تراكتور مهربان بود و مماشات كرد!!!!!!!!
از دست دادن دربي برايم ناراحت كننده است

فوتبال ايران/هافبك تيم فوتبال استقلال گفت:بحث هايي كه درباره داوري مطرح مي شود باور كردني نيست.
به گزارش اوج نيوز،خسرو حیدری پس از پایان بازی مقابل تراکتورسازی گفت: از اینکه دربی را از دست دادم خیلی ناراحتم، اما شیرینی این برد آنقدر زیاد است که جبران کند. استقلال در این بازی لیاقت برد را داشت و باید این بازی را میبرد. ما بر حریف سر بودیم و با وجود همه سختیها توانستیم بازی را ببریم.وی گفت: بحثهایی که در مورد داوری میشود باورکردنی نیست. به اعتقاد من داور خیلی مهربان بود که فرزاد حاتمی را به خاطر آن خطای سنگین روی من اخراج نکرد. مطمئنم که اگر فیلم بازی را بازبینی کنند، متوجه میشوند که داور با میزبان مماشات هم کرده!
حيدري این برد را به هواداران استقلال تبریک گفت و تأکید کرد: هواداران برای برد دربی به ورزشگاه بیایند و این برد شیرین را هم از نزدیک تماشا کنند.

برهاني:بدون حيدري و ساموئل هم مي توانيم در دربي پيروز شويم
تاكتيك تراكتور توپ هاي بلند بود

فوتبال ايران/مهاجم تيم فوتبال استقلال گفت:برای ماندن در کورس قهرمانی به این برد نیاز داشتیم.
به گزارش اوج نيوز به نقل از سايت رسمي باشگاه استقلال، آرش برهانی درباره برد مقابل تراکتورسازی گفت: استقلال بهترین بازی را ارائه داد، یک بازی منطقی و دقیق، تراکتوریها تاکتیکشان را روی توپهای بلند قرار داده بودند و ما توانستیم بازی آنها را خنثی کنیم.
وي ادامه داد: ما باید این بازی را میبردیم تا از کورس قهرمانی عقب نیفتیم، خوشحالم که 3 امتیاز حساس این بازی را به دست آوردیم، زیرا ارزش 6 امتیاز را داشت، امیدوارم این روند را ادامه بدهیم و قهرمان شویم.
برهانی از دست دادن حیدری و ساموئل را ناراحتکننده دانست و عنوان کرد: دو نفر از بهترین بازیکنان سهکارته شدند ما هم از این موضوع ناراحت شدیم، اما بدون این دو تن هم میتوانیم در دربی پیروز شویم.
تمرین مهندسی انتخابات مجلس در بازی استقلال و تراختور برای نجات ایران زمین



هفته ۲۳ مسابقات لیگ برتر شاهد یکی از بزررگترین مهندسی های تاریخ فوتبال با مجری گری "بهترین داور" ایران زمین،کارگردان معروف تأتر فوتبال آریایی حجت الاصفهان محسن التولکو بودیم.جناب "بهترین داور" با هدیه های کارت زرد به بازیکنان تراختور از مهندسی شدن نتیجه نهایی بازی خبر می داد اما وقتی بازیکنان تراختور اصرار بر برد مسابقه داشتند، جناب ترکی با استفاده از ترفند استاد جنتی در شورای نگهبان دستور رد صلاحیت احسان حاج صفی را صادر کرد و یک گل بسیار قشنگ آریائی هدیه دردانه های فارسستان نمود تا ثابت کند دزدی روز روشن حلال است به شرطی که سفارش از طرف "مسئولین" داده شود چون طبق نظر آیت خمینی در کتاب تحریر الوسیله "هر وقت لازم باشد جای سینه ودست را عوض کردن شرعأ حلال است". تماشگران معترضی که د ر استادیوم شاهد این دزدی بودندباید میدانستد که سفارش "آقایان" دست و سینه نمیشناسد . کل دنیا وحتی کارشناسان سیما در نیمه بازی قبول کردند که توپ نه به دست بلکه به سینه احسان حاج صفی خورده بود و نباید رد صلاحیت می شد اما ایران پر گهر و پر هنر زیر نظارت "بهترین ها" احتیاجی به کارشناس ندارد و کل دنیا اشتباه می کند که به امور داخلی ایران زمین دخالت میکند
این "بهترین داور" در ادامه مسابقه با نادیده گرفتن خطاهای فاحش "ستارگان بی نظیر" اهورائی که در لباس "استقلال" ظهور صغیر کرده اند، سناریوی "آقایان" را استادانه اجرا نمود و لقب بهترین کارگردان را از آن خود کرد.امید است که حجت الایران جنتی از حسادت اسلامی ایرانی دست بردارد و از تجربیات بروز محسن خان در شورای نگهبان استفاده کند تا ا یران اسلامی و نژاد آریائی از طوطعه های دشمنان ا هورا نجات کبری پیدا کند.
با در نظر گرفتن اینکه درآینده نزدیک شاهد بازیگریهای بسیار "حیرت آوری" در تأتر ایران خواهیم بود مراسم عذا داری ایرانستان را خیر مقدم گفته آرزوی شفا برای ایرانجان جانیها و بیداری ایرانبایجانیها را داریم تا در آینده نزدیک مجبور به تماشای تأترهای "اصیل آریائی" نشویم.
canım azərbaycan
ölüm olsun faşistə

 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
ای استقلالیا اگه این پستو میبینین پس خوب بخونین ببینین چی میگم:
1.بردین نوش جونتون
2.خداییش تو دلتون اصلا از این برد راضی نیستین چون همه کارشناسا اعلام کردند دوتا پنالتی تون اشتباه بود
3.بردی که ما تو تهران اوردیم برد با شرف بود یعنی جنگیدیم و بازیو بردیم نه مثل شما با ناداوری ......چطور دلتون خوش میشه بازی رو ببرین که توش فرزاد آشوبی به علت مصدومیت حتی نمیتونس راه بره
4.شرفم میگه بریم دسته سوم ولی از این برد نداشته باشیم
5.امروز روز خیلی بزرگی واسه ما بود بازیو باختیم نه از لحاظ ضعف تیمی بلکه به بی عدالتی باختیم
امروز فهمیدیم بازهم ورزشگاهمون 70هزار نفر پر میشه
فهمیدیم انقدر عاشق تیممون هستیم که وسط هفته تو دمای -10درجه روی صندلی های یخ زده میتونیم بشینیم
فهمیدیم انقدر بزرگ هستیم که برای بردن ما راهی جز خرید داور ندارید
فهمیدیم که میبازیم ولی شرف را میبریم
فهمیدیم که بعضیا به خاطر پول به راحتی دل 70هزار نفرو میشکنند
فهمیدیم دنیا انقدراهم که فکر میکردیم پاک نیست
فهمیدیم...
.
.
.یاشاسین منیم مظلوم تیرختوروم
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
ای استقلالیا اگه این پستو میبینین پس خوب بخونین ببینین چی میگم:
1.بردین نوش جونتون
2.خداییش تو دلتون اصلا از این برد راضی نیستین چون همه کارشناسا اعلام کردند دوتا پنالتی تون اشتباه بود
3.بردی که ما تو تهران اوردیم برد با شرف بود یعنی جنگیدیم و بازیو بردیم نه مثل شما با ناداوری ......چطور دلتون خوش میشه بازی رو ببرین که توش فرزاد آشوبی به علت مصدومیت حتی نمیتونس راه بره
4.شرفم میگه بریم دسته سوم ولی از این برد نداشته باشیم
5.امروز روز خیلی بزرگی واسه ما بود بازیو باختیم نه از لحاظ ضعف تیمی بلکه به بی عدالتی باختیم
امروز فهمیدیم بازهم ورزشگاهمون 70هزار نفر پر میشه
فهمیدیم انقدر عاشق تیممون هستیم که وسط هفته تو دمای -10درجه روی صندلی های یخ زده میتونیم بشینیم
فهمیدیم انقدر بزرگ هستیم که برای بردن ما راهی جز خرید داور ندارید
فهمیدیم که میبازیم ولی شرف را میبریم
فهمیدیم که بعضیا به خاطر پول به راحتی دل 70هزار نفرو میشکنند
فهمیدیم دنیا انقدراهم که فکر میکردیم پاک نیست
فهمیدیم...
.
.
.یاشاسین منیم مظلوم تیرختوروم
بردیم ...ولی با داوری...بازی قبل رو یادتون رفت که داور یه پنالتی الکی گرفت....
2 بازی قبل ما هم که ابا داور باختیم....اگه 70هزار نفر برا شما پر بشه برا ما 100هزار نفر پرشده به عشق تیمشون(تو باشگاه های آسیا)
ترکی هم از این داوریاااا خیلی گرفته....یکی رو تو ملت های آسا گرفت ...یادت نره ...پس اهل پول نیست...بهش پول ندادیم...داوریش اینطوریه...یه روز هم به نفع شما میگیره
دنیا پاکه...ولی این فوتباله...برد و باخت داره...
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
پنالتی به جهنم عزیز خودتو به اون راه نزن کارت قرمز چی بود که کمر تیمو شکست ؟

پنالتی به جهنم عزیز خودتو به اون راه نزن کارت قرمز چی بود که کمر تیمو شکست ؟

بردیم ...ولی با داوری...بازی قبل رو یادتون رفت که داور یه پنالتی الکی گرفت....
2 بازی قبل ما هم که ابا داور باختیم....اگه 70هزار نفر برا شما پر بشه برا ما 100هزار نفر پرشده به عشق تیمشون(تو باشگاه های آسیا)
ترکی هم از این داوریاااا خیلی گرفته....یکی رو تو ملت های آسا گرفت ...یادت نره ...پس اهل پول نیست...بهش پول ندادیم...داوریش اینطوریه...یه روز هم به نفع شما میگیره
دنیا پاکه...ولی این فوتباله...برد و باخت داره...
این داور پارسال 2 گل سالمو در بازی رفت استقلال آفساید اعلام کرد این داور 4 سال پیش با اشتباهش مانع از لیگ برتری شدن تیرختور شد
همین طرفدار تو اون بازی خانگی که بیش از 120 هزار بود بعد باخت به سپاهان علاوه بر گفتن عیبی یوخ تیم حریف رو هم تشویق کرد ما جنبه باخت داریم مبارکتون باشه
ما در یک شهر 2 میلیونی یک ورزشگاه 70 هزار نفریو با پله ها و تپه هاپر میکنیم که درکل 120 هزار میشم که اینو همه ایران میدونن ولی حرفم اینه تو وسط هفته در یک شهر 2 میلیونی این اتفاق در سرما و هوای برفی 10- صورت میگیره
اصلا ناراحت نیستم مبارکتون باشه
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
این داور پارسال 2 گل سالمو در بازی رفت استقلال آفساید اعلام کرد این داور 4 سال پیش با اشتباهش مانع از لیگ برتری شدن تیرختور شد
همین طرفدار تو اون بازی خانگی که بیش از 120 هزار بود بعد باخت به سپاهان علاوه بر گفتن عیبی یوخ تیم حریف رو هم تشویق کرد ما جنبه باخت داریم مبارکتون باشه
ما در یک شهر 2 میلیونی یک ورزشگاه 70 هزار نفریو با پله ها و تپه هاپر میکنیم که درکل 120 هزار میشم که اینو همه ایران میدونن ولی حرفم اینه تو وسط هفته در یک شهر 2 میلیونی این اتفاق در سرما و هوای برفی 10- صورت میگیره
اصلا ناراحت نیستم مبارکتون باشه
خوب من هم همینو میگم....اشتباه داوری بود....دیگه نگید که با نامردی بردید....
وقتی که پنالتی دوم رو برای استقلال گرفت...حقیقتش من هم ناراحت شدم از این داوری....
خوب آقای ترکی اینه دیگه...نمیشه کاریش کرد...
حالا شمااا دوم شید که انشاا... با استقلال بیاید آسیاااااااااااااااااا
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=2]تشکر از بازیکنان باغیرت تراختور برای بازی فوق العاده در برابر استقلال[/h] در هیاهو و سرصدای حواشی بازی نباید فراموش کنیم ,

نباید فراموش کنیم که اکبرپور در 1 دقیقه چندبار خود را روی زمین می انداخت و تکل می رفت و توپ می گرفت

نباید فراموش کنیم سید آقای گل چگونه خود را در برابر شوت ها و سانترهای مهاجمین حریف سپر می کرد

نباید فراموش کنیم که اسدی تورک اوغلی با قامت به مراتب کوتاه تر از حریفانش چگونه برنده نبردهای هوایی بود

نباید فراموش کنیم که مصطفی اکرامی در زمان عقب بودن از حریف بعد از خوردن وحشی ترین تکل ها لنگان به پا خواست و برای پرتاب اوت فورا خواهان توپ شد

نباید فراموش کنیم که صادقی چگونه تکل خورده و خوابیده روی زمین با پا همزمان توپ را از بین پای دو مهاجم استقلال در لب خط گرفت

نباید فراموش کنیم که علیزاده که بعد از تشویق آرفی تا حد امکان از ترس اعتراض ما و خراب کردن بیشتر در نوک بود تا پاس دادن چگونه پشت سر هم پرس میکرد و توپ میگرفت و سانتر میکرد

نباید فراموش کنیم که ممد اف 14 با وجود مصدومیت چگونه سرعتش بر حیدری می چربید و رد می شد و سانتر می کرد

نباید فراموش کنیم که آشوبی حتی قدرت ایستادن را هم نداشت ولی در برابر بدخواهانمان خم به ابرو نیاورد و قامت خم نکرد و مردانه ایستاد و تلاش کرد

نباید فراموش کنیم که خارجی هایمان با غیرت تر و سرخ تر از آبی ترین بومی های استقلال توپ زدند

نباید فراموش کنیم که فروزانمان با وجود گل خوردن در پنالتی اول در دومی رو به آسمان کرد و خود و هواداران را با انگشت به قاضی آسمان نشان داد

نباید فراموش کنیم که حاتمی ما از مجموع تمامی دفاع های حریف بیشتر دوید و آزار داد

نباید فراموش کنیم که بازیکنان با غیرت مان چگونه 9 نفره بجای 15 نفر دویدند و حریف و داور و فدراسیون را در لاک دفاعی فرو بردند و کوبیدند و کوبیدند و کوبیدند تا اینکه چاره ای جز نامردی برای حریف باقی نگذاشتند

نباید فراموش کنیم که پاشای ما چگونه از اول تا آخر لب خط حنجره پاره کرد و بر سر کوبید و همانند یک آذری اصیل ریشه دار با ملت بزرگمان آه کشید و حسرت خورد و در دل گریه کرد

ما غیرت شما در این بازی را فراموش نمیکنیم. ما هدیه شمارا فراموش نمیکنیم. شما سمبل هویت ما هستید


امیر پاشا ، بچه ها ، با غیرت ها
متشکریم
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
خوب من هم همینو میگم....اشتباه داوری بود....دیگه نگید که با نامردی بردید....
وقتی که پنالتی دوم رو برای استقلال گرفت...حقیقتش من هم ناراحت شدم از این داوری....
خوب آقای ترکی اینه دیگه...نمیشه کاریش کرد...
حالا شمااا دوم شید که انشاا... با استقلال بیاید آسیاااااااااااااااااا
عزیزم من که نگفتم با نامردی بردید
اگه هم گفتم حتما نفهمیدم چی نوشتم معذرت
فوتباله برد باخت داره
ما از داوری ناراحت هستیم
انشالله تیمی قهرمان بشه که حقشه
شبتون خوش
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
ترکی به فدراسیون >>>> ماموریت با موفقیت انجام شد تمام .
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
با فرض خوردن توپ به دست نيز فاصله آنقدر کم بوده که نميتوانست خطا عمدي باشد آنچه عمدي بود عملکرد ترکي بود
 

afshin_ss

عضو جدید
کاربر ممتاز
به سلام ، خوش امد گویی مجدد ...
اگه میتونین شمام 6 تا بزنین تا بتونین جوابمونو بدین به جای اینکه با تکرارش سعی کنین لوسش جلوه بدین و مارو از گفتنش منصرف کنین تا بلکه کمتر چشتون به این کلمه بیفته و اذیت شین !


اول اینو بگم که از نظر شخص من اینکه شش تا بازی رو یک بر صفر ببری خیلی بیشتر می ارزه به اینکه یه بازی رو شش صفر ببری
البته تو منطق من این می ارزه ها شما رو نمی دونم!!!

جالبه ......اشتباهات داوری که کلا به نفعه اسقتلاله ...هفته پیش تو 90 می گفت داور باید 2 تا پنالتی به نفع تیم مقابلش میگرفت ....

یادمه یه خانومه اینجا می گفت نمیدونم اگه قانون پنالتی حذف شه پرسپولیس چطوری میخواد بازیاشو ببره .....:biggrin:......


داور بازی پیروز میدان بود. تماشاگران هم با پرتاب یخ و برف کار زشتی رو انجام دادند. من طرفدار تراختورم. اما از این هواداران متاسفم.
داور بازی رو هم بهش تبریک میگم. ثابت کرد که هر چی فدراسیون بگه اونم دقیقا عمل میکنه.


دوست عزیز این هفته نود رو خوب ندیدید انگار یه پنالی برای فولاد نگرفت و یه پنالتی برای استقلال
ضمنا شما که بازی با مس سرچشمه و اشتباهات داوری به نفع شما این چند هفته رو تازه از سر گذروندید نباید از این حرفا بزنین
به چند ده صفحه قبل مراجعتون میدم که گفتم وقتی اشتباهات به نفع شماست حرفی نمی زنید ولی وقتی به نفع استقلاله حتی در شرایطی که بازی ربطی به شما نداره باز هم اظهار نظر می کنید!!!
 

afshin_ss

عضو جدید
کاربر ممتاز
دوستان عزیز استقلالی خواهشا جواب ترکها رو ندید مجبور نیستیم که جوابشون رو بدیم جوابشون رو تو جدول و تو زمین دادیم به خدا جواب دادن بهشون فقط این توهم رو ایجاد می کنه که مهم هستن ما تو زمین این توهم ال کلاسیکو ایران و اون عکسای مضحک قبل از بازی( مخصوصا اینکه عکس فرهاد مجیدی رو برداشتن و عکس امیر کوتوله رو گذاشتن و بعدشم عکس بازیکنای پرسپولیس رو برداشتن و عکس عوامل فوتبال رو گذاشتن اونم با یه افتضاح گرافیکی و فتو شاپی ...) رو دادیم حالا به لطف داور فدراسیون یا هر کس دیگه ما بردیم شرافت و وجدان هم ربطی به برد بازی رفت نداره شرافت یعنی اینکه وقتی تیمت دو سه هفته به لطف داور می بره بیای و بگی داور اشتباه کرد و ما بردیم نمونش بازی با داماش.حالا این یه بارم به ضرر ما ... ولی وقتی اون موقع داور و فدراسیون خوبه و تا یه بار به ضررتون میشه داور و فدراسیون میشه بد میشه بی شرافتی...
دوستان بازم خواهش پست به پست جواب دادن به اینا یعنی مهم کردنشون بذارید بفهمن که خیلی برای استقلال و پرسپولیس مهم نیستن یه تیم معمولی و مدعی عین نفت تهران،صبا و سپاهان فقط همین که بازیشون میاد و میره و هیچ اتفاقی نمیوفته ...
امیر قلعه نوعی هم که از زمان بازیش ازش متنفر بودم ذره ای شعور و شخصیت نداره هروقت شامل این موارد شد می تونه بیاد راجع به فوتبال نظر بده امیر قلعه نوعی زمانی که مربی استقلالم بود من ازش متنفر بودم بازم مربی استقلال بشه ازش متنفرم و تقریبا سعی می کنم هرگز بازی هایی که امیر قلعه نوعی مربی استقلاله ورزشگاه نرم چون حالم ازش بهم میخوره.

جواب ترکها رو ندیم تا کوچیک بمونن و عین چند وقت اخیر فقط واسه خودشون پست بزنن و واسه خودشون تشکر کنن و بعدشم حال کنن که چقد مهمیم هیچی حضورمون رو نمی بینه.
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
من واقعا نمیدونم استقلالی هایی که میان اینجا و نظر میدن و میخان خودشونو تبرئن با چه رویی این کارو انجام میدن ، وقاحت هم حدی داره، اینا خیلی پررو تشریف دارن....
 

IMDB

عضو جدید
کاربر ممتاز
من واقعا نمیدونم استقلالی هایی که میان اینجا و نظر میدن و میخان خودشونو تبرئن با چه رویی این کارو انجام میدن ، وقاحت هم حدی داره، اینا خیلی پررو تشریف دارن....

بابا یکی اینو از برق بکشه خودشو کشت...:D
یکی نیست بگه اون موقعی که 11 نفره هم بودین کاری نکردین، بعده n سال یه بار مارو بردین اونم درست قبله بازیه داربی که از هر بازیی مهم تره، به قول گزارشگرتون اس اس 10 سال بود که شماها رو نبرده بود (البته این 10 سال شما کجایه این فوتبال بودین الله اعلم) اونیکه وقاحت و پررویی به حد اعلا رسونده شماهایین، چی دارین تو فوتبال؟ چه جامی؟ چه افتخاری؟ دو تابازیکنه بومیتو میتونی نام ببری؟ از دروازه بانتون که تو داماش بازی میکرد گرفته تا حاج صفیو امیر حسن صادقیو قلعه نوعیو و... بماند.
در ضمن نمیخواد به پرسپولیسیا حال بدی،اونا فعلا سوبله چوبله شدن این بازیم میبازن میشن پوبله شوبله شما خودشو ناراحت نکن،بازیو باختین دست به دامن اونا شدین؟!!:D
بین همه تیمهایه دنیا عشقست استقلال با داوری بی داوری با عدالت بی عدالت کلا میبریم فردوسی پورو فدراسیونو داورم همه اس اسین، اقا جون پول داریم میخریمشون نوش جونشون
ما تو ازادی بازیو باختیم ولی از دقیقه 3 گلوله بارونتون نکردیم
 

IMDB

عضو جدید
کاربر ممتاز
دوستان عزیز استقلالی خواهشا جواب ترکها رو ندید مجبور نیستیم که جوابشون رو بدیم جوابشون رو تو جدول و تو زمین دادیم به خدا جواب دادن بهشون فقط این توهم رو ایجاد می کنه که مهم هستن ما تو زمین این توهم ال کلاسیکو ایران و اون عکسای مضحک قبل از بازی( مخصوصا اینکه عکس فرهاد مجیدی رو برداشتن و عکس امیر کوتوله رو گذاشتن و بعدشم عکس بازیکنای پرسپولیس رو برداشتن و عکس عوامل فوتبال رو گذاشتن اونم با یه افتضاح گرافیکی و فتو شاپی ...) رو دادیم حالا به لطف داور فدراسیون یا هر کس دیگه ما بردیم شرافت و وجدان هم ربطی به برد بازی رفت نداره شرافت یعنی اینکه وقتی تیمت دو سه هفته به لطف داور می بره بیای و بگی داور اشتباه کرد و ما بردیم نمونش بازی با داماش.حالا این یه بارم به ضرر ما ... ولی وقتی اون موقع داور و فدراسیون خوبه و تا یه بار به ضررتون میشه داور و فدراسیون میشه بد میشه بی شرافتی...
دوستان بازم خواهش پست به پست جواب دادن به اینا یعنی مهم کردنشون بذارید بفهمن که خیلی برای استقلال و پرسپولیس مهم نیستن یه تیم معمولی و مدعی عین نفت تهران،صبا و سپاهان فقط همین که بازیشون میاد و میره و هیچ اتفاقی نمیوفته ...
امیر قلعه نوعی هم که از زمان بازیش ازش متنفر بودم ذره ای شعور و شخصیت نداره هروقت شامل این موارد شد می تونه بیاد راجع به فوتبال نظر بده امیر قلعه نوعی زمانی که مربی استقلالم بود من ازش متنفر بودم بازم مربی استقلال بشه ازش متنفرم و تقریبا سعی می کنم هرگز بازی هایی که امیر قلعه نوعی مربی استقلاله ورزشگاه نرم چون حالم ازش بهم میخوره.

جواب ترکها رو ندیم تا کوچیک بمونن و عین چند وقت اخیر فقط واسه خودشون پست بزنن و واسه خودشون تشکر کنن و بعدشم حال کنن که چقد مهمیم هیچی حضورمون رو نمی بینه.

البته در بی شخصیتی قلعه نوعی شکی نیست (ربطی به تراکتورم نداره)
زدن داور در پمپ بنزین، بازی با صباشون و همین بازی تنها مشت نمونه خرواره
اگه بحث فوتبالی کنن مام بحث میکنیم ولی بحثاشون اصن فوتبالی نیست

اون موقع که تو بازیه داماش و شهرداری با کمک داوری بردن (بازی با شاهینم اضافه کن) جناب قلعه نوعی منطقی میشدو میگفت تیم حریف خوب بود، حالا بازیو باخته همه شدن بی وجدانو بی عدالت!!!
با خودت چند چندی امیر خان؟
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز

شماهایین، چی دارین تو فوتبال؟ چه جامی؟ چه افتخاری؟ دو تابازیکنه بومیتو میتونی نام ببری؟ از دروازه بانتون که تو داماش بازی میکرد گرفته تا حاج صفیو امیر حسن صادقیو قلعه نوعیو و... بماند.


خوشم میاد که اینجور بحثارو باز میکنی تا یاد آوری کنم
صدقیان تبریزی
حجازی
دین محمدی
تو اون بازی که 5-1 بردین زننده 4 گلتون اکبرپور بود کی بود
دروازه بان حال حاظرتون رحمتی
مدیر عاملتوتنه کیه فتح الله زاده
بازم بگم ؟
عجب رویی دارین
ما افتخاری نداریم
هر تیمی تاج سر فدراسیون نمیشه که افتخار داشته باشه
ما افتخارمون اینه که در هر شرایط پشت تیم شهرمون هستیم مثل بعضی ها از رشت که داماش و ملوان هست طرف استقلال و نمیگیریم یا بختیاری باشه سرخ ابی باشه یا شیرازی با یا اصفهانی
ما افتخارمون اینه که نصف آزادیو پر میکنیم احساس میزبانی میکنیم اما شما ؟
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
استقلال بازیکنان خوبی داشت با پیوستن فدراسیون و کمیته ی داوران به این تیم استقلال دیگه واقعا کهکشانیه.
 

afshin_ss

عضو جدید
کاربر ممتاز
البته در بی شخصیتی قلعه نوعی شکی نیست (ربطی به تراکتورم نداره)
زدن داور در پمپ بنزین، بازی با صباشون و همین بازی تنها مشت نمونه خرواره
اگه بحث فوتبالی کنن مام بحث میکنیم ولی بحثاشون اصن فوتبالی نیست

اون موقع که تو بازیه داماش و شهرداری با کمک داوری بردن (بازی با شاهینم اضافه کن) جناب قلعه نوعی منطقی میشدو میگفت تیم حریف خوب بود، حالا بازیو باخته همه شدن بی وجدانو بی عدالت!!!
با خودت چند چندی امیر خان؟

آره بحث باهاشون فایده ای نداره مگه ما با طرفداران نفت تهران و صبا و سپاهان بحث می کنیم مگه هر چند وقت یه بار یکیشون میاد میگه ما بهتریم و قهرمانیم و ما هم خیلی ساده از کنارش میگذریم و نظرشون قابل محترمه ولی چون با اینا بحث می کنیم اینا اینطور متوهم میشن که واقعا مهم و مطرح هستن در کنار دو تیم پایتخت!!!

در مورد امیر خان هم واقعا حق داری یادمه یه بار تلفنی می گفت که فلانی حق نداره راجع به فوتبال اظهار نظر کنه چون فوتبالیست نیست و کارشناسی فوتبال نیست و کلا تخصص نداره راجع به کار ما نظر بده و همینطور در مورد داوری می گفت مگه فلان کارشناسی داوری هست که راجع به داوری حرف میزنه!!! ولی خودش به راحتی راجع به داوری حرف میزنه
خوبه آدم واقع بین باشه جاهایی که بازی به نفعشه رو بگه جاهایی هم که به ضررش هست رو هم بگه نه فقط هرجا ضرر دید رو بگه
و اگه نمی تونه اینقدر شرافت و مردانگی داشته باشه که عدالت رو تو رفتارش رعایت کنه بهترین کار به نظرم اینه که کلا نگه و ساکت باشه

امیر قلعه نوعی حرف چند هفته پیشش تو نود خیلی باحال بود من فرصت متنفر بودن از کسایی که از من متنفرن را ندارم و ... خیلی با مزه بود دقیقا جمله مصدق رو از رو یه نوشته خوند و ...

خودشم میدونه استقلالی های واقعی با وجود تمام افتخاراتش ازش متنفر فقط نمی دونم چرا این توهم رو زده که یه آدم خیلی بزرگه که همه دنیا دست به دست هم دادن تا بزننش زمین!!!
 
  • Like
واکنش ها: IMDB

ddrraaggoonn

عضو جدید
من واقعا نمیدونم استقلالی هایی که میان اینجا و نظر میدن و میخان خودشونو تبرئن با چه رویی این کارو انجام میدن ، وقاحت هم حدی داره، اینا خیلی پررو تشریف دارن....
شما خیلی پررو تشریف دارین که بعد اینم که میبازین میاین اینجا زبون درازی میکنین چرا موقعی که اشتباه داوری به نفع شماست به روی خودتون نمیارین حالا یه دفعه واسه ما یه پنالتی گرفتن دارین خودتانو میکشی
خوبه دو سه ساله اومدین بالا و اینقدر خودتونا ادم حساب میکنین...........
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
آره بحث باهاشون فایده ای نداره مگه ما با طرفداران نفت تهران و صبا و سپاهان بحث می کنیم مگه هر چند وقت یه بار یکیشون میاد میگه ما بهتریم و قهرمانیم و ما هم خیلی ساده از کنارش میگذریم و نظرشون قابل محترمه ولی چون با اینا بحث می کنیم اینا اینطور متوهم میشن که واقعا مهم و مطرح هستن در کنار دو تیم پایتخت!!!

eybi yox
eybi yox
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
شما خیلی پررو تشریف دارین که بعد اینم که میبازین میاین اینجا زبون درازی میکنین چرا موقعی که اشتباه داوری به نفع شماست به روی خودتون نمیارین حالا یه دفعه واسه ما یه پنالتی گرفتن دارین خودتانو میکشی
خوبه دو سه ساله اومدین بالا و اینقدر خودتونا ادم حساب میکنین...........
پنالتی ؟
اشتباه ؟
اخراجی کرد کمر تیمو شکست
هنوز خیلی مونده بدونین
آره اومدم که نگین که باختن جیم فنگ کردن
 
بالا