كسي كه بچه‌هاي يتيم را سرپرستي مي‌كند، آدم بدي نيست؛ حميد استيلي: صادق‌تر از علي كريمي نديده‌ام

حميد استيلي گفت: تا اينجاي ليگ برتر به نتايجي كه دلخواه ما بوده است نرسيده‌ايم، اما اميدواريم در بازيهاي بعد به نتايج لازم دست پيدا كنيم.

سرمربي تيم فوتبال شاهين بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درخصوص ديدار اين هفته تيمش برابر تراكتورسازي تبريز و وضعيت آمادگي بازيكنان شاهين اظهار كرد:‌ شكر خدا شرايط خوبي داريم و به غير از كرميان و پورخسرواني كه مصدوم هستند ساير بازيكنان آماده انجام يك بازي خوب برابر تراكتورسازي هستند.

استيلي افزود: ما بازي خوب و قابل قبولي را جلوي سپاهان انجام داديم و فقط روي يك ضربه ايستگاهي گل خورديم، در حالي كه مي‌توانستيم نتيجه بهتري هم در اين ديدار كسب كنيم. تراكتورسازي هم تيم خوب و پرطرفداري است و ما سعي مي‌كنيم با ارائه اين بازي خوب و زيبا به نتيجه مورد نظر دست پيدا كرده و هوادارانمان را خوشحال كنيم.

حميد استيلي در ادامه در ارتباط با عملكرد شاهين بوشهر تا هفته چهارم ليگ برتر گفت: به نظر من روند تيمي ما روند كاملا رو به جلويي بوده است. ما در تمامي بازيها نمايش خوبي داشته‌ايم، اما متاسفانه نتوانستيم آن نتيجه‌اي كه از بازيهايمان مي‌خواستيم را كسب كنيم كه اميدوارم در ديدارهاي بعد اين مشكل نيز برطرف شود.

سرمربي شاهين بوشهر همچنين در مورد فشردگي بازيهاي ليگ برتر ادامه داد: ما سعي كرده‌ايم با اين فشردگي كنار بياييم و در اين راستا تمرينات ريكاوري را پس از هر بازي به خوبي انجام داده‌ايم. البته بايد بگويم كه شرايط آب و هوايي بوشهر شرايط ويژه‌اي است چرا كه ما بايد در يك هواي شرجي همواره تمرين كنيم كه اين كار بازيكنان ما را خيلي سخت مي‌كند. اما به هر صورت ما سعي كرده‌ايم با اين شرايط خود را وفق دهيم.

حميد استيلي در ادامه درخصوص اخراج علي كريمي از استيل آذين و مسائل پيش آمده پس از آن و اينكه آيا اصلا اين اتفاقات براي فوتبال ما درست يا خير، به ايسنا گفت: من يك سال با علي در استيل آذين كار كردم. او يك بازيكن بسيار باصداقت است كه اگر با او روراست باشيد، او نيز با شما روراست است اما اگر خلاف اين باشد، او انتقادات خود را مطرح مي‌كند و در اين ميان از هيچ كسي نيز ابايي ندارد.

استيلي ادامه داد: علي كريمي سال گذشته بهترين بازيكن ليگ برتر بود و ما هم خيلي با او راحت بوديم و رابطه بسيار خوب و صميمانه‌اي با يكديگر داشتيم. در رابطه با مساله روزه‌خواري علي كريمي هم بايد بگويم كه من فكر مي‌كنم 95 درصد بازيكنان ما روزه نمي‌گيرند. حتي سال گذشته كه من در استيل آذين بودم به دليل شرايط سختي كه در ليگ حاكم بود و فشردگي‌اي كه در آن زمان در بازي‌هاي ليگ وجود داشت، بيشتر بازيكنان استيل آذين نمي‌توانستند روزه بگيرند و من فكر مي‌كنم كه حداكثر يك يا دو بازيكن در آن زمان در تيم ما روزه‌ مي‌گرفتند.

حميد استيلي افزود: به نظر من اين يك موضوع كاملا طبيعي است كه فوتباليست‌ها به دليل شرايط سختي كه دارند نمي‌توانند روزه‌ بگيرند اما من بايد بگويم كه اين برخوردي كه با علي كريمي انجام شد، اصلا درست نبود چرا كه او يك بازيكن كاملا باصداقت و به معناي واقعي يك مسلمان است.

استيلي با بيان اينكه فردي كه از بچه‌هاي يتيم سرپرستي مي‌كند مطمئنا نمي‌تواند انسان بدي باشد، گفت:‌ علي كريمي بازيكني است كه از لحاظ انساني به معناي واقعي خوب و كامل است و شايد كسي هم نداند كه او چند بچه يتيم را سرپرستي مي‌كند و اين درست نيست كه به دلايل واهي كريمي را كه بسيار هم براي فوتبال كشور زحمت كشيده است، محروم كرده و از اين طريق با آبروي او نيز بازي كنيم.

سرمربي شاهين بوشهر اضافه كرد: علي يك بازيكن رك و صريح است كه حرف‌هاي خود را صادقانه و بدون ترس از هيچ كسي به زبان مي‌آورد چرا كه او از لحاظ فوتبالي آن قدر قوي هست كه به ديگران محتاج نباشد و سخنان خود را در عين صداقت مطرح كند. من باز هم مي‌گويم كه وقتي فردي اين گونه به بچه‌هاي يتيم كمك مي‌كند نمي‌تواند انسان بدي باشد.

بازيكن سابق تيم ملي و پرسپوليس گفت: هر كسي بايد جوابگوي كارهاي خودش باشد. بايد توجه كنيم كه اين بازيكنان از شعور بالايي برخوردارند. علي كريمي نيز مانند ديگر بازيكنان ايراني كه در خارج از كشور حضور داشته‌اند، روزه‌هاي خود را مي‌گرفته‌اند و اين گونه نيست كه حالا ما بخواهيم اين بازيكن را به دليل روزه‌خواري محكوم كنيم.

حميد استيلي تاكيد كرد:‌ من هيچ بازيكني را مثل علي كريمي نديدم كه اين قدر باصداقت باشد و انتقادهاي خود را به طور صريح بگويد. به علاوه اينكه كريمي وقتي انتقاد مي‌كند، هميشه در رابطه با حق ديگران و نه حق خودش انتقاد مي‌كند كه اين واقعا نشان از بزرگي او دارد. شايد كريمي از تيم ملي هم كنار گذاشته شده باشد، اما او آن قدر بزرگ است كه براي ثابت كردن خود به كسي احتياج ندارد.

انتهاي پيام


ایسنا
 

sh85

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
واقعا مرد هست
یادمه یه بار یکی از فوتبالیست های قدیمی توی بیمارستان افتاده بود (اسمش یادم نیست )و هیچ کس هم نه پولی بهش کمک کرده بود و نه هیچ کس اقدامی برای کمک به اون بنده خدا انجام داد
وقتی علی کریمی فهمید همه پول بیمارستان را تا بهبودی کامل بر عهده گرفت بدون این که نه حتی توی 90 بگه و یا توی مجله ها را پر کنه و من فقط این اخبار را یک بار از توی VOA شنیدم و حتی 90 هم در این باره حرفی نزد !!!
از این کارا کم نکرده
جالبه همه می گن حضرت علی مرد بود چون حقیقت را می گفت و تحت هیچ عنوان حاضر به گفتن دروغ نبود ولی یه نفر که توی این دوره زمونه پیدا شده و بدون در نظر گرفتن منافع خودش حقیقت را می گه ( نه مثل بقیه بگه همه چیر عالیه و همه خوبن و .. و یا دروغ مصلحتی !!! ) می زنن خرابش کنن !
 
بالا