Sarp
مدیر بازنشسته
برخی مشترکان تلفن ثابت در تهران با دریافت قبوض دوره جدید خود معتقد بودند که مبلغ قبض شان بیش تر از دوره های قبلی بوده و این در حالی است که میزان استفاده ی آن ها همانند دوره های پیشین بوده است و در نتیجه این سوال برایشان به وجود آمده که آیا تعرفه مکالمات تلفن ثابت افزایش یافته یا این افزایش مبالغ در قبض ها دلیل دیگری داشته است؟
به گزارش ایسنا، برخی از شهروندان از درج ارقام غیر واقعی کارکرد تلفن ثابت برروی قبض های تلفن انتقاد کردند. به عنوان مثال برخی مشترکان معتقدند که رقم کنونی کارکرد تلفن ثابت منزلشان نسبت به رقم قبض پیشین به دو برابر افزایش یافته است.
ظاهرا طبق قانون، حداقل کارکرد تلفن ثابت در یک دوره 200 پالس است و اگر مشترکی نیز کم تر از این میزان از تلفن ثابت استفاده کند، باز هم هزینه 200 پالس از وی اخذ می شود.
مدیر کل روابط عمومی مخابرات استان تهران در پاسخ به این ادعای برخی از مشترکان تلفن ثابت مبنی بر این که ظاهرا تعرفه های تلفن ثابت در دوره جدید افزایش یافته به خبرنگار ایسنا گفت: هیچ تفاوتی در تعرفه ها صورت نگرفته و قیمت ها تغییری نکرده اند.
محمد خجسته نیا افزود: رگولاتوری مسوول نظارت بر عملکرد مخابرات است و می توان گفت هیچ تخلفی در افزایش تعرفه های تلفن ثابت صورت نگرفته و روال تعرفه ها به صورت قبلی است.
مدیر کل روابط عمومی مخابرات استان تهران در ادامه ابراز کرد: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می تواند بر این موضوع نظارت کرده و شارژینگ را محاسبه کند.
اما مشترکان چگونه می توانند از این موضوع اطمینان حاصل کنند که تعرفه مکالمات تلفن ثابت آن ها بیش تر از آنچه که باید محاسبه نشده و نحوه محاسبه به چه صورتی است؟
اما معاون اعمال مقررات و نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گفت وگو با خبرنگار ارتباطات ایسنا در این باره تاکید کرد که تعرفه مکالمات تلفن ثابت افزایش نداشته و این موضوع صحت ندارد.
حسن رضوانی خاطر نشان کرد: بررسی های لازم در رابطه با این موضوع را انجام دادیم و بحث افزایش تعرفه ها صحت ندارد و چنانچه کسی در این رابطه معترض است، می تواند پرینت مکالمات خود را دریافت کرده و برای رسیدگی به شرکت مخابرات استان تهران مراجعه و پیگیری کند.
منبع: ایسنا (isna.ir)
به گزارش ایسنا، برخی از شهروندان از درج ارقام غیر واقعی کارکرد تلفن ثابت برروی قبض های تلفن انتقاد کردند. به عنوان مثال برخی مشترکان معتقدند که رقم کنونی کارکرد تلفن ثابت منزلشان نسبت به رقم قبض پیشین به دو برابر افزایش یافته است.
ظاهرا طبق قانون، حداقل کارکرد تلفن ثابت در یک دوره 200 پالس است و اگر مشترکی نیز کم تر از این میزان از تلفن ثابت استفاده کند، باز هم هزینه 200 پالس از وی اخذ می شود.
مدیر کل روابط عمومی مخابرات استان تهران در پاسخ به این ادعای برخی از مشترکان تلفن ثابت مبنی بر این که ظاهرا تعرفه های تلفن ثابت در دوره جدید افزایش یافته به خبرنگار ایسنا گفت: هیچ تفاوتی در تعرفه ها صورت نگرفته و قیمت ها تغییری نکرده اند.
محمد خجسته نیا افزود: رگولاتوری مسوول نظارت بر عملکرد مخابرات است و می توان گفت هیچ تخلفی در افزایش تعرفه های تلفن ثابت صورت نگرفته و روال تعرفه ها به صورت قبلی است.
مدیر کل روابط عمومی مخابرات استان تهران در ادامه ابراز کرد: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می تواند بر این موضوع نظارت کرده و شارژینگ را محاسبه کند.
اما مشترکان چگونه می توانند از این موضوع اطمینان حاصل کنند که تعرفه مکالمات تلفن ثابت آن ها بیش تر از آنچه که باید محاسبه نشده و نحوه محاسبه به چه صورتی است؟
اما معاون اعمال مقررات و نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گفت وگو با خبرنگار ارتباطات ایسنا در این باره تاکید کرد که تعرفه مکالمات تلفن ثابت افزایش نداشته و این موضوع صحت ندارد.
حسن رضوانی خاطر نشان کرد: بررسی های لازم در رابطه با این موضوع را انجام دادیم و بحث افزایش تعرفه ها صحت ندارد و چنانچه کسی در این رابطه معترض است، می تواند پرینت مکالمات خود را دریافت کرده و برای رسیدگی به شرکت مخابرات استان تهران مراجعه و پیگیری کند.
منبع: ایسنا (isna.ir)