فردا دانشگاه شريف ميزبان هکرهاست

fatemeh-r

عضو جدید
مسابقات نفوذ و دفاع در فضای مجازی از فردا سه شنبه در دانشگاه صنعتی شریف آغاز می شود و در طی آن تیمها در سه حوزه هک و نفوذ و دفاع، طراحی پوستر و کاریکاتور‌ و معرفی روشهای خلاقانه در نفوذ و دفاع به رقابت می پردازند.
مجموعه رقابتهای نفوذ و دفاع در فضای مجازی در سه محور هک و نفوذ و دفاع، طراحی پوستر و کاریکاتور‌های ترویجی و معرفی روشهای خلاقانه در نفوذ و دفاع از سوی مرکز آپا دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.
محور اول این مسابقات فردا سه شنبه 7 تیرماه برگزار می شود و طی آن تیمهای شرکت کننده در حوزه های مختلفی چون مسائل و سوالات امنیتی، نفوذگری در وب، شکست الگوریتم ها و پروتکل های رمزنگاری، اکسپلویت نویسی و چالشهای مرتبط با شواهد جرائم رایانه ای با یکدیگر به رقابت می پردازند.
مسابقه طراحی پوسترها و کاریکاتورهای ترویجی محور دوم این رقابتها است. پوسترها و کاریکاتورهای طراحی شده باید از خلاقیت، جذابیت و تاثیرگذاری قابل توجهی برخوردار و حاوی پیامی درباره یک یا چند موضوع مهم در حوزه امنیت فضای تبادل اطلاعات در سطحی عمومی باشد.
بخش‌ سوم رقابتها، مسابقه معرفی روشهای کاربردی نوین و خلاقانه در نفوذ و دفاع است که در آن به ارائه آخرین روشهای کاربردی در نفوذ و دفاع در فضای مجازی و تبادل دانش حاصله در کشور پرداخته می شود.
این مسابقات از فردا سه شنبه 7 تیرماه به صورت حضوری از ساعت 9 تا 18 برگزار می شود. کلیه تیم‌ها باید ساعت 8 صبح در محل مسابقه حضور داشته باشند. به هریک از تیم ها حداکثر 3 نود برای اتصال به شبکه محلی و اینترنت داده خواهد شد. تامین سیستم و ابزارهای مورد نیاز برای شرکت در مسابقه به عهده تیم ها است. داشتن حداقل یک سیستم کامپیوتری دارای کارت شبکه ضروری است. قبل از شروع مسابقه ارتباط کلیه تیم ها به شبکه بررسی خواهد شد.
ایجاد حملات BruteForce بر روی هر بخشی از مسابقه ممنوع است. تیمی که اقدام به این حمله کرده باشد از ادامه مسابقه محروم خواهد شد.
گفتنی است در بخش هک و نفوذ به تیم اول مبلغ 30 میلیون ریال، تیم دوم: مبلغ 20 میلیون ریال و تیم سوم مبلغ 10 میلیون ریال اعطا می شود. نفرات اول و دوم بخش طراحی پوستر و کاریکاتورهای ترویجی به ترتبیب مبلغ 20 و 10 میلیون ریال به عنوان جایزه اهدا می شود.
در بخش ارائه های خلاقانه به هریک از 6 ارائه برگزیده مبلغ 20 میلیون ریال به عنوان جایزه اهدا خواهد شد. جوایز برگزیدگان در مراسم پایانی رقابتها در 8 تیرماه اهدا خواهد شد.
 
بالا