امین قیاسی 1986
عضو جدید
سلام
بعد از ماهها نظریه پردازی کمپانی فراری به طور رسمی مدل جدید4 را رو کرد که آن را در نمایشگاه خودرو ژنو به نمایش در خواهد آورد.
اساسا چهره scaglietti 612 با چهره خشنتری جایگزین شده است.
pinin farina با ترکیب عناصری از مدل های 458 ایتالیا، کالیفرنیا و gtb 599 این محصول را طراحی نموده است.
نکته قابل توجه این است که این خودرو با وجود اینکه در کلاس شوتینگبک قرار گرفته در صورت باز بودن صندلیهای عقب 450 لیتر حجم بار ارائه میدهد و در صورت خواباندین آنها این فضا به 800 لیتر افرایش مییابد.
زیربندی این اتومبیل از سیستم تعلیق و شاسی کاملا جدیدی بهره مند است به طوری که هر 4چرخ از سیستم تعلیق مستقلی برخوردارند وهمچنین از سیستم کمک فنرهای تنظیم شونده با قدرت مغناطیسی و ترمزهای سرامیک کربن با مارک brembo استفاده شده است.
مهمتر اینکه این خودرو برای اولین بار در تاریخ فراری به سیستمهای پیشرفتهruotomotrici و سیستم 4چرخ متحرک مجهز شده که بیشتر به چرخهای عقب گرایش دارد که عملکرد آن در همه شرایط جوی به صورت پیوسته و با توزیع نیروی گشتاوری هوشمند پیشبینی شده در بین همه 4wdها رکوردهای کم سابقه ای به ثبت رسانده است.
در زیر کاپوت نیروی خودرو به وسیله یک پیشرانه 6.3 لیتری از نوع V12 با قدرت 651 اسب بخار و حداکثر گشتاور 683 نیوتن متر تامین می شود.
موتور این اتومبیل به یک جعبه دنده با کلاچ دوگانه متصل است که قادراست این کانسپت 1790کیلوگرمی را طی مدت3.7 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر در ساعت برساند. همچنین سرعت این خودرو حداکثر به 335کیلومتر بر ساعت می رسد.
به علاوه این خودرو از یک سیستم سوخت ترکیبی بهرهمند است که مصرف سوخت آن در صد کیلومتر سیکل ترکیبی به 15.4 لیتر میرسد و میزان انتشار گاز co2 را درمحیط به 360گرم درهر کیلومتر میرساند.
با وجود اینکه هنوز این خودرو در نمایشگاه ژنو پرده برداری نشده، طرحی از گونه اسپایدر آن نیز منتشر شده است که در تصاویر شاهد آن هستید.
CAR MAGAZINE Londan
بعد از ماهها نظریه پردازی کمپانی فراری به طور رسمی مدل جدید4 را رو کرد که آن را در نمایشگاه خودرو ژنو به نمایش در خواهد آورد.
اساسا چهره scaglietti 612 با چهره خشنتری جایگزین شده است.
pinin farina با ترکیب عناصری از مدل های 458 ایتالیا، کالیفرنیا و gtb 599 این محصول را طراحی نموده است.
نکته قابل توجه این است که این خودرو با وجود اینکه در کلاس شوتینگبک قرار گرفته در صورت باز بودن صندلیهای عقب 450 لیتر حجم بار ارائه میدهد و در صورت خواباندین آنها این فضا به 800 لیتر افرایش مییابد.
زیربندی این اتومبیل از سیستم تعلیق و شاسی کاملا جدیدی بهره مند است به طوری که هر 4چرخ از سیستم تعلیق مستقلی برخوردارند وهمچنین از سیستم کمک فنرهای تنظیم شونده با قدرت مغناطیسی و ترمزهای سرامیک کربن با مارک brembo استفاده شده است.
مهمتر اینکه این خودرو برای اولین بار در تاریخ فراری به سیستمهای پیشرفتهruotomotrici و سیستم 4چرخ متحرک مجهز شده که بیشتر به چرخهای عقب گرایش دارد که عملکرد آن در همه شرایط جوی به صورت پیوسته و با توزیع نیروی گشتاوری هوشمند پیشبینی شده در بین همه 4wdها رکوردهای کم سابقه ای به ثبت رسانده است.
در زیر کاپوت نیروی خودرو به وسیله یک پیشرانه 6.3 لیتری از نوع V12 با قدرت 651 اسب بخار و حداکثر گشتاور 683 نیوتن متر تامین می شود.
موتور این اتومبیل به یک جعبه دنده با کلاچ دوگانه متصل است که قادراست این کانسپت 1790کیلوگرمی را طی مدت3.7 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر در ساعت برساند. همچنین سرعت این خودرو حداکثر به 335کیلومتر بر ساعت می رسد.
به علاوه این خودرو از یک سیستم سوخت ترکیبی بهرهمند است که مصرف سوخت آن در صد کیلومتر سیکل ترکیبی به 15.4 لیتر میرسد و میزان انتشار گاز co2 را درمحیط به 360گرم درهر کیلومتر میرساند.
با وجود اینکه هنوز این خودرو در نمایشگاه ژنو پرده برداری نشده، طرحی از گونه اسپایدر آن نیز منتشر شده است که در تصاویر شاهد آن هستید.
CAR MAGAZINE Londan