عکس اولین قایق زیردریایی الکتریکی جهان

s_talone

کاربر فعال تالار زبان انگلیسی ,
کاربر ممتاز
شرکتی آمریکایی نوعی قایق را تولید و عرضه کرده است که می توان به صورت همزمان به عنوان قایق و زیردریایی از آن استفاده کرده و از مناظر رو و زیر آب در کنار هم استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، درست مانند نقلیه های دو چرخ Segway که در تلاش بود جهان حمل و نقل را با دوچرخ های الکتریکی خود متحول کند، شرکتی به نام Raonhaje نیز تلاش کرده است با قایق EGO خود تلاشی مشابه را در زیر آب به آزمایش بگذارد.
GEO اولین نیمه زیردیایی یک پارچه جهان است که برای استفاده از آن به دوره های آموزشی پیچیده ویژه راندن یک زیردریایی نیازی نخواهد بود.
این نیمه قایق نیمه زیردریایی کاملا الکتریکی بوده و عملکردی مشابه با خودرو دارد و همین عملکرد می تواند شباهت ظاهر آن را به خودورهای الکتریکی توضیح دهد.
موادی که در ساخت این قایق به کار گرفته شده است غالبا از مواد سازنده آکواریوم است تا قایق در برابر فشار آب از خود مقاومت نشان داده و نور خورشید را از خود عبور دهد. سرعت این قایق-زیردریایی 4 گره در ساعت بوده و با یک بار شارژ می تواند 6 تا 10 ساعت روشن باقی بماند.
بر اساس گزارش گیزمودو، از دیگر تجهیزات موجود در این قایق می توان به سیستم کنترلی LCD، سیستم کنترل باطری، رادیوی VHF دو بانده، عمق سنج دیجیتال، قطب نما و ساعت اشاره کرد.
 

semiramis261

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
 

Similar threads

بالا