عطر های مخصوص متولدین هر ماه

aranika.com

عضو جدید
عطرهای ماه تولد که معمولا در فروشگاه ها تبلیغ می شود، حقیقتا واقعیت ندارد و با توجه به روابط طالع بینی، عطرهایی با رایحه های مختلف را برای ماه های مختلف در نظر می گیرند که بررسی علمی ندارد و حدودی درست است. اما شما می توانید از آن عطرها استفاده کنید یا عطر مورد نظر خودتون را انتخاب کنید.


ما در این وبلاگ قصد داریم به بررسی دوازده ماه سال بپردازیم و بطور تقریبی رایحه عطرهایی که نزدیک به ماه های سال است را معرفی کنیم.



فروردین
متولدین این ماه که از مدیران و رهبران مشتاق به چالش های متعدد هستند، پروژه های زیادی را در دست دارند. البته وقتی تعادل روحی خود را از دست می دهند در اتمام امور دچار مشکل می شوند. پیشنهاد ما خرید عطر با رایحه چوب سرو است که بتواند ثبات بیشتری به آنها بدهد.

اردیبهشت
احساسی و معتمد بودن از ویژگی های متولدین این ماه است. از طرفی با اینکه همیشه دنبال بهترین ها برای خود هستند اما کمی کوته فکر و لجوج هستند. پیشنهاد ما خرید عطرهایی با رایحه گل تنباکو یا عنبر کهربایی است که باعث می شود ذهن را باز کند و بسیار موثر است.

خرداد
خردادی ها که به ارتباط و تعامل شهرت دارند، اما متعال و آرام هستند و با دوستان شوخ طبع و باهوش تعامل دارند. خرید عطرهایی با رایحه اسطوخودوس این دوگانگی شخصیت را به طرز زیبایی متعادل خواهد کرد.

تیر
برای تعادل در رفتار تیر ماهی ها خرید عطری با رایحه گل یاسمن مناسب است چرا که خلق و خوی بسیار وابسته و احساسی دارند و سرسخت و وفادار هستند اما گاهی از حد خود خارج می شود و به فردی تهدید آمیز تبدیل می شوند که این رایحه می تواند آن را کنترل کند.

مرداد
متولدین رمانتیک و مثبت اندیش این ماه که تمایل به لاف زدن هم دارند و عاشق توجه و دیده شدن توسط دیگران هستند و برای حمایت از ذات رمانتیکی خود از خرید عطر با رایحه رز که ماهیت خصوصیات این ماه را متعادل می کند استفاده می کنند.


شهریور
خرید عطرهایی با رایحه کندر
که صفا و آرامش را بیشتر می کند باعث می شود متولدین این ماه که بسیار وفادار و باریک بین هستند، سخت گیری های خود را تا حدی کنار بگذارند.

مهر
باهوش، زیرک و با سیاست از خصوصیات این ماه می باشد. کسانی که متولد این ماه هستند، سازگاری با شرایط و دیگران باعث می شود که دیگران آنها را تنبل تصور کنند. اما حقیقتا اینطور نیست. خرید عطرهایی با رایحه فلفل به آنها انرژی خواهد داد که تعادل خود را در شرایط حفظ کنند.

آبان
خرید عطرهایی با رایحه گل مریم
کاملا با شخصیت این ماه هماهنگ است چرا که متولدین آبان کاملا از خود مطمئن بوده که سبب سرزندگی آنان شده است. و آنها با جشن ها و دورهمی ها از تحسین دیگران لذت می برند و گاهی آنقدر غرق این موضوع بوده که رفتار با دشمنان را درست مانند دوستان از خود بروز می دهند.

آذر
اعتماد به نفس و دست دلبازی از خواص متولدین این ماه است. بدلیل ماجراجویی، انرژی آنها بسیار بیشتر از حد معمول می شود و برای آنها خرید عطرهایی با رایحه گیاه وتیور مناسب می باشد.

دی
متولدین این ماه رهبری قوی و کارآمد هستند. بی ریایی و مصصم بودن از خصوصیات آنهاست، اما شاید لازم باشد کمی احساساتی باشند به همین دلیل خرید عطرهایی با رایحه یاس به آنها کمک خواهد کرد.

بهمن
برای برقراری تعادل در این ماه خرید عطرهایی با رایحه بهار نارنج مناسب است. چون آنها گاهی خیلی صادق و علاقه مند به عدالت و گاهی متکبر و مصمم هستند.

اسفند
متولدین این ماه آسان گیر، خیال پرداز و دارای قوه تخیل بسیار زیاد هستند برای همین خرید عطرهایی با رایحه چوب صندل می تواند کمی از حالت عرفانی آنها بکاهد و به حقیقت نزدیک تر سازد.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

plant_biology

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
براي من كه نوشته عطر با رايحه ي رز!
تا حالا عطر نخريدم فقط ادكلن ،كلا همه وسايلم ادكلني ! حتي چادرنمازو جانمازم! به قول مامانم ادكلن رو دو روزه تموم مي كنم!
 

naghmeirani

مدیر ارشد
عضو کادر مدیریت
مدیر ارشد
عطرهایی با رایحه گل مریم

منم عطر تلخ دوس دارم
 

Similar threads

بالا