صاحبان کسب و کار میتوانند از درگاه پرداخت استفاده کنند

mahshid32

عضو جدید
امروزه خرید و فروش محصولات و خدمات آنلاین سریعتر از همیشه است. صاحبان کسب و کار میتوانند از درگاه پرداخت استفاده کنند. درگاه پرداخت یک سیستم امن و خودکار است که پرداخت را از خریدار می گیرد و به تاجر تحویل می دهد. این سرویس پرداخت را پردازش می‌کند، آن را مجاز می‌کند و سپس بر اساس اطلاعات دریافتی، تراکنش را می‌پذیرد یا رد می‌کند.درگاه پرداخت آنلاین مزایای بسیاری را برای صاحبان کسب و کار فراهم می کند،مانند:
  • قبول تمامی کارت های اعتباری اصلی، کارت های نقدی به سرعت و ایمن
  • کاهش هزینه های سربار و افزایش فروش
  • از داده های مشتری و کسب و کار با امنیت سازگار با PCI محافظت کنید
  • از ابزارهای مدیریتی که شامل گزارش‌های دقیق، دسته‌بندی، خالی‌ها و برگشت‌ها هستند، بهره ببرید
صاحبان کسب و کار دارای درگاه پرداخت آنلاین این امکان را دارند که از درگاه بانکی، سبد خرید آنلاین و حتی برنامه های کاربردی گوشی های هوشمند برای پذیرش پرداخت استفاده کنند.
درگاه پرداخت یا کارتخوان؟
یک درگاه پرداخت مانند کارتخوان عمل می کند، با این تفاوت که این راه حل مجازی به صاحبان کسب و کار اجازه می دهد تا به صورت دستی اطلاعات کارت بانکی را در رایانه خود برای پردازش تراکنش وارد کنند. برخلاف ماشین‌های پردازش کارت اعتباری سنتی، درگاه بانکی انعطاف‌پذیرتر است، نیازی به سخت‌افزار ندارد و فضای تجاری را اشغال نمی‌کند. استفاده از پایانه‌های مجازی آسان است، از آنجایی که همه چیز به صورت آنلاین انجام می شود، تجار مجبور نیستند برای کارتخوان پول خرج کنند.
استفاده تاجر از درگاه پرداخت واسط به چه صورت است؟
قریباً هر نوع تاجری می تواند از درگاه بانکی بهره مند شود. صاحبان کسب و کار که سفارشات خود را از طریق پستی ارسال میکنند، می توانند از یک درگاه پرداخت برای پردازش فوری کارت های اعتباری و سایر اشکال پرداخت استفاده کنند. مشاغل خانگی همچنین می توانند از درگاه های پرداخت با درگاه پرداخت آنلاین برای پردازش سریع و آسان پرداخت های مشتری استفاده کنند. آنها همچنین می توانند گزارش های دقیق ایجاد کنند که می تواند مدیریت حساب و تشکیل پرونده مالیاتی را ساده کند، نام این سیستم درگاه پرداخت واسط است که در ایران گاها به عنوان پرداخت یار نیز شناخته می شود، پس شما نیز میتوانید از تمام این امکانات در کشورمان برخوردار باشید.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

masoudfn

عضو جدید
از شرکت های پرداخت یار مثل، زرین پال، رایان پی، ایدی پی، زیبال و... میتونید درگاه پرداخت بصورت واسط دریافت کنید، از نظر کارمزد، تسویه، پشتیبانی باید شرکت را مورد ارزیابی قرار بدید و براساس شرایط خودتون تصمیم بگیرید از کدوم استفاده کنید.

اگر هم دارای مجوز کسب و کار (روزنامه رسمی)، نماد، کد مالیاتی و ... هستید میتونید درگاه پرداخت مستقیم از شرکت های psp بگیرید، مثل به پرداخت ملت، آسان پرداخت و..
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
بالا