شیعه شدن یک مسیحی در سوگ امام علی (ع)

!AnGel!

عضو جدید
کاربر ممتاز
شیعه آنلاین: اخبار رسیده از شهر کربلای معلا حاکی از آن است که یک شهروند مسیحی عراقی در شب شهادت أمیرالمؤمنین علی (علیه السلام) با حضور در حرم سید و سالار شهیدان، أباعبدالله الحسین (علیه السلام) به دین مبین اسلام و مذهب شیعه گروید.

در همین راستا «علی عارف الموسوی» از مسئولان بخش فرهنگی آستان مقدس امام حسین (علیه السلام) پس از اعلام این خبر، گفت: نام این شهروند مسیحی «عمر عصام جرجیس» است. او با زبان روزه به حرم أباعبدالله (علیه السلام) آمد و به دین اسلامی و مذهب شیعه اثنی عشری گروید.
«علی عارف الموسوی» در ادامه افزود: این جوان تازه شیعه شده، درگذشته زمینه مناسبی برای تغییر دین و مذهب خود داشت زیرا پیش از این دو تن از خاله های وی به دین اسلام و مذهب شیعه گرویده بودند و به مرور زمان روی او تأثیر گذاشته بودند. او با آغوشی باز دین مبین اسلام و مذهب اهل بیت (علیهم السلام) را پذیرفت.

او همچنین گفت: «عمر عصام جرجیس» اطلاعات خوبی در مورد دین اسلامی و مذهب تشیع داشت زیرا با خاله ها و دوستان خود صحبت های زیادی کرده بود اما با این حال برخی ضروریات مانند چگونگی نماز خواندن و روزه گرفتن و دیگر واجبات دینی را برای او شرح دادیم. پس از آن او به زیارت أباعبدالله الحسین (علیه السلام) رفت.




منبع:shia-online.ir
 
Similar threads
Thread starter عنوان تالار پاسخ ها تاریخ
محمدیان جرج جرداق مسیحی امام علی (ع) 7

Similar threads

بالا