شبیه سازی دو بعدی

iostream.h

عضو جدید
سلام...
من بعد از چهار سال به شبیه سازی دو بعدی برگشتم...
اما با یه سر مشکل برخوردم...
نصب سرور و مانیتور و...یام رفته!
اینجا کسی می تونه کمک کنه به من؟!
 

s.monfared

عضو جدید
سلام...
من بعد از چهار سال به شبیه سازی دو بعدی برگشتم...
اما با یه سر مشکل برخوردم...
نصب سرور و مانیتور و...یام رفته!
اینجا کسی می تونه کمک کنه به من؟!
سلام
به دو صورت میتونید نصب کنید
1) pakage رو دانلود کنید با دستور dpkg -i pakageName نصب کنید
2)سورس سرور رو دانلود کنید و توی خط فرمان configure, make, make install کنید
من راه دوم رو پیشنهاد میکنم،اگر باز سوالی بود بپرسید.
 

Similar threads

بالا