iostream.h
عضو جدید
سلام...
من بعد از چهار سال به شبیه سازی دو بعدی برگشتم...
اما با یه سر مشکل برخوردم...
نصب سرور و مانیتور و...یام رفته!
اینجا کسی می تونه کمک کنه به من؟!
من بعد از چهار سال به شبیه سازی دو بعدی برگشتم...
اما با یه سر مشکل برخوردم...
نصب سرور و مانیتور و...یام رفته!
اینجا کسی می تونه کمک کنه به من؟!