yalda neshin
اخراجی موقت
فعلا که داره حالشو میبره
حالا چه صد حیف چه هزار حیف
حالا چه صد حیف چه هزار حیف
ای بابا قرار نشد دعوا و دلخوری پیش بیادا .
روی هم دیگرو ماچ کنید . توی باشگاه هر روز دارین همدیگرو میبینید ، چجوری میگی باهات روبرو نشم ؟؟؟؟!
تو هي خداحافظي مي كني هي مي ري هي مياي.......تكليفو روشن كنا.......بیا شادمهرباز جون...
اممممممممممممممچچچچچ
اممممممممممممممممچ
بسه دیگه همه صورتمو خیس کردی
مرسی لطف داری.فقط امیدوارم تا اخر این بحث دعوامون نشه!چون من دل پری از این بشر دارم!با دختر خالم کلی جنگ داشتم سر شادمهر
راستی اول از همه ممنوم ازت چون خیلی خوب جواب میدی.
اما درباره ی اینهایی که گفتی گرچه اون اهنگهایی که مثال زدی رو من به شخصه اصلا خوشم نیومد ولی چون اطرفم دیدم کسایی که خوششون اومده بود قبول میکنم ازت.
اما اینکه میگی پیشرفت! یعنی واقعا فکر میکنی موزیک شادمهر پیشرفت کرده؟ اگه پیشرفت کرده پس چرا اونجا هم طرفداراشو پیا نکرده؟ مردم ایران دشمن شادمهر که نیستن! همه یه روزی طرفداراش بودن اصلا شادمهر به خاطر محبوبیت وشهرتش تو ایران این جسارت و پیدا کرد که بره خارج غیر از اینه؟ پشتوانه ی اون مردم ایران بودن و هم هم دوسش داشتن و وقتی هم که رفت اونور به خاطر محبوبیتش و سروصدایی که تو ایران شده بود به چشم اومد! همه ی مردم ایران بعد از اینکه رفت خارج متطر بودن اولین البومش زودتر بیاد بیرون.حالا چرا میگی نمیخوان پیشرفت کنه؟
راستی اگه اون رپ نیست پس چیه؟! من زیاد نمیدونم!ممنون میشم بگی.
به فرض که حرفت درسته (گرچه به نظر من مشکوکم اصلا ویدیوی جالبی نداره و مثل بقیه است) ولی ببین بازم اشتباه خودشه که اجازه داده کارگردان به میل خودش هر کاری که خواسته انجام بده و اون هم فقط نظارت کنه! بلاخره اون داشته میدیده که چی کار داره میکنه! مگه میشه کسی ندونه چی قراره براش بسازن که میگی بعد از پخشش اعتراض کرد؟! یعنی حتی یه بارم قبل از پخش ندیده بوده؟! یا نمیتونسته ببینه و نظرشو بگه؟!
شادمهر جان میشه بگی تو شعر مشکوک چه نکته ی قشنگی بود؟! به خدا من چیزی به جز مشکوکم مشکوکم .... نشنیدم! اگه یه تیکه از شعرش که میگی خیلی قشنگ بوده رو بزاری لطف میکنی.
درباره ی کلیپشم خوب الک کارتیو که نمیاد بگه کارم ضعیف بوده!!! از طرفی پرهزینه بودن یه کلیپ دلیلی برای خوب بودنش نیست! ولی جدا این دوتا برادر کلا اعتماد به نفس بالایی دارن!!!!
شادمهر جان میشه بگی تو شعر مشکوک چه نکته ی قشنگی بود؟! به خدا من چیزی به جز مشکوکم مشکوکم .... نشنیدم! اگه یه تیکه از شعرش که میگی خیلی قشنگ بوده رو بزاری لطف میکنی.
درخواست ها زیاده من بیام..همش از تیم میلی خداحافظ میکنم..باز بر میگردم.تو هي خداحافظي مي كني هي مي ري هي مياي.......تكليفو روشن كنا.......
اي بابا از قديم ميگن حرف مرد يكيه مگه ..........
ای بابا قرار نشد دعوا و دلخوری پیش بیادا .
روی هم دیگرو ماچ کنید . توی باشگاه هر روز دارین همدیگرو میبینید ، چجوری میگی باهات روبرو نشم ؟؟؟؟!
این تاپیک واسه اینه که هرکی نظرشو درباره شادمهر بگه ...نظر هرکسی هم واسش محترمه...پس نباید اگه از یه نظر خوشمون نمیاد باهاش بد برخورد کنیم...
توهين به شادمهرو به هيچ وجه نميتونم تحمل كنم و واكنش نشون ميدم
منتظرم بچه ها نظرشونو درباره ی نظر من بگن.......اي ول به اين مي گن بحث........
آفرين اريك جان ادامه بده لطفا.....
نه اریک جان . بحث ما گذشته و پیشینه تمدن کهن ایرانی نیست . اینو ما که ایرانی هستیم روش تعصب داریم . پس این بحث رو نیار جلو لطفا .آقا چه خبرتونه اینجارو کردین حموم
خوب حالا بحث
اول اینکه هر کس یه سلیقه ای داره و کسی نباید اونو واسه سلیقه ای که داره مورد شماتت قرار داد.
ثانیا واقعا اگه با تعصب نخوایم با موضوع برخورد نکنیم آهنگ مشکوکم واقعا از نظر قاعده و ساختاره شعری شاخ نیست بلکه از نظر محتوای معنی شاخه که یعنی همچین اتفاقاتی هم بین دو نفر ممکنه پیش بیاد.
در مورد سبک شادمهر هم باید بگم شادمهر اونطوری که من شنیدم پایبند به یک نوع سبک نیست یعنی خودشو تو یه قالب محبوس نمیکنه و یکی از دلایل پر طرفدار بودنشم همینه. تو یکی از مصاحبه های شادمهر در مورد نوع شعراش و اینکه چطور اونارو میسازه اون جواب داد "من به سراغ شعر نمیرم بلکه شعر به سراغ من میاد . من بعد از هر شعرم خیلی گریه میکنم چون اون رو از ته دلم میخونم" پس در این بار اینطور میشه نتیجه گرفت که شادمهر عاشقه کارشه. یکی از دلایلی هم که کارای شادمهر شاخ میشه اینه که اون عمق موسیقی رو خوب میشناسه چون یه نوازنده ی واقعا خوبه.
در مورد فضای ایران هم خدمت shadmehrbaz عزیز هم عرض کنم که مردم ایران به نظر من بالاترین شعوره موسیقی در دنیارو دارن.
اگه منظورتون از پیشرفت موسیقی در خارج اون آهنگای عجیب غریبیه که میخونن خدمتت عرض کنم تو ایران هم میتونن صد تا از این سبکا درست کنن ولی چون مجوز نمیدن هیچ کس همچین کاری نمیکنه.
ولی شما سبک رپ ایران رو نگاه کن با اینکه 6-7 سالی بیشتر از عمرش تو ایران نمیگذره واقعا پیشرفتش فوق العاده بوده. پس عزیزم نگو نمیتونن شعوره موسیقیشونو بالا ببرن بلکه بگو فضا وجود نداره تا سطح موسیقیشونو بال ببرن. وقتی که تو ایران یه آهنگ با هزار بدبختی مجوز میگیره شما چه انتظاری داری که سبک های جدید بسازن وقتی که به همون سبکای قدیمی به زور مجوز میدن.
نظر من: به نظر من این فضای خارج نبود که تونست شعوره موسیقیه شادمهر رو بال ببره بلکه فضا برای شادمهر بازتر بود تا اون بتونه شعوره موسیقیشو نشون بده. موسیقیه شادمهر ذاتیه و به نظر من هر کس تو ایران اگه فضا واسش باز باشه میتونه حتی از شادمهر هم بالاتر بره .
شما فکر میکنین چرا زمان قدیم ایران پیشرفته ترین تمدن دنیا بوده ؟ چون که در اون زمان فضا واسه جوونای ایرانی باز بوده و اونا تونستن یه همچون تمدنی رو بسازن.
به نظر من هنوزم مردم ایران از همه نظر از مردم جاهای دیگه ی دنیا بالاترن. چون هنر ایرانیا ذاتیه و ریشه در گذشته ی این تمدن داره . ما هم از همون رگ و خونیم و حرف آخر
هنر نزد ایرانیان است و بس
تصحیح شد !قدر نمی دونیم یا نمی دونند؟
. تو یکی از مصاحبه های شادمهر در مورد نوع شعراش و اینکه چطور اونارو میسازه اون جواب داد "من به سراغ شعر نمیرم بلکه شعر به سراغ من میاد . من بعد از هر شعرم خیلی گریه میکنم چون اون رو از ته دلم میخونم"
در مورد فضای ایران هم خدمت shadmehrbaz عزیز هم عرض کنم که مردم ایران به نظر من بالاترین شعوره موسیقی در دنیارو دارن.
.
اگه منظورتون از پیشرفت موسیقی در خارج اون آهنگای عجیب غریبیه که میخونن خدمتت عرض کنم تو ایران هم میتونن صد تا از این سبکا درست کنن ولی چون مجوز نمیدن هیچ کس همچین کاری نمیکنه.
ولی شما سبک رپ ایران رو نگاه کن با اینکه 6-7 سالی بیشتر از عمرش تو ایران نمیگذره واقعا پیشرفتش فوق العاده بوده....
پس عزیزم نگو نمیتونن شعوره موسیقیشونو بالا ببرن بلکه بگو فضا وجود نداره تا سطح موسیقیشونو بال ببرن. وقتی که تو ایران یه آهنگ با هزار بدبختی مجوز میگیره شما چه انتظاری داری که سبک های جدید بسازن وقتی که به همون سبکای قدیمی به زور مجوز میدن.
.
نظر من: به نظر من این فضای خارج نبود که تونست شعوره موسیقیه شادمهر رو بال ببره بلکه فضا برای شادمهر بازتر بود تا اون بتونه شعوره موسیقیشو نشون بده. موسیقیه شادمهر ذاتیه و به نظر من هر کس تو ایران اگه فضا واسش باز باشه میتونه حتی از شادمهر هم بالاتر بره .
ما ایرانیها چرا نمیخوایم قبول کنیم که نمیتونیم از استعداد و امکاناتمون استفاده کنیم ؟
در زمینه موسیقی یه فرهنگ چشم و هم چشم داریم . هر چیزو در این زمینه خواستین تا واستون مثال بزنم !
مثلا کی قدر مریم حیدر زاده رو میدونست ؟ کسی توی ایران از شعراش بعنوان ترانه و موسیقی به سبک پاپ استفاده کرده بود ؟ خیر!
تا زمانی که اولین کار پاپ رو کامران و هومن با ترانه منو ببخش با شعر مریم حیدر زاده شروع کردند . دیگه کم کم همه یاد گرفتن . حتی همون اونور آبی ها هم دیگه رفتن به سمت مریم . تازگی ها هم توی شبکه ایران موزیک دیدم که چند تا از خواننده های نامعروف و مبتدی شعرشون از مریم بود و چون شعر قوی بود کارشون خوب از آب دراومده بود ...
پس ببینید شاعر توی کشور خودمونه ولی بازم ازش استفاده نمیشه و قدر نمیدونیم
عزیزم بحث به خاطر اینکه مسایل تمدن رو مطرح کردم اصلا تعصبی نبود.. بحث من اینه که شادمهر تونست به وسیله ی تکنولوژیه اونور استعداده ذاتیش رو نشون بده. منظورمم از فضای باز همون تکنولوژیه که شما میگی. خوب این مسلمه که تکنولوژیه اونور از ما بالاتره ولی مطمئن باش ما اگه اون تکنولوژی های اونارو داشته باشیم خیلی از اونا بالاتریم...و شارش پیشرفت موسیقی نه از باب تجهیزات و سازها بلکه از نظر شیوایی موسیقی و طرز رسوندن اون به همه بالعکس میشه یعنی از ایران به اونور.
خارجی ها هر چیزی که خوب باشه ازش استفاده میکنن و نگام نمیکنن ماله کدوم کشوره ولی الان فضا در داخل طوری شده که ما همش میخوایم همه چیرو بومی کنیم یعنی نمیایم از تجربه ی سایر کشورها استفتده کنیم و رابطه ی خوبی با اونا داشته باشیم.
در مورد سبك رپ هم 6-7 سال كه نميشه شايد 2-3 سال باشه ...من كه يادم نمياد قبل آهنگ حالا بيا اينجا اونجا نه تو ايران رپ وجود داشته باشه ...(به جز گروه زدبازي كه اونم صرفا واسه فحاشي يه آهنگايي ميخوندن)... به علاوه اينكه واقعا رپ توي ايران فاجعه ست و اصلا هيچ كدوم از فاكتورهاي موسيقي توش رعايت نميشه و فقط به خاطر مدل شعرهاش بهش ميگن رپ ...من نميفهمم منظورت از پيشرفت رپ چيه؟؟ شايد منظورت زياد شدنش باشه كه بازم متاسفانه بايد بگم به خاطر اين كه توش راحت فحاشي ميشه و هر كي به هر كي دلش ميخواد فحش ميده طرفدار پيدا كرده ... موضوع همشونم پارتي و داف و الكل و ... كه بازم نشون دهنده ي عقده هاي جووناي ايرانه نه پيشرفتشون تو موسيقي