سوال فوری فوری

mehrrokh

عضو جدید
سلام
1.من پوست زیر چشمم به شدت تیره است از لوازم ارایش هم نمی خوام استفاده کنم ضدافتاب رنگی استفاده می کنم ولی دکتر گفته دور چشمم نباید استفاده کنم لطفا من را راهنمایی کنید ؟اگر از کرم باید استفاده کنم لطفا اسم محصول بگین
2.برای صاف و سفید شدن پوست بدن باید چکار کرد ؟
 

Girlicious

عضو جدید
کاربر ممتاز
من چندتا پیشنهاد طبیعی دارم
اول اینکه سیب زمینی رو میتونی ابپز کنی با شیر و روغن زیتون مخلوط کنی بزنی یه مدت تیرگی رو کم تر میکنه
 

Girlicious

عضو جدید
کاربر ممتاز
تاثیر چای كیسه‌ای را دست‌كم نگیرید یكی از روش‌های خانگی برای بهبود كبودی و سیاهی دور چشم، استفاده از چای كیسه‌ای مرطوب و سرد شده است. پس از استفاده از چای كیسه‌ای به محض آن‌كه كیسه چای حرارت خود را از دست داد، آن را روی چشم‌تان بگذارید. بهتر است از 2چای كیسه‌ای به‌طور همزمان استفاده كنید و اجازه دهید تا به‌مدت 20دقیقه روی چشم‌ها و ناحیه زیر چشم باقی بماند. برگ چای به‌دلیل داشتن ماده‌ای به نام «تانین» موجب بهبود سیاهی و تیرگی دور چشم شده و همین‌طور از بروز پف و تورم در این ناحیه نیز پیشگیری می‌كند. می‌توانید چای كیسه‌ای را در یخچال بگذارید و حداكثر ظرف مدت 24 ساعت آن را مصرف كنید.
بادام و لیموترش كمك می‌كنند یكی از بهترین روش‌ها برای از بین‌بردن تیرگی دور چشم، بهبود جریان گردش خون در این ناحیه است. برای این منظور كافی است ناحیه اطراف چشم و عضلات آن را با كمك روغن بادام تلخ كه با اندكی آب لیموترش تازه تركیب شده، خوب ماساژ دهید. ماساژ این ناحیه هر شب پیش از خواب با كمك این روغن علاوه بر آن‌كه به بهبود گردش خون در عضلات اطراف چشم كمك می‌كند موجب بهبود تیرگی‌ها و سیاهی اطراف چشم شده و آن را تعدیل می‌كند.گلاب درمانگر نعنا هم می‌تواند مفید باشد استفاده از كمپرس عصاره برگ‌های نعنا تاثیر زیادی در بهبود تیرگی اطراف چشم دارد. به اعتقاد بسیاری از درمانگران شیوه‌های طبیعی درمانی تهیه عصاره برگ‌های نعنا كه از جوشاندن برگ‌های این گیاه دارویی به‌دست می‌آید موجب بهبود این تیرگی می‌شود. بهترین روش برای تهیه این عصاره آن است كه 2 تا 3 قاشق از برگ‌های نعنا را درون 2‌لیوان آب بریزید و آن را روی حرارت كم قرار دهید تا بجوشد. سپس عصاره به‌دست آمده را صاف كرده و اجازه دهید سرد شود. در این مرحله دستمالی تمیز و نخی را به عصاره نعنا آغشته كرده و آن را روی چشم‌ها بیندازید و درصورتی كه امكان آن را دارید، بگذارید تمام شب روی صورت‌تان باقی بماند.
 
Similar threads

Similar threads

بالا