سوالات رایج مجموعه آموزش زبان انگلیسی

وضعیت
موضوع بسته شده است.

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار
۱. چرا یادگیری زبان انگلیسی مهم است؟


مهارت در هر زبانی اهمیت زیادی دارد اما مهارت در زبان انگلیسی یکی از موثرترین راه‌ها برای ایجاد فرصت‌های جدید در مسیر شغلی و زندگی خصوصی شما است. انگلیسی یکی از پراستفاده‌ترین زبان‌ها در سطح جهان است و بیش از یک و نیم میلیارد نفر در جهان به آن صحبت می‌کنند. گذشته از این، اکثریت این افراد، بومی‌زبان انگلیسی نیستند. برعکس انگلیسی را دقیقا به این خاطر یاد گرفته‌اند که کاربرد زیادی دارد و به همین جهت برای درک بهتر فرهنگ کشورهای مختلف و ارتباط داشتن با افرادی از سراسر جهان مفید است. درواقع انگلیسی، زبانی بین‌المللی یا «lingua franca» است؛ دیکشنری آکسفورد این عبارت را به این شکل تعریف کرده است: «زبانی که به شکل زبان مشترک بین سخن‌ورانی اختیار شده که زبان‌های مادری‌شان متفاوت است». دلایل تاریخی پیچیده‌ای در پس قرار گرفتن انگلیسی به عنوان زبان مشترک جهان نهفته است که از بین آن‌ها می‌توان به شبکه‌های تجاری جهانی بزرگ انگلیسی و نیاز انگلستان به اینکه مستعمراتی مانند هند بتوانند به این زبان صحبت کنند، اشاره کرد. صعود ایالات متحده آمریکا به جایگاه یکی از بزرگ‌ترین اقتصادهای جهان و شاید فرهنگ بسیار تاثیرگذارش نیز جایگاه این زبان را محکم‌تر کرد، چراکه انگلیسی آمریکایی به زبان اصلی تجارت و حتی تکنولوژی، اینترنت، موسیقی، فیلم‌های سینمایی، تلویزیون و غیره تبدیل شد. بنابراین بی‌توجه به اینکه انگلیسی زبان مادری‌ شما هست یا آن را به عنوان زبان دوم یاد گرفته‌اید (یا در حال یادگیری‌اش هستید)، همیشه می‌توانید از ارتقای مهارت خود در این زبان مشترک جهانی سود ببرید. انگلیسی بیش از هر زبان دیگری درهای جهان را به سوی شما می‌گشاید، چه به کشورهای انگلیسی‌زبان مثل آمریکا یا انگلستان سفر کنید چه در صعنت گردشگری و مهمان‌یاری کشورهای دیگر فعالیت کنید. مهارت در زبان انگلیسی می‌تواند ارزشی حیاتی در مهارت‌های ارتباطی شما برای کسب‌وکار هم داشته باشد، خصوصا اگر در صنعت تکنولوژی یا صنایع جهانی دیگر فعالیت دارید. حتی اگر گویش‌ور بومی هم هستید، همیشه می‌توانید ایجاز کلام و قلم نگارش خود را بهبود بدهید و به کمک آن همه‌چیز را، از ایمیل گرفته تا چشم‌انداز شغلی‌ خود در صنعت انتشارات بهبود بدهید.
 

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار
۲. با سابقه زبان انگلیسی چه مسیرهای شغلی می‌توانم در پیش بگیرم؟


از آنجایی که در بسیاری از کشورها به زبان انگلیسی صحبت می‌شود، عملا هر شغلی که فراتر از مرزها تعریف شده باشد، از مهارت در انگلیسی بهره‌ای می‌برد. فرقی نمی‌کند کسب‌وکار بین‌المللی شما در آمریکا باشد یا انگلستان یا حتی کشورهای غیرانگلیسی‌زبان که به زبان آن‌ها تسلط ندارید. اگر یکی از شصت و پنج میلیون آمریکایی هستید که در خانه به زبانی به غیر از انگلیسی صحبت می‌کنید، می‌توانید با ارتقای مهارت خود دستاوردهای بیشتری پیدا کنید، چه بانک‌دار باشید، چه صاحب کسب‌وکاری کوچک یا حتی اگر فقط به خانه و خانواده‌تان رسیدگی می‌کنید. با اینکه انگلیسی‌زبانان بومی هیچ مشکلی برای تعامل در دنیای تجارت و زندگی روزمره در کشور خودشان ندارند، بالا بردن سطح مهارت‌های انگلیسی‌تان به شما برتری زیادی در بسیاری شغل‌ها می‌دهد که تفاوت زیادی در زندگی‌ شما ایجاد خواهد کرد. برای مثال، هر شغلی که شامل نگارش با مهارت‌های بیشتر از متوسط انگلیسی باشد، از کپی‌رایتر گرفته تا شغل‌های روابط عمومی و روزنامه‌نگاری. افراد حرفه‌ای در زمینه‌هایی مانند هنر و علوم انسانی، علوم اجتماعی و دیگر محیط‌های علمی همه با تکیه بر مهارت‌های زبان انگلیسی حرفه‌ای‌تر، مطالعه دقیق و تحلیل متون خود را پیش می‌برند. در آخر مسیرهای شغلی‌ای نیز هست که تمرکزشان بر زبان است و به مهارت‌های انگلیسی قوی، چه به عنوان زبان مادری و چه به عنوان زبان دوم نیاز دارند. از آن‌جایی که انگلیسی رایج‌ترین زبان دنیا در صنعت سرگرمی و فرهنگ است، اکثریت مترجم‌ها متن را از انگلیسی یا به انگلیسی ترجمه می‌کنند و به دلیل اینکه در هر جایی از دنیا به مهارت در این زبان نیاز است، انگلیسی‌زبان‌های بومی فرصت‌های هیجان‌انگیزی برای زندگی در کشورهای خارجی به عنوان مدرس انگلیسی دارند.
 

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار
۳. فرادرس چه دوره‌های آنلاینی برای زبان انگلیسی ارائه می‌کند؟


هدف‌تان هر چه که باشد، دوره‌های آنلاین روش بسیار خوبی برای یادگیری زبان انگلیسی یا بهبود مهارت‌های انگلیسی شماست. اگر می‌خواهید مکالمه انگلیسی‌تان بهتر شود، می‌توانید دوره‌های مکالمه در سفر و اصطلاحات گردشگری یا دوره‌های پیشرفته‌تری مانند آموزش سخنرانی به زبان انگلیسی را در فرادرس انتخاب کنید. اگر قصد دارید در آزمون‌های آیلتس یا تافل شرکت کنید می‌توانید از آموزش‌های مهارت «خواندن»، «نوشتن»، «شنیدن» و «صحبت کردن» استفاده کنید. اگر در سطح متوسط و پیشرفته هستید و به دنبال بهبود مهارت‌های خود هستید می‌توانید دوره‌های آموزش مقاله‌نویسی و نامه‌نگاری به زبان انگلیسی را بگذرانید، و اگر می‌خواهید زبان انگلیسی یا انگلیسی به عنوان زبان خارجه (EFL) را به دیگران آموزش دهید، می‌توانید در فرادرس دوره‌ها و مهارت‌های حرفه‌ای را بیاموزید. هر دوره‌ای که مناسب نیازهای شما باشد، یادگیری با دوره‌های آنلاین ترکیب بی‌نظیری از کیفیت، انعطاف‌پذیری و قیمت مناسب در اختیار شما قرار می‌دهد. می‌توانید دوره‌های زبانی کاملی با کیفیت مشابه دانشگاه‌ها و موسسه‌های معتبر سراسر دنیا را با هزینه‌ای بسیار کمتر از دانشجوهای حضوری بگذرانید. علاوه بر این شرکت در دوره‌های آنلاین طبق برنامه خودتان به شما این فرصت را می‌دهد که هم‌زمان با کار تمام‌وقت یا رسیدگی به خانه و خانواده‌تان، زبان انگلیسی خود را تقویت کنید.
 

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار
۴. چه مهارت‌ها یا تجربیاتی پیش از شروع یادگیری زبان انگلیسی نیاز دارم؟


فرقی ندارد برای صحبت کردن به زبان انگلیسی قصد داشته باشید زبان یاد بگیرید یا گویش‌ور بومی باشید که می‌خواهد مهارت‌های خود را تقویت کند، به هر صورت کلاس انگلیسی مناسبی برای زبان‌آموزان در هر سطحی وجود دارد. افراد غیربومی انگلیسی که به تازگی یادگیری زبان را شروع کرده‌اند، می‌توانند از دوره‌هایی استفاده کنند که لغت و مهارت‌های خواندن را در کنار روش‌های ارتباطی و نشانه‌گذاری آموزش می‌دهد. افراد باتجربه‌تر، شاید در دوره‌هایی موفق‌تر باشند که به زبان‌آموز یاد می‌دهد چطور رزومه، نامه رسمی یا مقالات علمی به زبان انگلیسی بنویسند.
 

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار
۵. چه افرادی برای شغل‌های مربوط به یادگیری انگلیسی مناسب‌تر هستند؟


هر فردی که برای شرکت انگلیسی زبان برجسته‌ای کار می‌کند یا همکارانی دارد که به انگلیسی صحبت می‌کنند از یادگیری مکالمه به زبان انگلیسی بهره می‌برد. یادگیری گفت و شنود، نگارش و صحبت کردن به انگلیسی می‌تواند برای رسیدن به هدف‌های حرفه‌ای‌تان به شما کمک کند و اعضای تیم شما را به همدیگر نزدیک کند. یادگیری انگلیسی تجاری هم می‌تواند به گویش‌ورهای غیربومی کمک کند تا در کشورهای انگلیسی‌زبان برجسته، مسیر شغلی و تحصیلی خود را پیدا کنند. کسانی که می‌خواهند اصطلاحات مربوط به سفارش غذا در رستوران را یاد بگیرند، اتاقی رزرو کنند و مکالمه‌ای به زبان انگلیسی داشته باشند، همگی برای یادگیری انگلیسی مناسب هستند.
 

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار
۶. موضوعات مربوط به یادگیری انگلیسی که می‌توانم مطالعه کنم چه هستند؟


ارتباطات فرافرهنگی می‌تواند به افراد غیربومی انگلیسی کمک کند تا نکات جزئی و روش استفاده از لحن و شیوه بیان در مکالمات شفاهی و نوشتاری را درک کنند. اگر به سخنرانی در جمع علاقه دارید، مبحث‌هایی که نگارش سخنرانی و طرز بیان در موقعیت‌های فرافرهنگی را آموزش می‌دهند به شما کمک می‌کند اعتماد‌به‌نفس خود را بالا ببرید و سطح مهارت‌های انگلیسی‌تان را بهبود ببخشید. زبان‌آموزهای انگلیسی علاوه بر این، می‌توانند موضوعات مربوط به آمادگی برای سخنرانی، جلسه، ارتباطات یا برنامه‌ریزی و مذاکره را مطالعه کنند.
 

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار
۷. مسیرهای شغلی رایج برای کسی که زبان انگلیسی یاد می‌گیرد چیست؟


از آنجایی که در هر گوشه دنیا به زبان انگلیسی صحبت می‌شود، برای هر شغل و کسب‌وکاری مفید است که کارمندی انگلیسی‌زبان داشته باشد، البته تفاوتی ندارد این کارمند زبان مادری‌اش انگلیسی باشد یا آن را به عنوان زبان دوم آموخته باشد. اگر دانش پیشرفته انگلیسی دارید می‌توانید به عنوان روزنامه‌نگار یا کپی‌رایتر کار کنید و متن انگلیسی بنویسید. مسیرهای شغلی دیگر شامل کار کردن به عنوان مترجم برای شرکت‌ها یا مشتری‌های خصوصی می‌شود. تدریس زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی هم مسیر شغلی مناسبی برای محصل‌هایی است که در کنار تدریس مکالمه، به کسانی که به تازگی صحبت کردن به انگلیسی را یاد گرفته‌اند، مهارت‌های مکالمه را نیز آموزش می‌دهند.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا