زن جوان تنها 8 ساعت همسرش را تحمل کرد !!!

Elaheh.1

عضو جدید
زنی در دادگاه خانواده گفت: تنها توانستم 8 ساعت در کنار شوهرم زیر یک سقف زندگی کنم و حالا درخواست طلاق دارم.

زنی با مراجعه به دادگاه خانواده 2 (ونک) دادخواست جدایی خود را به قاضی فریبرز مردانی رئیس شعبه 271 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

این زن در برابر قاضی این پرونده با اشاره به اینکه من و شوهرم تنها 8 ساعت با یکدیگر زیر یک سقف زندگی کردیم و بعد از آن متوجه شدیم که نمی‌توانیم ادامه دهیم، اظهار داشت: می‌خواهم از شوهرم جدا شوم.

وی با بیان اینکه طی این 8 ساعت زندگی نتوانستیم با رفتار‌های یکدیگر کنار بیایم، گفت: شوهرم به من وکالت داده است تا از هم جدا شویم.

زن 32 ساله در ادامه عنوان کرد: من پزشک بوده و شوهرم شغل آزاد دارد ولی به هیچ وجه از نظر رفتاری با یکدیگر هماهنگی نداریم و باید از هم جدا شویم.

وی افزود: شوهرم خود با دادن وکالت طلاق به من، کار بزرگی در حق هر دویمان کرد چون من و او هیچ‌گونه تفاهمی نداشته و باید زودتر از این‌ها از هم جدا می‌شدیم.

زن با اشاره به اینکه من و شوهرم یک ماه با هم عقد بوده و بعد زیر یک سقف رفتیم، بیان کرد: تمام مهریه‌ام را به شوهرم می‌بخشم و می‌خواهم هر چه زودتر از او جدا شده و از این زندگی رها شوم.

وی عنوان کرد: شوهرم طی این 8 ساعت بیشتر از 10 بار در خصوص شغلم از من ایراد گرفت و همه این اختلافات بعد از رفتن زیر یک سقف صورت گرفت.

زن بار دیگر در برابر قاضی مردانی گفت: خوشحالم از اینکه بعد از 8 ساعت متوجه اشتباهم شدم و مدت زندگی مشترکمان بیشتر نشد.

وکیل مرد در دادگاه خانواده بیان کرد: من از سوی مرد وکالت برای طلاق دارم و زن در خصوص مهریه و نفقه‌اش هیچ ادعایی ندارد.

قاضی مردانی رئیس شعبه 271 مجتمع قضایی خانواده ونک، بعد از شنیدن اظهارات زن، حکم طلاق را صادر کرد.

 

Similar threads

بالا