milad karami
عضو جدید
یه روش برای جدا کردن نیکل و کادمیم از یکدیگر میخوام.ممنون میشم راهمایی کنید
آخرین ویرایش:
| Thread starter | عنوان | تالار | پاسخ ها | تاریخ |
|---|---|---|---|---|
| Z | فریت ها (معرفی- خواص- روش نهیه - کاربردها) | شیمی معدنی | 1 | |
|
|
روش فاکتورگیری از اسپین | شیمی معدنی | 0 | |
|
|
پیدا کردن مقاله | شیمی معدنی | 2 |