خداییش خودمم میخواستم بدونم ولی برای دانشگاه علم و صنعت روزانه-سیستم محرکه در حدود 622-650 باید باشه،برای تربیت دبیر شهید رجایی تهران-شبانه اگر کسی میدونه بهم بگه ممنون
سلام،مطمئنا باید زیر 500 باشه،ولی دقیق نمیدونم،شرمنده،من که دیگه منصرف شدم،با دوستان مشورت کردم،فهمیدم که بازار کار اصلا خوبی نداره(ولی اگه بتونی شریف و علم و صنعت و خواجه نصیر قبول شی خوبه)،ما 15 و خورده ای سال درس خوندیم که در کنار آموختن علم در نهایت درآمدزایی هم کنیم.خوبیت نداره به خاطر یه گرایش برای کار به مشکل بربخوریم،در حالی که میتونیم از طریق گرایش های دیگه هم روی خودرو و مشکلاتش کار کنیم.البته این حرفام ظاهرا واسه کشور ما صدق میکنه،وگرنه کشورهای اروپایی روی این گرایش(مهندسی خودرو) مشکلی آنچنانی ندارن و بازار کارش خوبه.درضمن این گرایش(و کلا مهندسی خودرو)برای دکترا تو ایران فوق العاده سخته!چرا؟چون تعداد کمی دانشگاه میگیرن،صنعتی سهند و علم و صنعت و پژوهشگاه استاندارد سر جمع شبانه و روزانه محرکه 5 نفر میگیرن(برای سال 91)،برو دفترچه آزمون دکترا رو دانلود کن میفهمی،از نظر من نتیجه این شد که اگه میخوای واسه دکترا تو ایران بخونی قبولی خیلی باید سخت باشه!!اگه توانشو داری و (کارشو داری) آن بحثش فرق میکنه و برو تو این گرایش!!من محرکه رو میزنم ولی تبدیل انرژی و طراحی کاربردی رو الویت قرار میدم،از طریق طراحی کاربردی هم میشه روی خودرو در سطح خوب کار کرد(اگه خدا بخواد قبول شم).یا علی