آرم های پیچیده به هیچ عنوان موفق نیستند چرا که ذهن دریافت کننده را درگیر می کنند. امروزه آرم های تبلیغاتی شرکت ها یکی از روش های زیرکانه آنها برای جلب مشتری است. یک آرم تجاری می تواند بیش از آنچه که در کل نشان می دهد ، معنا داشته باشد. شاید مخاطب در نخستین نگاه برجسته ترین نکته آرم را دریافت کند ولی این خلاقیت طراح آرم است که نکات پیچیده تری برای معرفی شرکت موردنظر در آرم جا می دهد.
در آرم های زیر علاوه بر معرفی شرکت ، خدمات آن شرکت با خطوط باریک و پهنی که در متن آرم قرار می گیرد ، ذهن مخاطب را متوجه ویژگی های پنهانی می کند.
«فدکس»(Fedex) شرکت حمل و نقل
لوگوی «فدکس» یک علامت پیکان «<--» را در فضایی بین E و X جای داده است که به گونه ای تسریع در انتقال کالا و خدمات را برای مشتریان تلقین می کند.
در آرم های زیر علاوه بر معرفی شرکت ، خدمات آن شرکت با خطوط باریک و پهنی که در متن آرم قرار می گیرد ، ذهن مخاطب را متوجه ویژگی های پنهانی می کند.
«فدکس»(Fedex) شرکت حمل و نقل
لوگوی «فدکس» یک علامت پیکان «<--» را در فضایی بین E و X جای داده است که به گونه ای تسریع در انتقال کالا و خدمات را برای مشتریان تلقین می کند.