در گیلان 9 مرد یک دختر 18 ساله امر به معروف کردند

pinion

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
دستگیری باند 9 نفره شیاطین


تهران امروز: رئیس پلیس آگاهی گیلان از دستگیری اعضای 9 نفره باند متجاوزان به عنف در لاهیجان و شرق گیلان خبر داد.

عبادالله كریمی با اشاره به دستگیری اعضای باند مذكور اظهار داشت: دختری 18 ساله به همراه نامزد خود در یكی از شهرستان‌های شرق گیلان در حال قدم زدن بودند كه سه نفر تحت عنوان نیروی ارگانی با اعلام اینكه رابطه آنها نامشروع است، نامزد دختر را به سختی مورد ضرب و شتم قرار داده و وی را برای آوردن مدارك شناسایی رها كردند و سپس دختر را با خودرویی به مناطق جنگلی بردند. این سه نفر پس از انتقال دختر به جنگل به همراه دیگر اعضای باند پس از اذیت و آزار دختر از وی فیلمبرداری كرده و سپس او را رها كردند. زمانی كه دختر به دادسرا برای طرح شكایت خود می‌رفت ناگهان مقابل دادسرا به یكی از این متجاوزان برخورد كرده كه با دستور مقام قضایی و اقدام ضربتی پلیس، وی دستگیر شد.

این شخص به عمل ننگین خود به همراه دوستانش اعتراف كرد و با این كار جمع دیگری از اعضای این باند دستگیر شده و آنها نیز به بزه ارتكابی خود اعتراف كردند.

در راستای رسیدگی به این پرونده دختری 14 ساله نیز از این موضوع آگاه شد و با اعلام شكایت از شاكیان پرونده عنوان كرد كه یكی از این متهمان پس از چند مرحله ابراز علاقه به او با ترفند وی را به جنگل برده و همراه دوستانش پس از اذیت و آزار از وی فیلمبرداری كرده‌اند.

اعضای این باند با فیلمبرداری از عمل ننگین خود طرف‌های مقابل را تهدید به انتشار فیلم برای استمرار عمل شیطانی خود می‌كردند.

تا كنون 9 نفر از اعضای این باند دستگیر شده و این پرونده با شدت و دقت در حال رسیدگی است و اگر شخص و یا اشخاصی از این افراد شاكی هستند می‌توانند به پلیس آگاهی گیلان اطلاع دهند.

http://www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=126588
 

Sarp

مدیر بازنشسته


خدا رو کشر میکنیم که چنین انسانهایی هم وجود دارن !
 

babi charlton

عضو جدید
کاربر ممتاز
هر چی دقت میکنم میبینم اینا خودشون یک عمل منکر را انجام دادن و اون قاضی بوده که نهی از نکر کرده و دستور دسگیری داده
علاقه و تلاش شما برای تخریب وجهه اسلام واقعا برام جالبه
هر جوری شده یه جوری خبرو یا مطلبو میپیچونین یجوری اسلام یا نظامو تخریب کنین.
 
ايكاش اونا رو ميدادن دست من
يه جوري ميكشتمشون كه تو تاريخ بنويسن
حيووناي2پايي با ظاهر آدم. 100 رحمت به حيوون
به اونا حتي آشغال هم نميشه گفت
سگ و خوك شرافت دارن به همچين موجودايي
 
بالا