در عزاداری‌ها خوب عمل می‌کنیم؛ در اعیاد عزا می‌گیریم که چه کنیم!

S i s i l

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]

[/h]
» سرویس: فرهنگي و هنري - تلويزيون و راديو
کد خبر: 92050602943
یکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۹



تهیه‌کننده برنامه «این شب‌ها» درباره‌ی عملکرد تلویزیون در مناسبت‌های مذهبی اعم از وفات و اعیاد، معتقد است: تلویزیون در مناسبت‌های مذهبی سنگین و عزا عملکرد خوبی دارد تا مناسبت‌های شاد.

وی می‌گوید: به قول آقای ضرغامی ما در مراسم شاد عزا می‌گیریم که چه کار کنیم!


یونس قاسمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: متاسفانه ما در ساخت برنامه‌های شاد برای اعیاد و مناسبت‌های مذهبی ضعیف هستیم ولی در عوض برای مناسبت‌های عزاداری ویژه برنامه‌های زیاد و خوبی داریم که البته خوب است و بیننده را راضی می‌کند.

او ادامه داد: به عنوان مثال در مناسبت‌های مثل شب‌های قدر همه شبکه‌های تلویزیون از امامزاده‌ها و زیارتگاه‌ها پخش مستقیم دعا، نیایش و قرآن به سرگرفتن را در برنامه‌های خود دارند و این امکان برای بیننده‌ای که در این شب‌ها بیرون نمی‌رود فراهم است تا در منزلش از طریق تلویزیون عزاداری کند.

این برنامه‌ساز همچنین با بیان اینکه تلویزیون در مناسبت‌های شاد به برنامه‌های کلیشه‌یی بسنده می‌کند، خاطرنشان کرد: به نظر من ما در موضوع سرور در مناسبت‌های ضعیف عمل می‌کنیم و اصلا نمی‌دانیم در چنین مناسبت‌های شادی چگونه مسرور باشیم و همه برنامه‌های شاد و اعیاد به یکسری برنامه‌های جنگ با حضور تعدادی از مهمان اعم از بازیگر، خواننده و... منحصر می‌شود که در آن قالب‌های شخصی و معلومی نداریم و به نظر می‌رسد هر سال به شکل کلیشه‌یی برنامه ساخته می‌شود و چیز جدیدی برای مخاطب ندارند.

تهیه‌کننده برنامه «این شب‌ها» با اشاره به پرداخت موضوع در شب‌های قدر برنامه‌اش به ایسنا گفت: این شب‌ها یک برنامه دینی فلسفی است که در شب‌های قدر به موضوع‌ دعا، نیایش، بندگی، اجابت و... بپردازد.

انتهای پیام
 

Similar threads

بالا