درخواست آموزش زبان

vahid@ie

عضو جدید
من دانشجوی ترم 3 کارشناسی ام و شدیدا به تقویت زبان احتیاج دارم.
لطفا مرا راهنمایی کنید.............:(:(:(
 

businessman

عضو جدید
من دانشجوی ترم 3 کارشناسی ام و شدیدا به تقویت زبان احتیاج دارم.
لطفا مرا راهنمایی کنید.............:(:(:(

بستگی به سطح زبانتون داره. اگر upper intermediate به بالا هستید خوب بنده توصیه می کنم 1-جهت تقویت مهارت speaking و مکالمه به کلاس های free discussion و talk show برید.
2-برای تقویت لغت کتاب های vocab خیلی خوب زیادی تو بازار هستند از جمله : 1100 words و vocabulary for the high school student و vocab for the college student و word power made easy و 504 absoloutly essential wordsو ....
3- برای listening هم با گوش دادن به audio books های مدیریتی و روانشناسی مثل سخنرانی ها و کانال هایی مثل CNN و BCC و دیدن فیلم
4- برای تقویت مهارت reading هم با مطالعه کتاب های زبان اصلی مربوط به رشته. می تونید بحث های روز مهندسی صنایع رو خیلی راحت ebook های انگلیسیش رو دانلود و مطالعه کنید و با یک تیر دو نشون بزنید.

من خودم با وجود اینکه آیلتس دارم برای اینکه سطح زبانم رو از دست ندم تا 2 3 سال دیگه که عازم شم 4 مورد بالا رو در برنامه روزانم گنجوندم. شاید همش 2 ساعت هم نشه. چرا که من فقط یه جمعه ها تو این کلاس های بحث آزاد شرکت می کنم. روزی 15 دقیقه هم لغت و یکی 2 ساعت هم کتاب های زبان اصلی می خونم. adudio book ها رو هم که اصولاً تو مسیر دانشگاه گوش می دم.

اما اگر سطح زبانتون پایین هست قویاً تاکید می کنم که باید در کلاس های زبان شرکت کنید تا به یه مرحله ای برسید که بتونید گلیم خودتون رو از آب بکشید بیرون و هیچ راه دیگری وجود نداره .و ضمناً پیشنهاد می شه تو این دوره های فشرده هم شرکت نکنید چرا که قانونی تو آموزش زبان هست که می گه با هر سرعتی زبان رو یاد بگیرید با همون سرعتم از یاد می برید.
 
بازم اگر کمکی از دستم بربیاد جهت معرفی کتاب و .... در خدمتم
با احترام:gol:
 

Similar threads

بالا