دختران برتر «یا همان دختر شایسته » به رسانه ها معرفی می شوند

Alborz Rad

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
به گزارش مشرق، مریم مجتهدزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار "وفا" در‌ خصوص برنامه‌های دهه کرامت اظهار داشت: در دهه کرامت یعنی فاصله زمانی تولد حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) برنامه‌های مختلفی را ویژه زنان و دختران برگزار خواهیم کرد که تجلیل از دختران برتر در عرصه‌های علمی، تحقیقی، فرهنگی و هنری در رأس این برنامه‌ها قرار دارد.

وی افزود: حمایت از وبلاگ‌های دختران فعال با محوریت ائمه اطهار(ع) به ویژه حضرت معصومه (س)، ارائه محصولات فرهنگی، رونمایی از محصولات علمی مرتبط با دختران و برگزاری نشست‌های تخصصی با موضوعات مرتبط با دختران همانند عفاف و حجاب، به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) اجرا می‌شود.

رئیس مرکز امور زنان با اشاره به معرفی دختران برتر در عرصه‌های مختلف به رسانه‌ها و مجامع عمومی جهت ارائه الگوی دختر مسلمان گفت: ارائه الگوی زندگی حضرت معصومه (س) به زنان و دختران ایرانی از طریق رسانه‌‌ها و با حضور افراد صاحب‌نظر در دهه کرامت برگزار می‌شود.

مجتهدزاده ادامه داد: مرکز امور زنان، ایجاد موزه تخصصی زنان جهان اسلام با همکاری آستان مقدس حضرت معصومه (س) را پیشنهاد داده‌ است که این موزه به زودی توسط رئیس جمهور افتتاح می‌شود همچنین همایش دختران و زنان روستایی با همکاری وزارت جهاد کشاورزی و دستگاه‌های متولی اشتغال و با حضور رئیس جمهور آبان ماه در تهران برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: غبارروبی و اجرای مراسم ویژه در بقاع متبرکه و امام‌زادگان زن همچنین اجرای مراسم غبارروبی حرم حضرت معصومه (س) با حضور زنان مسئول و نخبه کشور از سایر برنامه‌های روز دختران است.

رئیس مرکز امور زنان در پایان از برگزاری جشن بزرگ دختران در سراسر کشور با عنوان "شکوفه‌های نور" و "دختران آفتاب" با همکاری آستان قدس حرم حضرت امام رضا (ع) در سراسر کشور خبر داد.

http://www.mashreghnews.ir/fa/news/68997/دختران-برتر-به-رسانه-ها-معرفی-می-شوند
 

babi charlton

عضو جدید
کاربر ممتاز
فکر کنم اینجا دیگه خوشگل بودن از فاکتور اصلی نیست
اصلا جزئ فاکتورا هست؟
 

Similar threads

بالا