دخترانی که خود را طعمه کردند

ali alikahi

عضو جدید



باشگاه خبرنگاران؛ در پي اعلام چندي از شهروندان شمال شهر تهران در خصوص پخش مواد مخدر توسط دو دختر در پارک‌ها و معابر کم تردد، مقام قضايي دستور بازداشت اين افراد را صادر کرد.
پليس تهران بلافاصله اقدامات خود را آغاز کرد و توانست با رصد دوربين‌هاي امنيتي اعضاي اين باند 5 نفره شامل دو دختر(بلامکان) و 3 پسر را شناسايي کند.
همچنين پليس در تحقيقات بيشتر متوجه شد، اين افراد به غير از پخش مواد مخدر در بين پسران پولدار، با طعمه قرار دادن خود در مسير‌هاي کم تردد با همکاري سه همدست خود اقدام به سرقت و زورگيري از شهروندان با تهديد چاقو و قمه مي‌کنند.
در پايان تحقيقات، پليس توانست مخفيگاه متهمان را در حوالي شهدا شناسايي کند. لذا کلانتري 110 شهدا موظف شد تا متهمان را دستگير و تحويل پايگاه مربوطه دهد.
به دنبال اين موضوع در ساعت 18:30، ششم تير ماه، چهار اکيپ کلانتري شامل نيرو‌هاي پيشگيري، اطلاعات، تجسس و مبارزه با مواد مخدر به سمت مخفيگاه متهمان که يک خانه سه طبقه بود اعزام شدند.
عوامل کلانتري با رعايت کليه موازين شرعي و قانوني وارد منزل شده و از طبقه اول، دو متهم را به هويت مرجان و فرهاد و از طبقه دوم سه متهم ديگر را به هويت‌هاي بابک، سيامک و زهرا دستگير و به مقر انتقال دادند.
رئيس کلانتري 110 شهدا سرهنگ سيروس کتابعلي با تائيد اين خبر به باشگاه خبرنگاران؛ گفت: پس از حضور متهمان در کلانتري، در حين بازجويي ‌هاي اوليه دو دختر جوان به ماموران اظهار داشتند که فروش مواد و سرقت و زورگيري از پسران پولدار را قبول داريم ولي اين سه پسر جوان با وعده دروغين ما را وادار به انجام چنين اعمالي مي‌کردند.
به گفته کتابعلي ماموران در بازرسي از منزل متهمان توانستند مقاديري هروئين، شيشه و تعدادي اموال مسروقه کشف و ضبط کنند.
گردآوری
 
آخرین ویرایش:

mohammad5mousavi

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
دخترانی که با همدستی سه پسر دیگر اقدام به زورگیری از پسران پولدار شمال شهر تهران می‌کردند، توسط پلیس تهران شناسایی و دستگیر شدند!
در پی اعلام چندی از شهروندان شمال شهر تهران در خصوص پخش مواد مخدر توسط دو دختر در پارک‌ها و معابر کم تردد، مقام قضایی دستور بازداشت این افراد را صادر کرد.
پلیس تهران بلافاصله اقدامات خود را آغاز کرد و توانست با رصد دوربین‌های امنیتی اعضای این باند ۵ نفره شامل دو دختر(بلامکان) و ۳ پسر را شناسایی کند.
همچنین پلیس در تحقیقات بیشتر متوجه شد، این افراد به غیر از پخش مواد مخدر در بین پسران پولدار، با طعمه قرار دادن خود در مسیر‌های کم تردد با همکاری سه همدست خود اقدام به سرقت و زورگیری از شهروندان با تهدید چاقو و قمه می‌کنند.
در پایان تحقیقات، پلیس توانست مخفیگاه متهمان را در حوالی شهدا شناسایی کند. لذا کلانتری ۱۱۰ شهدا موظف شد تا متهمان را دستگیر و تحویل پایگاه مربوطه دهد.
به دنبال این موضوع در ساعت ۱۸:۳۰، ششم تیر ماه، چهار اکیپ کلانتری شامل نیرو‌های پیشگیری، اطلاعات، تجسس و مبارزه با مواد مخدر به سمت مخفیگاه متهمان که یک خانه سه طبقه بود اعزام شدند.
عوامل کلانتری با رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی وارد منزل شده و از طبقه اول، دو متهم را به هویت مرجان و فرهاد و از طبقه دوم سه متهم دیگر را به هویت‌های بابک، سیامک و زهرا دستگیر و به مقر انتقال دادند.
رئیس کلانتری ۱۱۰ شهدا سرهنگ سیروس کتابعلی با تائید این خبر به باشگاه خبرنگاران؛ گفت: پس از حضور متهمان در کلانتری، در حین بازجویی ‌های اولیه دو دختر جوان به ماموران اظهار داشتند که فروش مواد و سرقت و زورگیری از پسران پولدار را قبول داریم ولی این سه پسر جوان با وعده دروغین ما را وادار به انجام چنین اعمالی می‌کردند.
به گفته کتابعلی ماموران در بازرسی از منزل متهمان توانستند مقادیری هروئین، شیشه و تعدادی اموال مسروقه کشف و ضبط کنند.
 

Similar threads

بالا