دانلود کتاب چهار قدرت بزرگ اثر آگاتا کریستی

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار
1000010777.jpg

دانلود کتاب چهار قدرت بزرگ

کتاب چهار قدرت بزرگ (The Big Four) رمانی جنایی نوشته شده توسط آگاتا کریستی است که در آن هرکول پوآرو و آرتور هستینگز نقش دارند.

این کتاب اولین بار در انگلستان توسط انتشارات «ویلیام کولینز» در ۲۷ ژآنویه ۱۹۲۷ منتشر شد. سبک این رمان با دیگر کارهای آگاتا کریستی متفاوت بوده و چند جنایت که توسط یک سازمان بزرگ روی می‌دهد را روایت می کند. داستان این کتاب از چند قتل تشکیل می شود که همگی کار یک سازمان مخوف به نام چهار قدرت بزرگ است؛ که چهار شخصیت اصلی دارد: یک چینی یک زن دانشمند فرانسوی یک ثروتمند آمریکایی و یک بازیگر تئاتر که قتل ها به عهده اوست.

قسمتی از متن کتاب چهار قدرت بزرگ

من با افرادی برخورد کرده ام که از مسافرت و گذشتن از کانال مانش لذت می برند، یعنی افرادی که به هنگام ورود کشتی، آرام و خونسرد روی صندلی راحتی روی عرشه می نشینند و صبر می کنند تا کشتی پهلو بگیرد و توقف کند، و پس از آن اسباب و اثاثشان را بی سرو صدا گرد می آورند و از کشتی پیاده می شوند. من شخصا نمی توانم چنین کاری بکنم. من درست از همان لحظه ای که پا به کشتی می گذارم حس می کنم که وقت آنچنان کم است که نمی شود از جا جهید و کاری کرد.

من جامه دان هایم را پیوسته این سوی و آن سوی می برم و اگر طبقه پایینی و به تالار غذاخوری کشتی بروم همیشه غذا را با عجله می خورم و نگران و ناراحت هستم که نکند تا من در طبقه پایین هستم کشتی به مقصد برسد. شاید این حالت نتیجه مرخصی های کوتاه زمان جنگ است، که در آن هنگام همیشه می کوشیدیم جایی نزدیک پله خروجی کشتی بگیریم، تا جز نخستین کسانی باشیم که از کشتی پیاده می شوند و مبادا که دقایق با ارزش چهار یا پنج روز مرخصیمان را بیهوده به هدر بدهیم …
 

پیوست ها

  • _⁨چهار قدرت بزرگ⁩ .pdf
    2.4 مگایابت · بازدیدها: 0
بالا