دانلود مجموعه فیلم های آموزش سی شارپ learningtv.ir

learningtv.ir

عضو جدید
دانلود رایگان فیلم آموزشی ساخت event سفارشی در سی شارپ و استفاده از آن

دانلود رایگان فیلم آموزشی ساخت event سفارشی در سی شارپ و استفاده از آن

با سلام.در این پست یاد می گیریم که چطور یک event سفارشی بنویسیم و چطور از event ای که ایجاد کردیم استفاده کنیم.برای این کار یه مثال طراحی کردیم.یعنی یه تکست باکس سفارشی به اسم ModernTextBox ایجاد کردیم که از Text Box مایکروسافت ارث بری می کنه.حالا یه پراپرتی به این تکست باکس سفارشی اضافه کردیم.حالا یه رویداد/event سفارشی می نویسیم که هر وقت مقدار این پراپرتی تغییر کرد آن رویداد اجرا شود و کار مورد نظر ما را انجام دهد.


لینک دانلودرایگان فیلم از سایت learningtv.ir
 

learningtv.ir

عضو جدید
دانلود رایگان فیلم آموزشی رویداد Drag & Drop در سی شارپ+سورس

دانلود رایگان فیلم آموزشی رویداد Drag & Drop در سی شارپ+سورس

با سلام به علاقه مندان زبان سی شارپ خب با رویداد ها آشنا شدیم.امروز در فیلم آموزشی در مورد رویداد Drag & Drop (عمل کشیدن و رها کردن)صحبت می کنیم.در ویدئوی آموزشی دو بخش داریم و برای هر بخش یه پروژه مثال زدیم.خب در بخش اول برای آشنایی با Drag & drop یه پروژه ساده مثال زدیم که با این رویداد آشنا شوید.در بخش دوم و پروژه دوم یه مثال کاربردی تر زدیم.به این صورت که در یک فرم دو تا pictureBox داریم.عکسی را از PictureBox اول Drag کرده و در pictureBox دوم Drop می کنیم به طوری که درpictureBox دوم همان عکس نمایش داده شود.یه جور عمل کپی کردن فقط با کشیدن و رها کردن توسط ماوس.
*************************

لینک مطلب:http://learningtv.ir/?p=4115
drag-drop2.gif
 
آخرین ویرایش:

RIG

متخصص C#.net
دوست عزیز
learningtv.ir
شاید انچنان باز دید کننده ای نداشته باشی . اما تو کار خودت رو انجام بده . مسیر این سایت طوری هست که گذری هست اما خسلس ها از اینجا عبور میکنن. از لطفت ممنون.
 

Similar threads

بالا