خواهش میکنم کمکم کنید

black Ros

عضو جدید
سلام
من دجار یک مشکل شدم
یه فردی ادعا میکنه که من عکس اونو توی اینترنت پخش کردم و قصد داره ازم شکایت کنه بابت این موضوع. اما بخدا من روحمم از این کار خبر نداره. به نظرتون چطور باید ثابت کنم که من این کار رو انجام ندادم
خواهش میکنم کمکم کنید
خیلی ممنون
 

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار
اول از همه آروم باش دوما تا اونجایی که من میدونم برای اثبات این کار باید بتونن ثابت کنن که این اطلاعات از کامپیوتر و آی پی شما منتقل شده...اگه کار شما نبوده پس نباید نگران باشی....
در ضمن من اطلاعات کافی ندارم بهتره بری تو سایت زیر این سوالو بپرسی اونا بهت جواب بدن;)
http://hoqouq.com


این خبر زیر هم دونستنش بد نیست


انتشار اطلاعات ديگران مستحق مجازات حبس است



نصر نیوز: دادستان عمومي و انقلاب تبريز گفت: نفوذ به اطلاعات ذخيره شده ديگران، تخريب و اخلال در آنها يا انتشار آنها مستحق مجازات 91 روز تا دو سال حبس است.

به گزارش نصر نیوز به نقل از فارس، موسي خليل‌اللهي اظهار داشت: به موجب قانون جرايم رايانه‌اي نفوذ به اطلاعات ذخيره شده ديگران، تخريب و اخلال در آنها يا انتشار آنها جرم و مستحق مجازات از 91 روز تا دو سال حسب مورد خواهد بود و به موجب قانون اگر فردي اقدام به انتشار فيلم، صوت يا تصوير خصوصي، خانوادگي كسي كند با قانون جزا رو به ‌رو است.
وي گفت: پيشرفت و توسعه ابزارهاي جديد الكترونيكي از جمله كامپيوتر، لپ‌تاپ، گوشي‌هاي موبايل و نيز گسترش نرم‌افزارهاي مزبور در صورت عدم مسائل ايمني مربوط به هر كدام زمينه‌هاي سو استفاده مجرمان و تبهكاران از چنين امكاناتي را فراهم كرده است تا با استفاده از امكانات جديد با نفوذ به دستگاه‌هاي ديگران اقدام به سرقت اطلاعات و تخريب آنها يا اخلال و انتقال اطلاعات كنند.
دادستان عمومي و انقلاب تبريز افزود: ارتكاب چنين اعمالي نيز به موجب قانون جرايم رايانه‌اي جرم و مستحق مجازات از 91 روز تا دو سال حسب مورد خواهد بود.
وي تصريح كرد: مردم مراقب اطلاعات و مطالب شخصي و محرمانه خود بوده و آنها را به راحتي در دسترس ديگران قرار ندهند.
خليل‌اللهي بيان كرد: نگهداري مطالب خصوصي در تلفن همراه يا كامپيوتر كه همواره در معرض آسيب ديدن توسط افراد سودجو بوده و مورد توجه آنهاست به كاربران چنين دستگاه‌هايي توصيه نمي‌شود، به خصوص اينكه آسيب‌پذيري چنين لوازمي صرفاً با يك نرم‌افزار امنيتي ساده قابل تصور است.
وي ادامه داد: افرادي كه بنا به هر دليلي در معرض يكي از جرايم مندرج در قانون قرار گرفته و اطلاعات آنها لو رفته، تخريب، سرقت يا منتشر شده است و به هر ترتيبي آسيب حيثيتي و اطلاعاتي به آنها وارد شده، مي‌توانند با تنظيم شكايت به دادسرا مراجعه كنند كه قطعاً در راستاي احقاق حق آنان و كشف قضيه خواهد شد.
دادستان عمومي و انقلاب تبريز گفت: مردم به راحتي به ديگران اعتماد نكنند و اطلاعات شخصي خود را در معرض آسيب قرار ندهند، در اين زمينه بايد از پذيرش بلوتوث‌هاي ناشناس در گوشي‌هاي همراه خود خودداري كرده همچنين از پذيرش و قبول مطالب و برنامه‌هايي كه از طريق دستگاه رايانه و اينترنت به آنها ارسال و درخواست پذيرش مي‌كنند، خودداري كنند.
وي خاطرنشان كرد: مجرمان به راحتي با يك نرم‌افزار مخفي در قالب يك عكس يا يك پيامك مي‌توانند، اطلاعات شما را سرقت كرده يا نرم‌افزار شما را از دسترس خارج و يا با شماره تلفن شما به افراد ديگري پيامك ارسال و مزاحمت ايجاد كرده يا از طريق اينترنت به‌نام شما و با مشخصات ايميل يا دستگاه كامپيوتر شما با ديگران ارتباط برقرار كنند.
 

Similar threads

بالا